Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
groninger

Beste soort om mee te beginnen

Recommended Posts

hallo

 

ik ga deze week van start met een kastje te maken en gebruik tneon 2*75 watt als verlichting

nu is de kast niet heel groot 100 breed 50 diep 120 hoog maar ik wou proberen 4 tot 5 planten hier in te zetten.

Ik wou deze gaan zetten in allmix en het lieft in een grote bak (heb gelezen dat dat lekker is voor de wortels kunnen ze fijn de ruimte gebruiken)

 

Ik heb niet heel veel op met voeding (vanwege mijn zo niet groene vingers ) wellicht dat ik aan het einde nog wat kan bijvoegen maar wou het in de eerste weken proberen met de voeding uit de grond zelf (als dit kan ;) ) (zelfde geld voor EC en PH waarden ik heb de meters nog niet dus ik kan het niet beinvloeden ben ik bang )

Nu wil ik proberen met zaadjes te werken en vroeg me af welk soort het meest geschikt is om mee te beginnen.

 

Ik heb geen ervaring maar heb al wel bijna dit hele forum afgelezen :) ik wou wellicht proberen met een scrog te werken.

Eigenlijk heb ik dus een soort nodig wat een beetje vergevingsgezind is.

Mocht iemand iets weten dan hoor ik het graag

Share this post


Link to post
Share on other sites

een niet veel eisende pp is altijd gunstig ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ben gelijk aan het zoeken geslagen bij sannie maar vergat er nog bij te vertellen dat ik wel het liefts vrouwenlijk only wil hebben (0>>groene vingers)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

sanniestarterspakket heb je voeding voor op aarde en zaden naar keuze voor een heel leuk prijsje

ook fem zaden shackzilla sannies jack killing fields kollosus zijn zeer goede opbrengers

groetjes suspect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eens met wat hierboven gezegd wordt! Mocht je dit toch te duur vinden en liever zonder voeding kweken, dan zou ik voor Lemon Skunk van Greenhouse gaan. De reden waarom ik je deze aanraadt is dat ik deze al eens eerder heb gekweekt zonder voeding, onder TL-licht :P Ging gewoon super. Verder is de soort enorm schimmel en rot bestendig waardoor je oogst ook veilig is en het plantje erg vergevingsgezind is voor beginners. Het is een lekker wietje die citrusachtig ruikt en smaakt, hij is Feminised te krijgen is en 20 euro kost voor 5 zaadjes, dan ben je al helemaal klaar naast je aarde en verlichting.

 

Ik kocht ze hier:

http://www.dutch-headshop.com/nl/lemon-sku...ouse-p-456.html

 

Hier kan je ze ook nog per 3 kopen, dat is goedkoper maar kost wel een paar dagen meer voorgroei:

http://www.greenhouseseeds.nl/shop/lemon-s...-feminised.html

 

Dit is natuurlijk maar 1 soortje van velen, maar is wel lekker makkelijk als beginner.

 

Goed dat je eerst vragen stelt en dan pas begint :huh: , we zien het hier te vaak andersom gaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe Ben in de tussentijd gebonnen met white widow deze kon de growshop waar ik mijn aarde weghad leveren en ik dacht och laten we het eens wagen en er van leren

 

ben nu net over naar 12/12 zoals je hier kunt zien http://www.wietforum.nl/4white-widow-in-me...kie-t87145.html

 

De volgende zaden komen trouwens wel gewoon echt bij sannie weg samen met het startpakket en ik ga biologisch kweken want al dat ph/ec meten volgens mij ben ik daar niet al te best in hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb niet heel veel op met voeding (vanwege mijn zo niet groene vingers ) wellicht dat ik aan het einde nog wat kan bijvoegen maar wou het in de eerste weken proberen met de voeding uit de grond zelf (als dit kan :) ) (zelfde geld voor EC en PH waarden ik heb de meters nog niet dus ik kan het niet beinvloeden ben ik bang )

Hey Groninger als je je PH en EC waardes niet meet raad ik je aan een zakje Allmix en een flesje Bloom en Topmax van Biobizz te kopen.

2 zakken allmix plus voeding komt je totaal op E35,-

Kan niet mis gaan, kind kan de was doen, overvoeden is bijna onmogelijk.

Weetje heeft er net een mooie run mee gedaan en zelf gebruik ik het al jaren.

Je kunt het zo gek maken als je wilt en spelen met allerlei leuke toevoegingen maar hier heb je, mits je niet langer dan een paar weken voorgroeit zat aan.

 

Zaadjes mag je zelf kiezen, dat is toch een van de leukste onderdelen van het kweken?! :huh:

 

Edit: ah je hebt al boontjes..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste groninger

 

Neem een Indica die hebben een korter bloei en iets gemakkijker dan een Sativa.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indica's groeien ook minder dan Sativa's in de bloei, heb je ook minder kans dat ze teveel doorgroeien in de bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ok nou weet ik eigenlijk niet wat white widow is ? wie kan het me vertellen want die staat nu in me kassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...