Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DonBone

test: Advanced Nutrients Kushie kush

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

het heeft ffies geduurd maar hier is de kushie kush test van advanced nutrients.

 

De zaden van de greenhouse zijn binnen, de diamond girl en de chemdog. Deze komen in een sj dr240w te staan op 12 liter potten met daarin all-mix van BioBizz.

 

De verlichting wordt deze ronde verzorgd door tweemaal een philips 600 watt vsa, met bijbehorende son t pia bulb, en een lucilu wing.

 

Deze afzuiging in de tent bestaat uit een 2500m3 softbox die ik terugdim om zodoende lekker stil te draaien. Het filter is daarop dus angepast met 1350m3 :rofl

 

Als voeding gebruik ik dus kushie kush van advanced nutrients, ik zal daarnaast gebruik maken van Ryzotonic wortelstim, N mono nutrient voor een stikstof boost in de groei, Advanced nutrients overdrive als pk booster, ph- voor groei en bloei, en voor de rest nog wat spul uit het advanced nutrients pret pakket van de rotjeknor meeting.

 

Verder heb ik afgelopen dinsdag nog wat spulletjes opgepikt bij de wietforum shop, oa een dp90 waar ik de zaden in ontkiem en voor groei, de lampensetjes, een ph en ec meter, een filter voor in de 1x1 tent en nog een adjustawing die ik in de 1x1 tent hang.

 

Nog geen fotos van het geheel aangezien ik nog op de 240w moet w88 die zal er vermoedelijk maandag of dinsdag zijn, plus ik vond fotos van zaadjes op een paar papiertjes een beetje 2010 :wacko:

 

Zodra er iets te zien valt zal ik fotos plaatsen,

 

grtz,bone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan ga ik zitten wachten tot er wat te zien valt,succes !

 

Degelijke opzet igg

 

 

gr newgrow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha Donbone,

 

Hartstikke mooi dat je van start bent :rofl

Nette setup ook..keurig.Veel succes met je test,ik kijk gezellig mee :)

 

Ik trap hem af over 2 a 3 weken :wacko:

 

Maak er wat moois van,

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben erg benieuwd naar die kushie voeding.

 

@iGrade, thnx man

 

@newgrow, idd degelijk spul, wilde dit keer gelijk goed van start gaan.

 

@zeebodem, ben erg blij van start te zijn, was de bedoeling om iets eerder te starten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zODd gaat zeker mee kijken.

Want die wil wel weten wat je met AN kan koken :rofl

Succes DonBone.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes Donbone, ennuh mooie spulletjes :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx allemaal, ik gok er op dat vanavond de eerste zaadjes open zullen zijn en dus de grond ingaan. heb hier een zakje met een mix van zaai en stek grond met all-mix staan, werkt prima voor de eerste twee weekjes in kleine 7 cm potjes.

 

Ben verder bezig om tijdelijk een 600 watter op te hangen voor in de 1x1 tent, zodat die de laatste paar weekjes nog eventjes een flinke boost krijgen.

 

Zodra er iets te zien is zal ik fotos plaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, gister 20 diamond girls open met wit worteltje er uit, in iets meer als 24 uur tijd :rofl

 

fotos van het geheel en de nieuwe spulletjes:

DP90 propegator van secret jardin:

gallery_28995_13024_91466.jpg

 

ph & ec meters:

gallery_28995_13024_54789.jpg

 

son-t pia master lamp 600 watt:

gallery_28995_13024_92245.jpg

 

600 watt philips ITS vsa:

gallery_28995_13024_60101.jpg

 

Adjusta wing:

gallery_28995_13024_192458.jpg

 

20x diamond girl onder de spaarlampjes:

gallery_28995_13024_75204.jpg

 

gallery_28995_13024_97281.jpg

 

Morgenochtend wordt de dr240w besteld te samen met een softbox en bijpassend filter.

 

Morgenochtend zal ik ook ff snel naar het tuincentrum sprinten omdat ik een reken fout met de kleine potjes heb gemaakt en nu dus vet in de problemen zit (heb er nog maar 4 en moet nog 20 zaden uitzetten), de chemdog waren ook al allemaal ontkiemd dus moet een beetje haast er mee maken.

 

Verder nog een leuke observering, ik heb naast de genoemde zaden ook nog 5 x super silver haze en 5 x arjans haze #3 laten ontkiemen, de indica zaden (diamond girl en chemdog) zijn allen ontkiemd of iig opengebarsten, de hazejes (sativas) nog niks.

 

morgen meer van deze test,

 

tot dan,

 

prettige zondag nog :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

drie fotos vergeten :@

 

waar het allemaal in dit topic om draait!!!

 

gallery_28995_13024_117088.jpg

 

gallery_28995_13024_15316.jpg

 

gallery_28995_13024_3415.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag snel 60 potjes gehaald, eerste diamond girls duwen de aarde omhoog en steken hun koppies boven de aarde. Zal vanavond ffies fotos er van schieten.

 

alle zaden zijn nu ontkiemd, geen uitvallers, alles zit ook al in de potjes.

 

Morgen komt er een tweede spiegelkap met spaarlampjes in te hangen te samen met een 100m3 afzuigerd.

 

Grond is licht ingewaterd (nog geen 5% van het volume van de aarde aan water), deze week zullen ze wortelstim krijgen en misschien nog een beetje b52.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke soortjes allemaal, dat wordt spannend :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx krasi

 

@topic, de spulletjes zijn besteld op de afzuiger en filter na die haal ik van de week ff hier in de buurt op. Hopelijk komt er donderdag wat binnen (tent, folie, fannetjes, en nog wat spul voor te stekken).

 

verder vandaag 3 dubbelle tl armatuurtjes gehaald bij de formido, morgen nog twee er bij dus dat er vijf naast elkaar in de voorgroei tent komen.

 

Ga nu snel het tl armatuurtje weer uit elkaar halen, eentje weigerd gewoon dienst.

 

Voor de rest weinig te melden, bijna alles staat boven de grond, hopelijk morgen alles kompleet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey succes met je grow die kushiekush is weer een hype blabla heb verschillende side by side grows gezien en niets is er beter of vetter

google kushiekush en op thc farmer zul je zien dat er meerdre test grows zijn

 

"i did a whole side by side on this site and it didnt out produce or make more quailty buds then my normal an does its a fluke just a way to make more money and this is coming from someone who uses there other products

__________________

opinons are like assholes we all have one"

 

en deze is ook leuk

 

 

 

I used to be a AN faithful, but I have recently switched up and am having much better success, no burnt tips, no leaf curl, bigger healthier plants and BIGGER flowers...LESS $$$$

 

I'm using Hygrozyme, Dark Energy, Super Nova, GH Floranova and Botanicare Hydroplex, everything looks awesome....about a third of the cost of the AN line up and I use way less.

 

Just my 2 cents, Plus I'm sick of that coked out Fat Mike and his Bullshit videos,

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx duvelduvel, we zullen zien wat het doet ;)

 

foto update, tl omgeruild en nog eentje extra er bij, was de laatste, volgende week nog eentje extra dan zit ie goed vol.

 

gallery_28995_13024_127184.jpg

 

gallery_28995_13024_431575.jpg

 

gallery_28995_13024_366928.jpg

 

gallery_28995_13024_548785.jpg

 

overmorgen weer een nieuwe update :)

 

grtz,

bone

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ook deze gaan we stilletjes volgen ;)

 

have fun and keep m growing

 

 

 

greetzzz st0ny

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx stony

 

@Topic, net bij track en trace gekeken, spullen zitten in de bus, vermoedelijk net na het middaguur hier. Zal daarna ff fotos schieten van alles dus ook de nieuwe spullen en hiero posten.

 

grtz,

bone

Share this post


Link to post
Share on other sites

morgen begint de foto reeks, vandaag de locatie opgeruimd, en alvast de 220 vanaf de groep naar de ruimte gelegd, morgen zal ik achtereenvolgens de tent opbouwen, filter en fan ophangen, lampen er in, en de aarde ffies goed doormengen, zal er ook per plantgat wat piranha ingooien voor een goeie start. Ik hoop morgen avond iig een paar uur te hebben gedraaid zonder groen er in zodat ik een beetje kan zien wat de temp doet, zodat ik in het begin iig de fan goed er op kan afstellen.

 

Wat gaan we er morgen in gooien?

2 x 600 watt in lucilu wings

1000m3 stalen box fan (was een toffe aanbieding)

can 700m3 filter

18 x 18liter potten

 

350 liter batmix

 

edit net toch nog ff fotos gesvhoten zal ze zo ff posten (van de kleintjes)

 

 

 

gallery_28995_13024_166102.jpg

 

gallery_28995_13024_16523.jpg

 

gallery_28995_13024_148644.jpg

 

gallery_28995_13024_39393.jpg

 

gallery_28995_13024_4531.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker ouwe boner !

Alleen ff overpotten en lekker diep :lol:

Maar je bent druk bezig met bouwen en dan ben je dat vast wel van plan.

Jij hebt je potten wel lekker vol is daar een voordeel mee te halen ?

Ik zit net onder de rand altijd maar denk dat ik ze vol moet gooien op een gegeven moment zakt me aarde altijd meer als ik wil en vergeet ik bij te vullen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nightnaunter, die volle potjes is idd ivm het inklinken van de aarde, het viel mij op dat ik altijd een cm of drie vier aan het eind van de run onder de rand zit, wilde wel eens wat meer over houden.

 

@topic, na drie keer mijn kantoor te hebben omgegooid was het eindelij zo ver, eindelijk net genoeg ruimte om de dr240w op te bouwen.

 

Wat een geklooi als je weinig tot geen werkt ruimte hebt. Gelukkig mijn vriendin in de buurt die dmv het tegenhouden van delen tent het mogelijk maakte om alles in elkaar te krijgen.

 

Nou de fotos, van het opbouwen lukte niet om iets te schieten dus je ziet gelijk de tent met zijn op de grond staande spulletjes, vanaaf laat haal ik nog ff twee reflectoren en een vsa plus lamp op, die fotos volgen later nog.

 

gallery_28995_13024_224088.jpg

 

gallery_28995_13024_148911.jpg

 

gallery_28995_13024_89165.jpg

 

gallery_28995_13024_113879.jpg

 

gallery_28995_13024_35412.jpg

 

gallery_28995_13024_106883.jpg

 

gallery_28995_13024_60917.jpg

 

gallery_28995_13024_120875.jpg

 

gallery_28995_13024_41109.jpg

 

En dan nog een min puntje van de tent, de tent stangen die de lampen, filter en fan moeten dragen, die zijn net niet passend in de tent (allen net te klein). I dit normaal?

 

gallery_28995_13024_92323.jpg

 

En dan nog het volgende, ik MOET de fan en filter in de tent hangen, vandaar ook dat die niet passende buis een probleem is, de fan en filter zijn best flink zwaar, tis een can 700m3 filter (korte dikke) en die weegt denk ik wel een goeie 18kilo. fan zelf ook zoiets. Iemand een goed idee/suggestie?

 

greetz,

bone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zonnetje voor deze ronde:

 

600 philips its vsa

600watt son-t pia lamp

lucilu reflector

 

gallery_28995_13024_40816.jpg

 

gallery_28995_13024_201459.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is eenstukkkie beter als een spaarlampie ! :lol: B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

exacto ben er erg blij mee, maar heb me zinnen gezet op die gavita 1000de lampen, dus binnen een maand of 6 wil ik die eigenlijk er in hebben :lol:

 

heb inmiddels denk ik ook een oplossing voor de afzuigerd en filter in de vorm van een 5 tal balkjes van 44x44, die als een frame in het tent frame komen te zitten, geeft mij ook een paar goeie bevestigings punten voor thermo en zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, paar uurtjes weer bzig geweest, de fan en filter hangen op hun plaats, was flinke klus uiteindelijk aangezien ik geen normale zaag hier heb, en me dus met een simpel handzaagje moest behelpen, 2 uur later waren de 5 blakjes op maat, en voorzien van de nodige hoekijzertjes.

 

Daarna de fan en filter op hun plek opgehangen, dit dmv spanbanden.

 

Reflectors zitten ook weer op hun plek.

 

Morgen is het een makkie, reflectors aansluiten, stroom er op en potten vullen, verw8 vroeg in de avond alles draaiend te hebben.

 

Hier de vier fotos:

gallery_28995_13024_136846.jpg

 

gallery_28995_13024_77177.jpg

 

gallery_28995_13024_58170.jpg

 

gallery_28995_13024_139023.jpg

 

tot de volgende update,

bone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hola,

 

ffies snel een tekst update, eergister na het filter en fan ben ik behoorlijk door mijn rug gegaan.

 

gisteren toch nog iets gedaan, schakelbord in elkaar gezet, vsa's op hun plek gehangen, lampen getest, filter met de fan verbonden dmv een stuk combiconnect, stekkerdozen van stroom voorzien, 4 zakken aarde gemengd en in 9 potten gedaan, ontdekt dat ik 1 zak te weinig heb, die komt morgen ochtend. Verder ben ik onder het genot van een jointje de rest van de aovnd met oa mijn rattenslang bezig geweest.

 

Vanavond hoop ik de stroom op het schakelbord te zetten zodat die iig getest kan worden (tis zo basic dat het eigenlijk niet fout kan zijn). Slang door de opening in de tent halen en aansluiten op de blaaskant van de box. Verder wil ik de kleintjes in hun kleine potjes er in zetten onder de 600 watter aangezien ze dan toch wat sneller gaan.

 

Dat was tie weer, hopelijk vanaaf of morgen fotos.

 

hasta luego,

bone

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...