Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Arizer Solo portable vaporizer

Recommended Posts

Dit zijn de leuke testjes weer. Vaposhop heeft weer een nieuwe ster aan het firnament: de Arizer Solo. En wederom mogen we er op Wietforum weer eentje aanbieden aan onze leden die bereid zijn om dat ding eens vakkundig onder handen te nemen. We zijn benieuwd hoe lang deze het volhoudt en hoe goed hij bevalt ten opzichte van een vaste vaporizer. Heb je een medische toepassing dan heb je natuurlijk altijd een streepje voor. Heb je alleen een vaste vaporizer waar je tevreden over bent maar op zoek naar iets draagbaars dan mag je ook reageren.

 

Dan eerst maar wat meer over het ding zelf en waar ie vandaan komt:

 

Het Canadese bedrijf Arizer heeft bekendheid verworven met twee betaalbare, maar kwalitatief uitstekende vaporizers (de V-Tower en de Extreme). Onlangs verscheen hun eerste draagbare vaporizer, de Solo.

 

De Arizer Solo werkt op een ingebouwde, oplaadbare accu, die voor enkele uren dampplezier moet zorgen (hoe lang precies de accu precies meegaat? Dit hangt af van de temperatuurinstelling, maar ook dit mag uiteraard getest worden!)

 

Het apparaatje heeft ongeveer de grootte van een blikje red bull en is dus redelijk handzaam. De damp en smaak doen – volgens ons - niet veel onder voor de meeste elektrische (niet-draagbare) vaporizers. De Solo beschikt over 7 voorgeprogrammeerde temperatuur instellingen. In minder dan 2 minuten is hij opgewarmd en dus klaar voor gebruik.

post-5211-1315691359_thumb.jpg

 

Foto’s en meer info

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil best wel eens een vap testen,twijfel al een tijdje om me eentje aan te schaffen.

helaas ben ik geen medicinaal gebruiker,ik zou het enkel doen omdat het gezonder is :)

 

ik hoor het wel.

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

Altijd leuk,nieuw speelgoed.

Deze gaan we volgen. ;)

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het ook erg leuk vinden om deze eens goed onder handen te nemen... ;)

had er al een filmpje over gezien en het leek me erg mooi spul.. ;)

ik heb adhd en gewrichts en weken delen reuma... :D dus voor het medishe deel zou ik hem vooral interesant vinden voor de pijn verlichting van mijn reuma..!

en ik ben natuurlijk dol op verschillende smaken en effecten dus ook dat zou ik uitvoerig willen testen :lol:

 

iedergeval weer een mooie test.. :)

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik meld me wederom maar aan om te testen.

geloof dat mijn aandoening wel bekend is ondertussen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stem voor stikkie of je-roen maar meld mezelf ook aan

Gebruik al bijna 2 jaar , met veel genot , de V tower van Arizer

Helaas is het een heel gedoe hem telkens mee te nemen (en breekbaar! gisteren nog een cupje laten vallen)

Dat moet met dit model opgelost zijn , ook ben ik benieuwd naar het geluidsniveau van de Solo

En of hij goed op de accu kan draaien , de V tower van mij draait ook op een back-up batterij van een laptop

 

Grtz Guesswho?

 

EDIT

Lees dat hij ook olie kan verdampen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
(en breekbaar! gisteren nog een cupje laten vallen)

Dat moet met dit model opgelost zijn , ook ben ik benieuwd naar het geluidsniveau van de Solo

 

Het enige breekbare onderdeel is het glazen mondstukje, maar het glas is wel iets dikker dan bij de V Tower (en er worden er standaard 2 meegeleverd). wbt het geluidsniveau: de Solo is volledig geruisloos (afgezien van een 'beep' geluid, welke gelukkig uitgezet kan worden).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben zelf al een tijdje aan het overwegen om een vaporizer aan te schaffen maar vind het een lastig keuze want je heb er zoveel en elke heb wel ze voor en nadelen.

Deze lijkt me echter ideaal omdat ik deze kan opbergen in de kast, dat kan bijvoorbeeld niet met de verdamper en is wel nodig omdat ik een kleine rond heb kruipen hier.

 

Ik rook alleen nog maar puur door glazen pijp of door raw vloei omdat ik tabak echt ranzig vindt en er zo suf van wordt.

 

Qua medische "mankementen" heb ik altijd veel pijn in me onderrug en als ik een pijpje heb gerookt is dit vaak wel wat minder maar ben dus reuze benieuwd wat voor effect een vaporizer hier op zal hebben.

Ik heb ook een schoonmoeder met parkinson waar ik deze aan zou willen voorstellen dan om te kijken wat voor effect het voor haar heeft, momenteel wordt ze alleen maar ziek van de medicatie die ze voorgeschoteld krijgt.

 

Voor de rest heb ik nog maar 1 keer in me leven door een vaporizer gerookt dus veel ervaring er mee heb ik niet, ik weet niet of dit belangrijk is voor de test?

 

Groetjez Ziran

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook Clown meld zich voor deze ..

interressant ding en ben benieuwd wat t voor de MS gaat doen .

 

we gaan t horen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

grtz ;

 

Graag mag ik me kandidaat stellen ,

Meer dan twintig operaties , artrose van nek en schouders , daaruitvoortvloeiende

spierpijnen aan de aanhechtingspunten , asthma en chronische bronchitis , slapeloosheid

gestoorde eetlust en soms 'n beetje heel druk in het koppie ...

Ik heb reeds de MFLB aangekocht maar dat is speelgoed met die gloeiende batterijen die

gaan lekken na wat intensief gebruik , dus zou ik graag deze batterypack vergelijken

met de mflb en ook lijkt deze een grotere diameter te hebben waardoor je niet het gevoel

hebt om op een rietje te zitten zuigen ...

Ik kan weinig met een groter toestel omdat ik het wil kunnen meenemen zonder iedere flik in

de buurt op z'n achterpoten te krijgen als ik dit bij heb in de auto of in m'n zakken zitten heb ...

Ook als ik een keer zwaar wil doorgaan , dus gewoon recreatief zou ik willen testen of ie dat aankan ...

Uittesten welk verschil in temperaturen welk verschil in uitwerking geeft hoort hier ook bij ...

en indien het voldoet stop ik zelfs met blowen ( met tabak )

Want dat is me niet gelukt met de mflb , nochtans de reden waarom ik deze kocht .

 

groeten popz

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg jammer hoe weinig aandacht er aan deze mooie test wordt gegeven... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thja wilde me wel inschrijven maar heb er al zo veel.

Ik gebruik het tegen de drukte in het hoofdje en als ik depri word wat minder de gedachten te laten gaan.

 

De gene die mag gaan testen zal erg blij worden.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil wel testen heb geen medische aandoening ben wel erg druk in mn hoofd daarom rook ik meestal elke avond dan kan ik lekker slapen :)

Wil stoppen met het roken van tabak heb al een bong gekocht maar dat helpt nog niet echt volgende aankoop word een vaporizer ik denk de extreme of de silver surfer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff bumpen maar weer

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad schandalig hoe weinig animo er voor zo iets moois is.. niemand zin om een uitgebreid verslag te schrijven of zo? Het is toch juist leuk en tof om iets te testen en daar een verslag over te schrijven voor de medemens.

 

 

Fijne zondag een ieder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja Ziran, zo gaat het vaak hier tegenwoordig :) . Als dat zo blijft dan sluiten we binnenkort deze hele sectie en wordt er niets meer van leveranciers getest op Wietforum. Met dank aan alle "actieve" leden waar we dit voor doen. Te lamlendig om iets gratis te krijgen of er een verslagje over te moeten schrijven. Voor mij is de lol er een beetje af hoor, je moet af en toe op je knieën liggen om een tester te krijgen? No way! Kan mijn tijd véél beter besteden. Dan test ik ze zelf wel of zorgen we voor een vaste test crew die al dat moois krijgt.

 

Heb geen zin in plaatsvervangende schaamte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is toch juist leuk en tof om iets te testen en daar een verslag over te schrijven voor de medemens.

+1

Verslagen zijn altijd leuk te maken.

 

Als dat zo blijft dan sluiten we binnenkort deze hele sectie en wordt er niets meer van leveranciers getest op Wietforum.

 

:)

 

Maar kan het voor de 100 % begrijpen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

grtz ;

 

Tja , wacht je dan op iemand ofzo ....?

Stonden er al 'n paar klaar om te testen hoor , kijk maar naar boven

Wat wil je dan , zijn we niet kreupel genoeg of heb je geen zin om ons te laten testen

Kom je te vaak vragen om te testen is het niet goed , zwijg je is het ook weer niet goed genoeg ...

Ik kom meerdere keren per dag kijken of er al iets beslist is , evenwel zonder reageren omdat ik anders

weer een adhd'er genoemd wordt ofzoiets ...

Hangt het af van het aantal hits ofzo voor je iets weggeeft dan ?

En te lamlendig .... mooie uitspraak vindt ik van een admin .

Jij wordt er een beetje moedeloos van , wat denk je dan van ons ... moeten schooien om te mogen testen

 

Sorry , bevindt me momenteel in een FTW momentje en is m'n lontje wat korter dan anders maar deze

reactie heb je zelf bewerkstelligt hoor

 

Alsnog vriendelijke groeten Popz

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat een zo'n leuke test deze negatieve draai krijgt... :D

 

ik vind het ook teleurstellend dat er maar zo weinig animo is.. :) maar ben het met poppa eens dat er al aardig wat mensen zijn die zich aangeboden hebben, en er vast een mooi verslag van kunnen/zullen maken.. :D

 

dus nogmaals, mag de beste winnen en laten we het gezellig houden.. :huh:

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tja , wacht je dan op iemand ofzo ....?

Nee, jij bent ook een goede kandidaat maar het is teleurstellend dat er zo weinig mensen op reageren. Alsof het niet de moeite is om te reageren als je niet zeker weet dat je hem krijgt. Als je leden om een motivatie vraagt waarom ze denken als tester in aanmerking te komen is dat vaak nog minder. Teveel moeite denk ik. Ik ben niet negatief maar wel een realist.

 

En nog even over dat "moeten schooien": Hoe moeilijk is het om een korte post te doen met een korte krachtige motivatie? Bovendien krijgen we altijd aanmerkingen dat "altijd dezelfden" de tests krijgen dus we nemen liever iedere keer een ander die nog niet heeft getest. En sommige leden maakten het in het verleden wel erg bont met reageren: er worden duidelijk voorwaarden gesteld waar heel erg veel leden aan kunnen voldoen, we zien het dan ook vaak als een beloning voor trouwe leden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En te lamlendig .... mooie uitspraak vindt ik van een admin

Hoe zou je het dan noemen? Verwend? Lui?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tja Ziran, zo gaat het vaak hier tegenwoordig :) . Als dat zo blijft dan sluiten we binnenkort deze hele sectie en wordt er niets meer van leveranciers getest op Wietforum. Met dank aan alle "actieve" leden waar we dit voor doen. Te lamlendig om iets gratis te krijgen of er een verslagje over te moeten schrijven. Voor mij is de lol er een beetje af hoor, je moet af en toe op je knieën liggen om een tester te krijgen? No way! Kan mijn tijd véél beter besteden. Dan test ik ze zelf wel of zorgen we voor een vaste test crew die al dat moois krijgt.

 

Heb geen zin in plaatsvervangende schaamte.

 

Dat zou echt zonde zijn whazzup als deze hele sectie wordt gesloten, want het is echt een goudmijn aan informatie de test sectie.. en ik kijk hier dan ook dagelijks om alles bij te houden.. ( reageer alleen niet overal )

En ik durf te wedden dat er nog veel meer mensen op dit forum dagelijks in deze sectie kijken en er veel van leren of opsteken.

 

Tevens denk ik dat de test sectie toch wel een goede visite kaartje is voor leveranciers.. want ik weet zeker dat andere mensen getriggerd worden om een product aan te schaffen als er een mooi verslag over is geschreven en deze positief uitvalt natuurlijk.

 

Misschien is het een optie om er een "partner" bij te nemen zodat je de sectie niet alleen hoeft te draaien en daardoor misschien wat meer tijd voor je zelf over houd?

 

In ieder geval hoop ik dat je deze sectie open kunt houden.

Ik waardeer het in iedergeval wel, al die tijd en energie die jij er in stopt.

 

Greetz Ziran

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is naar mijn mening op de kweekverslagen na de mooiste sectie die het forum heeft... :D

 

maar ik snap wazzup wel heel goed, want zelfs na de laatste paar berichten zijn er gewoon 0 aanmeldingen bij gekomen.. :huh:

en de vieuws die dit topic trekt zijn ook waardeloos... :D

 

ik hoop toch echt dat dit iedergeval voor de test diehards blijft bestaan.. :)

het zou een groot verlies zijn voor het forum..

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke dag kijk ik wel even om te zien of er al een uitslag is :) Misschien enig idee wanneer die er zal zijn whazzup?

 

En Stikkie je heb gelijk het is echt waardeloos.. nog steeds niemand anders erbij, maar ik ben het wel met je eens en hoop ook dat de test sectie gewoon blijft bestaan.

Want mede door de test sectie heb ik al Smart pots,gavita IR 600 + digistar 600 en PHRESH filter aangeschaft. Zonder de verslagen hier zou de keuze veel moeilijker zijn geweest voor mij .. en had ik misschien wel deze super mooie producten gemist tijdens mijn aankoop.

 

Time to Work.

 

Ziran

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...