Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Wietforum Canna Seminar - Zaterdag 17 september

Recommended Posts

Jawel, wegens succes geprolongeerd! Canna heeft weer aangeboden om speciaal voor de leden van wietforum een seminar te organiseren, en niet zozeer over de Canna producten maar over de biologie achter de plant in het algemeen. Als je begrijpt hoe een plant eigenlijk "werkt" en wat optimale condities daarvoor zijn ben je tenslotte veel beter in staat om bij te sturen en beter voor je dierbare gewas te zorgen. Zoals jullie weten is Pieter van Canna een zeer deskundig persoon op dat gebied met een lange staat van dienst in de professionele tuinbouw. Hij heeft speciaal voor deze seminar zijn programma iets verkort, zodat we, als we om zaterdag 17 september 13.00 beginnen (met een rookpauze af en toe) om 18.00 klaar zijn. Dan is het feest echter nog niet afgelopen want als ik Pieter goed ken hebben jullie dan allemaal honger en dorst! Ook daar is in voorzien, Canna verzorgt een lekker hapje eten en wat te drinken voor de cursisten na afloop. Zo kun je nog onder het genot van een drankje en een hapje napraten met elkaar en met Pieter uiteraard. Je kunt dan ook al je vragen over Canna producten aan Pieter stellen

 

Om het geheel interactief te houden is het aantal inschrijvingen beperkt tot 20. We verzoeken je echt goed in je agenda te controleren of je 17 september de hele middag en het begin van de avond kan, want meer dan 20 inschrijvingen doen we niet! Dit is echt een buitenkansje om met elkaar eens flink de diepte in te duiken en wat op te steken, dus ga verantwoord met je inschrijving om.

 

Gezien het succes van de vorige sessie is deze zoals beloofd in een andere regio, zeker handig voor de Brabanders onder ons.

 

Wanneer ben je van harte welkom?

 

1. Deze tweede seminar is wederom voor trouwe leden van het forum, die hebben een streepje voor! Je hebt in ieder geval minimaal 200 posts en een afgerond kweekverslag (geen uitzonderingen!) en nog NIET de seminar bezocht hebben

2. Je kunt er écht bijzijn zaterdag 17 september in Den Bosch

3. Je bent in staat om 3 uur op je krent te zitten en aandachtig te luisteren :huh:

 

Reageer dan in dit topic en geef gelijk aan of je specifieke vragen hebt over het kweken als zodanig of over Canna producten, dan kan Pieter daar rekening mee houden. Ga nou niet naar een kweekschema vragen wat je zelf al kunt downloaden he ;). Dus stel gelijk je vragen dan weet Pieter ook meteen wat voor vlees hij in de kuip heeft :wacko:.

 

Nog een paar huishoudelijke mededelingen:

 

- Voor degenen die van ver moeten komen zorgen we dat er een broodje klaar staat

- Hoewel de locatie nog niet bekend is zorgt Canna in ieder geval voor vervoer vanaf het station als het niet met openbaar vervoer te bereiken is

 

De locatie maken we in het topic nader bekend.

 

Weer met dank aan Canna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke :D dan geef ik me op als reserve....voor als de 20 niet gehaald wordt of bij afvallers...

ik ben al geweest.. en kan het een ieder meer als aanraden :wacko: ...ook voor de wild en tuinkwekers :D

 

helaas ben ik de helft weer vergeten...dat heb je als je wat ouder wordt :D .... en heb geen aantekeningen gemaakt...

 

gr :huh:

Carpie

 

ps: kzag vorige keer een lid zonder afgerond topic...hoe ken dat?....( DOC???)... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dit dezelfde als vorige keer of een vervolg?

 

bij vervolg meld ik me graag aan :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jawel, wegens succes geprolongeerd!

 

Tis dus dezelfde Polletje :wacko: ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hartstikke goed dat jullie hem nog een keer doen.Ik kan het een ieder aanraden :wacko:

Voor mij hetzelfde als Carpie...op de reserve bank,ook ik heb de vorige bijgewoond,maar zou er als nog graag een keertje bij zijn :huh:

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen laat deze kans niet schieten! Waarom reageren alleen leden die het seminar al bijgewoond hebben. :wacko:

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mensen laat deze kans niet schieten! Waarom reageren alleen leden die het seminar al bijgewoond hebben. :wacko:

 

Greetz Kitefreak

 

Jij zegt ik denk het haha :huh:

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat wij weten wat een waardevolle informatie je mee naar huis neemt :wacko: heb die spreadsheets hier nog goed bewaard.

Dus daarom ook ik.. op de reservelijst dan maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat je pas als trouwe lid gezien word als je een kweekverslag hebt.

 

Achja kan niet alles hebben ik het leven

Share this post


Link to post
Share on other sites

155 post en een bijna afgerond kweekverslag.....val ik weer buiten de boot!! Maar gebruik wel de complete voedingslijn van Canna.

 

Als jullie niet aan mensen kunnen komen (wat ik helaas niet denk) hou ik me aanbevolen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesting but ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Den bosch, OV is goed te doen.....Ook reserve dan maar. :wacko:

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom op jongens, 200 posts is zoveel niet. Leden die een verslag delen hebben uiteraard een streepje voor op de anderen. Een vergevorderd verslag vind ik ook goed. En in bijzondere gevallen bevestigen uitzonderingen de regel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je al verteld dat het GRATIS is, de meeste hier zijn tenslotte hollanders. :wacko:

 

het is een echte aanrader, je kunt nooit genoeg kennis hebben.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat me er nog een nacht over nadenken en ik zeg ja ik doe graag mee !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ahja toch wil ik ook

 

 

alweer ;) ?

je zou toch een afgerond verslag maken van 2 lowriders :D ...?

 

maar je hebt wel 1324+ nuttige wf posts :wacko: ...

 

ik nomineer je bij deze :D

 

 

gr :huh:

carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat ik niet voor een 2e keer mag :wacko:

 

hopen op een vervolg seminar (mag van mij ook betaald)

 

gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites
(mag van mij ook betaald)

 

 

idd Rara ...count me in... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee jongens, anderen nu eerst he :wacko:

 

Als daar belangstelling voldoende voor is dan kunnen we natuurlijk Pieter altijd voor een middag inhuren voor een vervolgseminar. Als je een man of 10-20 bij elkaar krijgt is dat helemaal niet zo kostbaar.

 

volgens mij hebben we er al een stuk of 6...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch maar eens een kweekverslagje maken dan.

Moet dat dan echt van wiet, of mag het ook van iets anders zijn? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...