Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

coolradijsje

cocaine planten kweken :)

Recommended Posts

héhé, ik vraag me nu juist net af of je eigenlijk met behulp van een kast enzo een ideaal klimaat voor coca planten kan maken om ze hier in je huiskamer te kweken???

Ik wil hierbij zeggen dat ik ongelooflijk tegen hard drugs ben en dit ook nooit zal doen maar kvroeg me het gewoon af :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij heb je voor 1 gram coke 20 kilo bladeren nodig, dus dan praat je over een flinke kast.

Je ken van een paar blaadjes wel thee zetten, smaakt goed en heeft t effect van koffie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel is gelezen dat het niet zo makkelijk is om hier die plant te kweken schijnt met de luchtdruk te maken te hebben ofzo???? :D

wilde je zelf coke gaan maken dan ofzo

lijkt mij ook niet zo makkelijk

hoop zooi voor nodig kweek wel lekker een wietje en is nog veiliger ook dan die troep

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeg heb je dan eigenlijk ook verschillende soorten zoals bij weed ?

Bij weed heb je bv santa maria, bubbelgum enz is dit ook zo bij hard drugs ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het schijnt idd makkelijk te zijn maar je heb echt veeeeeeelll nodig.. kan je in sommige films ook wel zien.. hele "weilanden" die dan vol staan en dat is niet overdrven dus je kan het wel doen maar als je gepakt wordt dan word je ECHT gepakt en je hebt er nx aan want je hebt waarschijnlijk geen weiland die je ook zo warm kan houden.. :D :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze quote komt van een ander forum:

 

Zaadjes zijn voor een zeer korte tijd na het rijpen bruikbaar, ik geloof een of 2 weken maximaal, dit maakt het moeilijk te verspreiden en bovendien is illegaal om te kweken in groot gedeelte van de aarbol

 

Het spijt me maar het gaat niet lukken. Zelfs met de meest verse zaden hadden mensen geen succes mee. Dus dat doen wij niet meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vond het toch wel eens een leuk weetje voor mezelf en de anderen :wacko:

en je zegt dat het redelijk gemakkelijk is maar dat je enkel veel nodig hebt?? ik dacht dat coke gemaakt werd met een heel labbo ofzo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja das ook waar maar het gaat nu tocH alleeN oM het kwekeN..

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat ga je dan doen als je je papaverplant mag oogsten ... niemand hier weet hoe je van die plant cocaine maakt!!! het wordt zo zwaar bewerkt tot het presies yoghourt is :D en dan onder lampen gedroogd tot het poeder is geworden :blink:

 

 

Mocht het je toch lukken, stuur me dan een berichtje voor een feestje! :wacko: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
En wat ga je dan doen als je je papaverplant mag oogsten ... niemand hier weet hoe je van die plant cocaine maakt!!!

van papaverplanten word geen coca gemaakt ... er word opium uitgehaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woops... :D ,in ieder geval even gamakkelijk te verwerken als de Erythroxylon Coca ... haal maar eens sap uit bladeren en maak er maar eens coke van hé :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zou technisch gezien wel mogelijk zijn om cocaplanten binnen te laten groeien.

 

:D Je moet een drukcabine hebben die een hoogte van tussen de 5000m en +/-7000m boven zeeniveau nabootst (jawel de cocaplant leeft alleen in uitzonderlijke gebieden).

 

De minimumtemparatuur mag 's nachts niet lager zijn dan 12 graden en overdag mag het kouder worden dan 38 graden, de maximumtemperatuur is voor zowel over dag als nacht 48 graden (in de schaduw).

 

Oh ja, je zou de sterkste coca halen van de planten die in het piekgebied groeien (6800m-7010m) :wacko:

 

Maar met het laten groeien van cocaplanten ben je er nog lang niet....

 

Er volgt nog een lange weg langs pletmachines, labaratoria, drugbaron, douaniers en dealers voordat het in iemands neus beland.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh ja, je zou de sterkste coca halen van de planten die in het piekgebied groeien (6800m-7010m)

de kilimanjaro hoogste berg van afrika is nog zo hoog niet en de top ligt bedekt met sneeuw en er is zo goed as geen zuurstof hoe zou je dan nog hoger planten willen gaan kweken volgens mij kloppen je cijfers ergens niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op grote hoogte is het zonlicht wel een stuk sterker , maar de nacht temperatuur op die hoogte is zeker minder dan 12 graden. Sterker nog er ligt daar euwige sneeuw, het vriest daar altijd . Geen plant die daar nog zal staan !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wahaha allemaal grote zevers ben zelf eens naar bolivia ,peru en chili geweest en s' nacht is het daar zo koud dat het onwaarschijnlijk is dat de minimum temperatuur maar 12 graden is en overdag minimum 38 graden hihihihi en dan nog op grote hoogtes !!! ;) :smoke :rofl :wOOt :lol: ;)

hoe hoger ------>hoe kouder :D :o

in een cocablaadje zit 1% cocaine dus reken maar uit hoeveel g je hebt van 20 kg(200g puur vo de retards)

en als die nog is vermengd wordt met wat brol zit je al rap aan een kilo aangezien de hoeveelheid cocaine op straat maar tussen de 20-30% ligt

---------->en als je denkt dat wnr je c koopt er meer dan 50% inzit dan ben je maar naïf op enkele drugsbarons na :nerd

---------->en die hoogtes klopen ook niet!!!! denk te weten dat ik op het hoogste plek geweest ben in bolivia aan het tiki kaka meer en daar was het 6000 m boven zeeniveau denkt niet dat ze op de toppen van de brengen plantjes gaan kweken hoor anders kan je de beste soort op de everest kweken :) mooi niet

 

ps:er bestaan vschl soorten maar denk dat je er maar 1 kan gebruiken voor de cocainbuzziness omdat het anders minder rendabel is

 

peace ;) (be) mazel ;) (nl)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is wel degelijk doenbaar, en daarvoor hoef je niet eens onder lampen te kweken.

Gewoon veel planten bijvoorbeeld in een grote verwarmde serre, laten groeien.

Oogsten, dan verwerken tot cocaïne, wat niet eens zo moeilijk is.

De Erythroxylon Coca is trouwens niet degene met het hoogste gehalte aan werkzame stoffen maar ik weet helaas niet meer welke wel.

Wat het uiteindelijke resultaat is, is dan zuivere coke die je nog kan versnijden.

Je zit niet met transportkosten, douaniers omkopen, etc...

Het zou absoluut zeker rendabel zijn. (we weten allemaal wat een gram op straat kost)

Nietemin zie ik het nooit echt gebeuren. En het is, je kan er niet buiten, 'rommel' die al genoeg mensen een hoop miserie heeft bezorgd dus ik hoop ook dat het nooit gebeurd.

 

grtz Jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies

 

Erythroxylum coca grows on the moist and warm sloops of the Eastern Andean mountains on an altitude from 1000 to 2.500 meters.The temperature in extremes can vary between 0-45 Celsius,Mostly it is between 15-30 Celsius which is an optimum.Temperatures under 0 celsius is a killer for cocaplants, but older plants can withstand a few degrees of frost for a few hours.Plants on higher altitudes often contain more alkaloids than on lower altitudes.This is in no relation to lower air pressure, as is often assumed, but to a better climate.

 

hiero. dit kan je makkelijk laten groeien in je tuin driekwart van het jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

topic bracht mij op een idee ik had ook nog een pakje zaden helaas 4 a 5 maand oud het was al ff zoek

coca plant 5 zaden erythoxylum bij gebrek aan citroensap nachtje voor weken in sinasappelsap (moet werken ook redenlijkzuur ) en daarna liefzijn ind de stekgrond en hopen dat er nog een of 2 naar boven komen bij een teken van leven begin ik een verslagje !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...