Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Army Dude

wat is er aan de hand?

Recommended Posts

Beste, elke dag kan je best wel veel dingen ontdekken . ik ga je nu eens een voorbeeld geven noem het toeval maar is dit mijn eigen verantwoordelijkheid ? ;) het gaat dus als volgend, eergisteren kwam ik op straat aan het wachten op de bus aan de bushalte.. een slechte gewoonte van me is om wat wiet op zak te hebben en omdat ik dus langer als 30 min moest wachten op mijn bus was ik eentje beginnen rollen (sorry voor het niet na leven van de wet) maar komt daar dus juist een oude man bij mij gestrompeld hellemaal bezopen , begint die daar een uitleg te doen over het feit dat ik geen gewoon sigaret aan het rollen was ... wat mij dus opviel was eigelijk heel simpel , de persoon in kwestie begon me dingen te zeggen juist omdat die zo dronken was , zoals bev en ik siteer de volledige zin ( luister jij eens goed, ik ben niet tegen dat wiet maar ik moet daar niets van weeten, ik hoop voor jou dat je niet zo eindig als mij, heel je leven kapot werken als zelfstandigen en dan alles kwijt graken ) waar ik simpel op antwoord, (ben ik daar dan mee bezig, ik ben hier niet de dronkaard die over iemand anders begint. ik ben juist de geen die zo relaxed is.) ... wat ik me dan zo afvraag, heb ik hier correct op geantwoord ? meschien kan ik alleen dat maar zelf uitmaken ... nu dat was dan een kort verhaal van eergisteren, maar wat gebeurd er nu vandaag. ik ben dus aan het wandelen samen met mijn vriendin (ook weer met een jointje in de hand) horen wij daar plots wel wat lawaai achter ons, en de moment dat we kijken zien we daar dus een man liggen onder zijn fiets bedolven, nu wij keren ons dus om om deze man te helpen maar wat me dan weer zo snel opviel was , ja je kan het al raden ... deze man was ook weer bezopen ... wat mij niet tegenhoude om deze man te helpen en zijn wonden proper te maken met een ehbo kistje van het tankstation iets verder.. wat me hier dus ook weer opviel, dat er niemand omkeek naar deze man . terwijl wij als soft "drug" gebruiken als de slechte word aan bezien door de maatschapij (hoe je dat nu nog mag noemen tenminste) ... wat is er toch aan de hand? is dit altijd zo geweest? .... vertel me eens, zou ik stoppen met smoren ? :P

 

 

 

 

 

ps: srry voor de typ fouten :P :D

Edited by Army Dude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de derde geest tegenkomt dan word het pas echt eng....

 

 

 

Stop niet met smoren. het wiel was uitgevonden door een trippende bosjesman. De motor is uitgevonden door iemand die het apparaat vanj de machine elfen probeerde na te bouwen(dmt) Een vorm van lsd die niet zorgt voor halucineren zit in een aids remmer.

 

de grootsdte uitvinders en kunstenaars zijn niet de mensen die noooit iets hebben gerookt. mensen die nuchter door het leven gaan, leven ook, maar dat is zo vreselijk saai. Elke ochten beginnen met een broodje kaas, en dan al meteen weten welke seconde van de dag er een collega binnenkomt, of wanneer er post binnenkomt. en de vergaderingen zijn al beslist voordat ze plaatsvinden.

 

Ik werk in nu de horeca, omdat geen dag hetzelfde is, elke dag andere mensen, soms smoordruk, en soms tijd om met elkaar te kaarten.

 

als mensen stoppen met drinken en roken, zit ik zonder werk.

 

En de beste keukenrecepten ontstaan, doordat je een keertje na het werk een biertje drinkt, endan nog een. een joint rookt buiten, en daarna vol inspiratie de keuken binnengaat.

 

Want hoe kan iemand in vredesnaam bedenken dat je soesjesdeeg een kwartier aan de kook brengt in een pan en daarna eidooiers doormengt, om er dan bolletjes van te maken en in de oven bakken zodat ze hol vanbinnen worden... dat lukt niet nuchter.

 

Schrijf alles op wat je meemaakt als je hebt gesmoord. en lees het later weer terug, Straks vind je ineens iets uit wat de wereld kan veranderen. Iets wat de huidige maatschappij nog niet wil.

neem je de rode pil, of de blauwe. de ene houd je in de illusie die we de maatschappij noemen. De andere zorgt ervoor dat je wakker word, en je ogen pas echt begint te gebruiken. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...