Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SativaSmoker

Tegen rooie oogjes?

Recommended Posts

Hey mensen,

 

Ik blow best vaak (elke dag) en heb regelmatig last van rode ogen. Ik vind dit vervelend omdat ik vaak in het openbaar blow en het toch wel fijn vind mensen aan te kijken zonder telkens aan je ogen te moeten denken. Na wat speurwerk op internet kwam ik erachter dat er bepaalde druppels zijn die rode ogen verminderen. Op de site van een nederlandse drogist heb ik dit gevonden:

 

http://online.kruidvat.nl/product/51643/Ro...s.html?token=-1

 

Nu is mijn vraag, zou dit werken tegen rode ogen? En zijn er andere manieren om je ogen wat minder rood te laten worden? Het is bij mij de ene keer erger als de andere:S

 

Gr. SativaSmoker

Share this post


Link to post
Share on other sites

er bestaan zelf flesjes in grow/smartshops

heb er zo al eentje gezien in fly n high in tilbrug ,

en nja ook in de pasja ( cofeeshop in tilbrug ) verkopen ze zo'n flesjes .

bestaat ook nog iets dat je bij de apotheek kan halen , maar die naam ben ik even kwijt .

gebruik het zelf ni .

 

Edit : anti red eyes

 

over dit heb ik het

Share this post


Link to post
Share on other sites

minafes voor lasogen helpt er ook tegen druppeltje erin en weg rooie oogjes

 

 

edit

 

het is minhavez

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zijn die middeltjes ook gewoon in een winkel om de hoek te halen want de smartshop is ook niet om de hoek hier:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er al veel over gehoord over druppeltjes die rode ogen zouden weg doen gaan.

 

Zelf heb ik er geen ervaring mee - want heb dat nog nooit gehad rode ogen na het blowen.

 

Vindt dat soms wel gek dat sommige mensen dat nooit hebben en anderen altijd.

Denk niet dat het te maken heeft met hoeveel je blowt maar met wat dan wel ik zou het niet weten,

iemand anders een idee hoe dit komt? Gewoon benieuwd en leer graag bij :D

 

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat de één meer gevoelig is voor verwijding van de bloedvaten rond de ogen dan de ander.

Ik zou persoonlijk niet te veel minhavez/oogdruppels gebruiken, dagelijks gebruik lijkt me niet heel goed voor je ogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ooit eens naar de apotheker geweest om minhavez te kopen, omdat ik altijd last heb van rode ogen, zelfs al heb ik niet geblowed. En die zei me dat ik beter geen minhavez gebruikte, zo iets mag je maar een paar dagen gebruiken zei ze, het is niet goed voor je ogen

Share this post


Link to post
Share on other sites

In apotheek vragen naar een productje tegen droge ogen ;-) 'k krijg hier meestal Allergan Cellumed mee.

Lijkt hier ook te helpen al heb ik er geen last van door het roken. Mijn ogen produceren te weinig traanvocht om de lenzen die ik draag vochtig genoeg te houden. Als ze te droog worden krijg ik rode ogen, met de druppeltjes minder snel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in amerika worden dat soort oogdruppels volgens mij op grote schaal gebruikt door stoners

 

zelf krijg ik niet vaak meer rooie ogen, krijg nu hoogstens wat glazige of lichtrooie ogen, of gewoon spierwit

merk wel dat ik van soorten met meer indica vee sneller rooie ogen lijk te krijgen

maar ik hou niet echt van indica, dus meestal zijn mn ogen gewoon wit

vroeger kreeg ik wel vaker veel rooiere ogen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nix bestellen ofzo,

 

gewoon naar de eerste apotheker gaan die je tegenkomt, daar vragen voor minhavez, ze hebben het allemaal.

In Nederland mag dit niet worden verkocht.

 

in amerika worden dat soort oogdruppels volgens mij op grote schaal gebruikt door stoners

Klopt, het heet visine. Minhavez werkt voor mij beter. Ik probeer het gebruik wel zo veel mogelijk te beperken, want het is niet echt goed voor je ogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

of gewoon niet blowen , heb je ook geen last van rode oogjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
of gewoon niet blowen , heb je ook geen last van rode oogjes ;)

Das geen optie volgens mij haha:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

minhaves werkt idd erg goed.

Maar iedereen weet dat ik blow, en veel mensen die ik ken blowen ook.

Ik gebruikte het bijna iedere dag voor een maand ofzo om bij m'n ouders te komen.

Toen begon ik last te krijgen van zweertjes, ja zweertjes op het witte van m'n oog :head_hurts_kr:

Dat was geen pretje <_<

 

Het werkt vooral ontsmettend voor je oog, en dat is denk ik niet zo goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het wordt hier al gezegd maar inderdaad minhavez is het wondermiddeltje!.

Gewoon in België toch te koop in de meeste apotheken, zonder briefje, gewoon ong €5,

Blijft een paar maanden goed en het blijft tot 2 maanden goed.

 

Je kan het tot 3 maal per dag gebruiken, 1 a 2 druppeltjes per oog en wachten tot het gedaan is met lekker te pikken voor je je tranen wegveegt :) Je ogen worden er echt terug spierwit van!

 

Maar uit ervaring zeg ik dat je het best zo weinig mogelijk gebruikt want anders werkt het na een tijd niet meer.

Ik gebruikte het elke dag voor school en in de middag na een lekker jonkie.

Omdat ik spijtig genoeg zoals vele anderen heel snel rode ogen krijg, en sommige van mijn vrienden krijgen het gewoon niet!! Niet eerlijk gewoon :)

 

Maarja het weerhoud me er niet van :)

 

Grts!! R11S.

Share this post


Link to post
Share on other sites
of gewoon niet blowen , heb je ook geen last van rode oogjes :)

 

nog de beste optie want dat spul is niet goed voor langdurig gebruik

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier hetzelfde, ik heb ook altijd rode ogen, zelfs al na een halve joint... Echt ambetant soms...

Ik gebruik ook minhavez... Zo te krijgen hier... Maar inderdaad, zoals al gezegd, niet constant lopen druppelen, want dat is nie goed... Maat van me heeft ook voorgehad dat zen ogen vol zweertjes kwamen te staan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf ook vaak genoeg oogdruppels geprobeert uit smartshops. Werkt bij mij nooit tot weinig en ik krijg er een soort drukkend gevoel van op m'n hoofd. Net geen hoofdpijn kan je zeggen maar wel vervelend.

 

~bugsbunny

Edit: Is dit eigenlijk gravediggen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bumpen geloof ik :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Last van rode oogjes na de blow ,simpel op te lossen

Kijk niet in de spiegel heb je er geen last van :)

Of haal van die gekleurde lenzen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...