Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
canabis fred

2x75 watt TNeon met sannies starters pakket

Recommended Posts

hallo

ik wil zelf medicinale wiet gaan kweken ik heb ghronische pijn en ben er achter gekomen dat wiet bij mij een stuk beter werkt dan alle medicatie

die ik van de heren dokters krijg.

nu wil ik 2 a 4 planten onder 2 setjes TNeon van 2x75watt gaan zetten ik heb bij sannie een starters pakket besteld kan ik onder deze Tneon setjes

gewoon de voor geschreven hoeveel heit aanhouden of moet ik wat minder gaan gebruiken om dat ik niet onder 400 of 600 watt ga kweken ?

ik heb bij het starters pakket Heribei zaden besteld maar deze bewaar ik tot volgend jaar voor in de tuin ik wil binnen gaan begingen met big bang om dat

deze voor beginners een makkelijk te kweken plant zou zijn ?

mvg,

fred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Fred,

 

Wil je een redelijke oogst halen kun je beter naar een HPS lamp gaan kijken.

Heb hier zelf met de setup die jij voorstelde gedraaid. Als hobbykweker is het al balen als je oogst tegenvalt,

maar bij een medisch gebruiker is het gewoon een vereiste dat de oogst goed (en veel) is. Dat goede kun je met de Tneons opzich wel halen, maar veel....

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig

 

Onder t-neon is het best goed te doen heb het zelf ook heel lang gedaan.

Je moet gewoon naar je dames kijken wat betreft voeden. Vooral niet te veel voeden men denkt dat planten veel nodig hebben maar dat valt best wel mee.

T-neon is niet zo heel warm dus je lampen zo laag mogelijk erboven hangen voor een goed resultaat. Plaats indien nodig een fan onder de lampen dan kunnen ze nog iets lager hangen.

Herijuna is beter geschikt voor binnen dus zou daar lekker mee beginnen. Ken je nu al vertellen dat je daar meer aan hebt dan big bang :verrygood

Zeker omdat het voor je pijn bedoelt is.

 

Ik wens je veel succes en hopen op een leuke oogst en dat je pijn er vele malen minder van word :book:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je echt van je pijn af wil moet je op zoek gaan naar een soortje met een flinke portie CBD.

Voornamelijk Indica soortjes dus

Romulan, White Rhino, Herijuana, mr nice.,

 

deze soortjes hebben mij heel erg geholpen met de pijn in mijn schouder

En met deze soortjes heb ik ook een gevoel van totale rust.

Met een Santa Maria bijvoorbeeld hoef ik hier niet aan te denken want dan ben ik echt een stuiterbal (ADHD)

 

Ook is het voor jou erg belangrijk dat je plantjes pas oogst als t merendeel van de trichomen amber is.

 

Veel succes kerel!! :verrygood

 

groetjes

 

GroeneShizzle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Herijuana is zo te zien out of stock, maar is ook aanwezig in de Heribei die je al heb liggen. Ik zou daar gewoon lekker mee beginnen, geen gezeur over mannelijk of vrouwelijk.

 

Je zou ook nog Anesthesia (afghani x skunk / herijuana) kunnen proberen, of als je echt op de Herijuana gefocust ben naar de Indica Mix kijken. Maar de Indica Mix is dus ook echt gemixt, en niet apart gelabeld.

 

Hoeveel rook je nu in de week om je van je pijn te verlichten? Misschien ook wel iets om rekening mee te houden voor het wattage wat je aan verlichting wil gaan gebruiken.

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

iedereen bedankt voor alle tips.

ik heb na een ongeval mij nek en hersens beschadigd en loop nu al heel wat jaren met ernstige nek-hoofd-schouder pijn dit

komt om dat mij zenuwen beschadigt zijn .

nu dacht ik aan big bang om dat daar de volgende stoffen in zitten

THC: 15.5%

CBD: 1.5%

CBN: 0.4%

van daar dat ik deze zaden gekocht heb dit was voor dat ik dit forum ontdekte en ik hier vragen kon stelen.

ik ga in de toekomst zeker wat van de hier boven genoemde zaden uit proberen om eens te kijken wat bij mij het beste helpt.

 

wat ik graag wil weten is moet ik mij voeding onder Tneon 2x75watt aanpassen of kan ik gewoon mij aan de gebruik aanwijzing houden?

want ik lees vaak dat met andere voeding je maar de helft van wat voor geschreven word moet gebruiken onder wat minder watt(Tneon 2x75watt)

geld dit nu ook voor de voeding die ik wil gaan gebruiken (sannies starters pakket) dus in plaats van 2 buffer-tablet op 10 liter aarde in mij geval maar

1 buffer-tablet op 10 liter aarde gebruiken ?.

fred

Share this post


Link to post
Share on other sites
Herijuana is zo te zien out of stock, maar is ook aanwezig in de Heribei die je al heb liggen. Ik zou daar gewoon lekker mee beginnen, geen gezeur over mannelijk of vrouwelijk.

 

Je zou ook nog Anesthesia (afghani x skunk / herijuana) kunnen proberen, of als je echt op de Herijuana gefocust ben naar de Indica Mix kijken. Maar de Indica Mix is dus ook echt gemixt, en niet apart gelabeld.

 

Hoeveel rook je nu in de week om je van je pijn te verlichten? Misschien ook wel iets om rekening mee te houden voor het wattage wat je aan verlichting wil gaan gebruiken.

 

BF

ik gebruik de laatste 3 jaar niks meer hier voor kwekte mij oude moedertje voor mij bij haar thuis op zolder met 2x400watt en in de winter met 2x 600watt helaas is mij moeder 3 jaar geleden gepakt en kan er daar niet meer gekweekt worden .

ik rookte zeker 5 gram per dag maar ik denk nu met wat minder te kunnen doen - ik werk niet meer - en heb leren rusten om wat minder pijn te hebben

ook kan ik als het echt moet morfine krijgen .

ik heb zelfs nog 2 400watts en 2 600watts lampen deze gebruikte mij moeder en toen deze gepakt/betrapt werd stond er niks in de kweek kamer ik heb

dus alle spullen nog maar hier bij mij thuis heb ik niet zo veel plaats en moet het dus een stuk kleiner vandaar dat ik het hier wil proberen met 2 setjes van 2x75wat

fred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...