Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

TEST: Magic-Flight Launch Box vaporizer

Recommended Posts

Ik heb er al een aantal keren naar staan kijken, maar nooit gekocht. Dit is wel een super-cool apparaatje al zeg ik het zelf. En dat zeg ik dus niet omdat ik hem al heb maar met name omdat ik hem niet heb ;). De tester mag me over de streep trekken. De moderne hip kan toch niet meer zonder de draagbare houten vaporizer?

 

Dit is de set, compleet met lader en batterijen

post-5211-1304020502_thumb.jpg

 

Met het deksel open

post-5211-1304020542_thumb.jpg

 

Echt hout :huh:

post-5211-1304020587_thumb.jpg

 

VapoShop is momenteel de enige Nederlandse webshop die de veelgeprezen Magic-Flight Launch Box vaporizer aanbiedt. Deze zeer compacte draagbare vaporizer is in de VS al langer een enorme hit, maar neemt ook in Europa snel in populariteit toe.

 

Wat maakt deze vaporizer zo bijzonder?

 

Compact: de MFLB is bijzonder klein van formaat. Het is 's werelds kleinste elektrische vaporizer!

Efficiënt: zeer efficiënt en zuinig in gebruik

Effectief: een opwarmtijd van slechts enkele seconden, waardoor wachten overbodig is

Robuust: door het ontbreken van glazen of bewegende onderdelen is de MFLB bijna onverwoestbaar

 

Bij VapoShop zijn ze inmiddels allemaal erg enthousiast over dit kleine magische doosje. Het is de vaporizer bij uitstek om deze zomer overal mee naartoe te nemen!

 

Een videootje over hoe het werkt:

 

Je wordt er blijkbaar ook heel erg goed stoned van: zelfs geeks zijn dol op de Magic-flight :wub:

 

Meer info op de site van de aanbieder van deze test, Vaposhop.com. Thomas zal namens Vaposhop hier vragen beantwoorden.

 

Anyways, ik ben al jaloers op degene die deze gaat testen. Als tester zoeken we ditmaal iemand die al eens kennis heeft gemaakt met een vaporiser of zelfs al eentje gebruikt, liefst iemand die medicinaal gebruikt. Voor een medicinaal gebruiker is dit een echte uitkomst: Eenvoudig, klein en discreet.

 

Dus als je aan het profiel voldoet vertel ons dan waarom jij deze vaporizer moet gaan testen en wellicht komt ie jouw kant op.

 

met dank aan vaposhop.com :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt mij een heel goed inzetbaar ding.

 

ik wil erg graag vd joints af maar de verdamper die ik heb staan is niet mobiel zodat ik toch nog wel heel veel joints rook

met tabak waar ik vanwege nekprobleem, wel me moet stoppen maar wat me maar niet lukt.

 

met dit apparaat zou ik overal en altijd kunnen verdampen ipv die joints (as en meur) en wat ik gezien heb op de site is pure magic

(oh wat een gebruiksgemak vd mensen met storing aan handen en armen, batterijwerk is veilig, kan niet kapot door omvallen etc etc

 

behoorlijk onder de indruk van zo'n stukje vernuft, las ook al iets over een led zaklamp die me als warmtebron gebruikte in een waterpijp ofzo.

de verdamper is voor mij best gevaarlijk qua vallen, bedrading ed naast dat ik niet altijd een lekkere houding kan vinden om te dampen door dat nekprobleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou deze dolgraag testen.

 

Reden omdat ik:

1. Van de shag af wil. (ivm licht bronchitis)

2. Ik met een van de eerste vaporizers in aanraking ben geweest, was er eentje die nog met een temperatuur geregelde verfstripper werkte, toen dacht ik nog dat wordt hem niet, maar na deze te hebben gezien begin ik er weer een beetje in te geloven.

 

Reden waarom ik rook zijn er een paar.

Adhd, de wiet geeft me rust terwijl medicatie mij een berg onrust geeft, niet in de laatste plats snachts in bed.

Atrose, mijn nek/schouders, polsen en knieen zijn redelijkerwijs versleten, gedeeltelijk omdat mijn hele familie dit heeft (atrose) en gedeeltelijk door in een koelcel te hebben gewerkt.

 

Mocht ik uitgekozen worden dan zal ik er een uitgebreid verslag van maken, zowel thuis als on the road (ik ben graag buiten en blowen op de fiets is het net niet, maar ff stoppen om een vapo te vullen werkt stukken makkelijker).

 

We horen het wel.

 

groet,

DonBone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben momenteel in het bezit van een vaporizer van Evert, deze is inderdaad moeilijk meeneembaar ;)

 

Ook ben ik al tijdje op zoek naar een vapo die je overal mee naar toe kan nemen, zodat ik mijn jointjes ook dan achterwege kan laten en om toch ooit van die nicotine af te komen. Echter ben ik er nog niet in geslaagd om een keuze te maken. Aangezien ik nogal onhandig ben met mijn handen, ben ik bang een dure aan te moeten schaffen die ik kapot kan laten vallen.

 

Deze Magic Flight Launch Box Vaporizer lijkt me dan ook ideaal om te mogen testen. Ik heb COPD en gebruik voornamelijk mijn vaporizer als medicatie.

 

Hoop dat degene die hem mag testen zijn ervaring met ons wil delen :huh: Ben reuzebenieuwd.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil hem wel testen vooral het "mobiele " gedeelte spreekt mij heel erg aan!

 

ervaring met de vulcano, de evert de 2e al(ondertussen een vervanger via ebay), de vapbong (2x goed aan gebrand en weggeven te fragiel) en een boel meuk (van die bollen met een bakje op een omgebouwd soldeerding)

 

aandoening ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou hem ook graag willen uit testen,Ik gebruik nu de Verdamper,medicinaal,adhd,pijn,vooral nu na een zware operatie.

Nu mis ik een vaporizer die ik kan meenemen,daar is de Verdamper te kwetsbaar voor.Ik zou heel blij zijn met een goede mobiele vaporizer.

 

Uiteraard zal ik mijn bevindingen delen :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat wellicht wel handig is om te weten is dat gedurende 10-20 seconden de batterij aangedrukt moet worden, hiervoor is enige kracht nodig. Ik kan me voorstellen dat dit voor mensen met bijvoorbeeld reumatische klachten mogelijk problemen kan opleveren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al een VaporGenie, maar nu ik al die reviews en video's heb gekeken, zie ik er naar uit om de MFLB in mijn bezit te hebben. Zodra ik het geld ervoor over heb gaat die wens in vervulling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind deze stoner toch wel fantastisch hoor. Kan me helemaal inleven :verrygood

post-5211-1304378294_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil me ook wel inleven hoor :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kreeg ook via pm al vragen over de Magic Flight, en ik weet zeker Thomas ook. Nou kunnen we maar één persoon blij maken met een gratis test exemplaar maar voor hen die niet willen of kunnen testen maar er wellicht wel een willen hebben heeft Vaposhop.com een actie met de MFLB (deze staat straks ook in de e-mailing voor degenen die geabboneerd zijn op de nieuwsbrief van Vaposhop). Voor hen die de e-mailing niet krijgen mochten we de de kortingsactie ook op het forum publiceren:

 

Volg DEZE LINK voor 15% korting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt er niet teveel rook uit ipv damp?!?!?

 

in het filmpje lijkt het toch echt rook, damp zie je niet toch??!?!?

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat het er aan ligt hoe lang je hem aan laat. En damp zie je ook wel hoor, neem maar eens een flinke haal aan de verdamper :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

is de vapo al vergeven voor de test?!?

 

maak ik nog kans?!? dan stuur ik eff mailtje naar je als dat mag.

 

Ik hoor het graag van je.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas, na rijp beraad besloten dat Art de gelukkige wordt. Gefeliciteerd Art nou ben ik echt jaloers op je :lol:

 

Neem even contact op met Thomas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is even lekker wakker worden,bedankt!

Ik zal mijn best doen om er een goed verslag van te maken,en vragen te beantwoorden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Art Proficiat, maak er een mooie test van.

 

Veel plezier ermee.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Art, 'n dikke proficiat! Ben toch wel 'n beetje jaloers nu. Nee grapje, laat ons je bevindingen maar weten, daar zullen 'n paar

lui hier op het WF wel naar uitkijken.

 

Veel plezier met de MFLB.

 

Gr,

Wietfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

art veel plezier ermee!!

 

ik ga er nu 1 bestellen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd Art,

 

Ben zeer benieuwd naar je rewiew. dit lijkt me een ideaal en betaalbare sterke vap.

 

Marsupium

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben zeer benieuwd of het nou echte damp is ipv damp en rook............of rook........

 

ik ga het volgen. Als je me dan ook kan vertellen hoe de uitwerking van een indica knock out stoned is in dit apparaat.......blijft het stoned, wordt het toch meer high ipv body stoned..........ben ik zeer nieuwschierig naar!!!!!!!!! ivm medicinale toepassing.

 

thanx.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt dude's :lol:

 

ejb,

Ga ik uittesten,vergeet niet dat damp er wel degelijk wat als rook uit kan zien,denk maar aan mist,of je fluitketel,je adem als het vriest :)

Rook is veel dikker en proef je meteen bij bv de Verdamper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is die power adapter die die gast in het tweede filmpje gebruikt waar je de temperatuur mee in kan stellen ook verkrijgbaar?

Ik zie die niet in de Vapshop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@art, gefeli met je aanwinst, ga je hem nog "on the road" testen? dus ook in wat moelijkere omstandigheden (wind, nattigheid etc.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

snelle levering vapshop!! gister besteld nu in huis!!

verder geen commentaar om art niet voor de voeten te "lopen"

 

Art ff 1 dingetje eerst de baterijen opladen deze zijn niet vol dit om eerste frustratie te voorkomen..

(ik had dus niet gelezen en was meteen van start gegaan, rtfm)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...