Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
xtrm

Wiet speciaal

Recommended Posts

Hallo mede 'Mensen van het goeie leveners' :)

Wiet is iets speciaals, ik heb een hele waslijst met rotzooi benutigd in mijn leven wat vele voor mijn leeftijd echt belachelijk vinden mbt het groot gebruik.

Ik rookte voor het eerst een joint op mijn 13e levensjaar ik voelde er vrij weinig van, op en af gerookt vaak met weinig resultaat.

Op een verjaardag kwam ik een kerel tegen die nu overigens een goeie maat van me is en die rookte ook weleens een joint.

 

Ik sprak hem op msn en toen begon me wiet 'tijdperk' elke keer roken vond het leuk en aardig tot dat er een gekke griek in beeld kwam, die zieke bong hits nam, zo'n klassieke stoners hoestje had , er lag dus voor 90€+- aan wiet op tafel dat moest en zou verslonden worden.

Om een lang verhaal kort te maken:

 

 

If xtrm smokestoomuchweed

then Puke_at_toilet

goto Puke_at_toilet

 

Flink lopen kotsen lag daar 2 uur voor pampus droogheid uit te kotsen, sinds dien had ik echt een smerig gevoel als ik een joint rookte en voelde ik me niet comfertabel en werd altijd was misselijk.

 

Aantal jaartjes later ervaar ik wat ik gemist heb, geniet er weer van maar hoe?.

Ik vind wiet boven alle andere rotzooi het meest heavy het is voor mij een soort psychedelische trip, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven het is sterk, het verandert alles, met een aantal minuten ben je weg, en voordat heb ik niet eens zoveel nodig.

 

Ik geniet van het kweken ik geniet van alles wat heerlijk, ik ga nu een joint draaien (zeldzaam :) ong 1x Per maand)

Het klinkt allemaal wat raar maar ik had een wijs moment die ik wou delen . :)

 

 

Nu Gekke shit op het internet kijken (nee niet dat WF) Katt williams/ fail filmpjes/sxep/ van alles :P

 

421 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor mij is het juist het mildste effect wat ik ken(ook nicotinerush is sterker, caffeïne ook maar daar moet ik wel veel van drinken voor ik iets ervan voel)

maar wel een prettig positief effect, prettiger dan de meeste andere

truffels waren ook erg fijn trouwens, maar wel sterker effect, leuk voor een keertje maar wiet is veel meer allround aangezien ik met wiet alles nog gewoon normaal kan blijven uitvoeren, of zelfs beter

maar wiet voelt heel erg natuurlijk/eigen aan, in tegenstelling tot bijv. alcohol

en ik ga er zo heerlijk veel van denken

Share this post


Link to post
Share on other sites

De chemische rush van nicotine :)

 

Wiet geeft mij ook een zacht gevoel. Niks als wat de OP heeft geschreven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...