Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

iWiet

DP90 groei 2x 36wTN + DR60 bloei 250W HPS

Recommended Posts

Yo,

 

Nu ik zonder amandelen zit(sinds donderdag) en dus geen couchlock kan creëren dacht ik dat ik dan creëer je toch een kweek verslag? dus bij deze.

 

Het is niet mijn eerste kweek, echter wel mijn eerste serieuze kweek.

 

De aarde in canna terra Professional. Mensen adviseren altijd de light mix voor beginnende kwekers, moar ik ben nogal lui en probeer geen mega grote oogsten binnen te halen.

 

Voeding is van Plagron Terra Grow & Terra Bloom + aptus voeding, waar ik eigenlijk alleen de regulator van gebruik voor het kort houden van de planten.

 

De lowryders komen uit eindelijk in 2.5L potten 13x13x13 De Shacks & Masks komen in 4L potten 16x16x16 en gaan in een andere tent.

 

De Setup van de DP90 is 2x Tneon 2x36Watt groei 100MM inline fan op 105kuub, zonder regelaar . airflow word geregeld door de hurricane clipon, staat op stand twee.

 

Zoals jullie gemerkt hebben ben ik niet zo goed in het maken van verslagen.. dus vraag maar raak & kritiek is altijd welkom maakt niet uit wat of hoe, zolang het maar waar is uiteraard :verrygood.

 

gallery_28504_11336_307338.jpg

 

0,5L potten de achterste drie zijn shack, de 2e rij van achter is mask, de voorste 2 rijen zijn lowryder. in de potten rechts zijn de 2 potten achterin shack de 2 potten hier voor mask en daar voor de lowryders. die momenteel in halve aarde zitten, het was op kleine reken fout ^^, zodra de wortels goed zitten word hier uiteraard aangewerkt. De lampen hangen uiteraard een stuk lager dan hier te zien is.

 

 

Greets,

 

/iWiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

sta je al op 12/12 of doe je eerst voorgroeien. ik kan me vergissen maar die shack schijnt nog al tamelijk door te groeien, dus zal waarschijnlijk wel binden en knakken worden...

 

veel succes met je ronde. blijf je volgen op de achtergrond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd hoe je het gaat doen.... De lowryders zijn autoflowers en die hebben het liefst de hele cyclus 18/6....

 

Weet niet of dat voor de shack en Mask ook gelden?

 

Ik ga je volgen. Tot nu toe mooi verslagje hoor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey i-wiet

 

ik heb ook een DP90, en daar ga ik ook een kweek in doen.

wel via de scrog-methode ivm met de hoogte (60 cm)

alleen mijn setup is iets anders.

 

maar ik ga je volgen suc6 ermee

 

mvg weedplant

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Ik ben nogal lui en niet zo goed in het maken van verslagen." Pjoe, wat een negatief zelfbeeld zeg, als je er zo over denkt heb je over veertig jaar nog last van je amandelen en kun je een serieuze kweek bij voorbaat wel op je buik schrijven.

Je schrijft foutloos en begrijpelijk Nederlands met zelfs de trema's op de juiste plek, je verslag is tot zover voorzien van alle noodzakelijke informatie inclusief duidelijke foto, dus dat zal best wel goedkomen. Je spatiegebruik is enorm slordig, kweekverslag is één woord evenals megagrote, je schrijft '&' waar 'en' hoort te staan en ga zo maar door, wat een chaos, dit wordt echt niks zo. EN IS HET NOU ECHT ZO MOEILIJK OM ALLE POTJES FATSOENLIJK TE VULLEN VOORDAT JE DE ZADEN ERIN DONDERT?

 

M.a.w., wees eens wat liever voor jezelf, da's ook goed voor je plantjes.

 

Je grondmix valt met een Ec van 1.2 trouwens best wel in de categorie van lightmixen. Dat kun je ook wel zien aan het feit dat je er prima op kunt zaaien (WANT JE WAS NATUURLIJK TE LUI OM DAARVOOR EEN APARTE ZAAIMIX AAN TE SCHAFFEN).

 

Ik ben benieuwd hoe je straks de hoogteverschillen tussen je planten op gaat lossen, "sokkels" onder de Lowryders? Succes, ik ga het lekker volgen, vanuit mijn "luie" stoel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, Ik zie nu dat ik vergeten was de setup van mijn DR60 te plaatsen, dit zal ik snel doen. De DP90 staat op 18/6 de DR60 staat op 12/12. Die betrek ik er bij zodra de shack & mask's daar heen verhuizen.

 

@ groen gif, :verrygood ok, bedankt voor de glimlach :D :wave:. Over mijn schrijven heb je gelijk ik zal hier bij de volgende posts wat meer op letten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

paar fotos van allebei de tentjes zou wel leuk zijn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmo wil ook plaatjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah jah, ik zal morgen een update posten en de tweede tent er bij plaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wegens sterf geval totaal geen aandacht gegeven aan de planten zijn allemaal verdort. Ik begin volgende maand opnieuw, topic mag gesloten worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit topic is meer dan een jaar oud... just so you know.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...