Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Candamile

Pink Floyd - Dark Side of the Moon

Recommended Posts

"The loonatic is on the grass"

 

Merkte het net na m'n eerste trek van m'n dampje :verrygood

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie muziek, Pink Floyd, en ik laat de teksten altijd opgaan in het geheel, oftewel puike muziek onderga ik, en de tekst zal dan ook wel oke zijn. Kan iemand me uitleggen hoe ik iets van You-tube direct kan plaatsen, zoals Candamile doet, in plaats van het typen van een opdrachtregel?

 

Groeten, Nicodemus

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey nico

als je een post plaats, zie je links bij snelle toegang staan invoegen youtube..

daar klik je op en dan hoef je alleen nog de code van het filmpje in te voeren.

je kan ook de code tussen zetten [ youtube ] code [ /youtube ]

als je het dan nog niet kan, moet je even de alcohol weg zetten :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canna!!!! Hoe die is! Voor mij op dit moment een wat vaag antwoord, maar zal proberen het te ontcijferen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is het "Lunatic" :verrygood

 

En ik heb geen idee wat dit topic bij "Cartoons, tekening, prenten" doet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piet Piraat, heb even gegoogeld, maar niet veel gevonden. Denk dat Lunatic of Loonatic wat betreft betekenis niet zoveel uitmaakt- allebei heel negatief- , maar dat we het moeten zoeken in "on the grass", en dat dat een Engelse uitdrukking ergens voor is, en niks te maken heeft met weed. Ik zie Pink Floyd het eerlijk gezegd ook niet zo zingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat zou inderdaad kunnen! Syd Barrett bewust van zijn eigen zelfbeeld... Hij is ergens wel mooi en kierewiet aan zijn einde gekomen, terug naar zijn moeder, en cactussen kwekend, aldus de overlevering!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij is voor de andere Pink Floyd leden altijd een grote inspiratiebron gebleven.

Pipers at the gates of dawn en de 1e singles met Syd Barret zijn nog steeds helemaal geweldig. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een instemmend tegenbericht plaatsen. Allemaal mooi, dacht ik, of hebben ze er nog een heel foute laatste cd tegenaan gegooid? Lijkt me stug. omdat ze al jaren geleden opgehouden zijn, los van "benefietconcerten". Een veel beter einde dan het gespring- op -hoge -leeftijd -op -het -podium van Mick Jagger, los van hun muziek. Zat ook wel wat aardigs tussen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, volgens mij ook niet. Kom af en toe wel figuren tegen, die alleen het "vroegere werk" mooi vinden. Dat benne kenners, en ieder zijn eigen mening zullen we maar zeggen.

 

Groeten, Nicodemus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahahahahahaha!!! Ja, zonder google, die ken ik ook nog!! Een bassist met een uitgestreken hoofd, een zanger/gitarist met lichamelijke verlangens, en een drummer op de achtergrond! Vroegtijdige dood en achtergrondverhalen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, snap hem nu zelf ook niet meer :verrygood

goede muziek anyways, dus maakt toch niet uit waar hij staat?

 

David Gilmour geeft overigens nog steeds concerten en komt ook wel eens in Nederland met een concert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

net zoiets als dat er bij 'don't talk to strangers' (dio) elke keer weer een glimlach op m'n gezicht verschijnt als ik de zin 'don't smell the flowers because they're an evil drug' hoor

en de intro van rock&roll ain't no noise pollution(AC/DC), het het eens gegoogled en dat is ook nog serieus het geluid van een joint die gerookt wordt

en bij de zin 'it's time to burn' (weet niet meer welk nummer, maar iets van AC/DC, denk een van de nieuwere)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...