Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mr.Stuc

Canna Boost bloeistimulator

Recommended Posts

Hallo jongens vandaag een nieuwe aankoop gedaan..

 

Canna Boost 1 liter..

 

In de gs vertelden ze me dat ik dat pas vanaf de 6e week mee mag geven...

 

maar keek net op canna.nl en kweekschema bekeken en daar staaat heel wat anders..

 

heb mijn kweekscheme ingesteld met 1 liter vat en ik kweek op aarde dat is ( terra?? )

 

1e bloei fase week 1-2 5 ml bloeivoeding Canna Boost 2-4ml

 

2e bloei fase week 1 5ml 2-4ml

 

3e bloei fase week 2-3 5ml 2-4ml

 

4e bloei fase week 1-2 0ml 2-4ml

 

Zoals jullie zien heb ik het schema gedeeltelijk overgenomen zoals ik zeg heb ik als type terra gekozen omdat ik denk dat dat aarde is??

 

mij is gezegt pas vanaf week 6 met die voeding te beginnen maar als ik de voedingsschema goed begrijp

 

kan ik daar nu al mee beginnen zit nu op 10 dagen zichtbare bloei dus dat is Bloeifase 1 als ik het goed begrijp???

 

Zou iemand mij aub kunnen uitleggen hoe het nou eigenlijk zit want ik wil het zo goed mogelijk doen...

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het goed wil doen gebruik je idd terra voeding. Boosters en al die shit heb je niet nodig, wel pk13/14. zo,n 3 weken voor het einde.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

ow dan is het een probleem...

 

want ik geef nu vanaf begin bloeiverschijnslen de terra flora bloeivoeding mee..

 

en heb vandaag die canna boost gekocht dus ja om die nou nie te gaan gebruiken vind ik ook weer zoiets...

 

wat adviseer je me met die boost?

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou gewoon met de terraflowers blijven voeden niet teveel en dan gewoon de boost er bij doen

ik ben wel een fan van canna boost gebruikte het eerder heel veel

 

gr rster

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor jer reactie dus je bedoelt gewoon vanaf nu langzaam op gaan bouwen ?? , ze staan 10 dagen in zichtbare bloei .. anders bekijk mijn kweekje even als je het zeker wilt weten..

 

mijn vraag luid dus nu beginnen op te bouwen?? met de canna boost...

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat kan je doen het is geen pk maar een stimulator

 

 

gr rster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt , het is ook een versterkerende smaak van de wiet... dusja , het wordt een eigen rokertje ik wil er niet allemaal rommel in hebben dus ik ga gewoon vanaf nu opbouwen...

dan krijg ik dus geen slechte wiet???

 

Gr mr stuc..

Share this post


Link to post
Share on other sites

de site van canna zecht dat het de smaak verbetert ik heb zelf nooit de wiet gerookt wat ik daar mee kweekte

dus daarop kan ik geen antwoord geven

 

 

gr rster

Share this post


Link to post
Share on other sites

canna boost kan je gewoon meegeven met je reguliere voeding. Ik houd zelf de minimale dosis aan (20ml op 10 liter) en dan de gehele bloei cyclus tot aan twee weken voor de oogst wanneer ik spoel met zuiver water zonder voeding.

 

Ikzelf gebruik hem nu voor de 2e maar ook laatste keer. Ik vind het persoonlijk weinig meer dan een dure aanvulling op je voeding. Leuk voor erbij maar niks meer dan dat. Slechter wordt je wiet er niet van hoor :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voort je reactie.. maar het moet toch werken als het pompen van je toppen en betere smaak???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannaboost is duur maar werkt best goed, ik zit nu op de H&G lijn maar voorheen ook op de Canna lijn.

2ml per liter is prima tot de spoelperiode (1 week voordat je ze oogst) en rustig opbouwen.

 

Ik begon zodra ik de eerste bloei zag, met 1ml per liter,

na 7 dagen ging ik over op 2ml per liter

en tot de voorlaatste week bouwde ik het op tot 4ml per liter,

de voorlaatste week 2ml per liter

en de laatste week spoelen.

 

Het is een prima middeltje maar de booster van H&G doet er niet voor onder en is een stuk goedkoper.(zo'n 110 euro voor 5 liter, litertje zal dus rond de 25 a 30 euro liggen - bud XL heet de booster)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ groen goud bedankt hier heb ik wat aan :lol:

 

nu kan ik er tegen aan :lol:

 

bedankt Gr. Mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

De beste verkooptruc is en blijft illusie.....

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had die booster wel gepakt, na mijn idee heeft het mij wel geholpen, ik heb het vanaf de 4e week mee gegeven in kleine doseringen icm pk13/14 een slechte draai wegens fouten tog nog deels goed gekomen door de pk en boost.

 

halverwege de bloei meegeven afhankelijk van je soortje. prijsig spul volgens mij die boost als ik me niet vergis maar het is een meerwaarde.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker prijzig 50 euro 1 liter...

 

ik ga het vanaf nu gewoon langzaam opbouwen...

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik had die booster wel gepakt, na mijn idee heeft het mij wel geholpen, ik heb het vanaf de 4e week mee gegeven in kleine doseringen icm pk13/14 een slechte draai wegens fouten tog nog deels goed gekomen door de pk en boost.

 

halverwege de bloei meegeven afhankelijk van je soortje. prijsig spul volgens mij die boost als ik me niet vergis maar het is een meerwaarde.

 

Greetz.

 

het houd je dames inderdaad wel mooi gezond tot het einde, dat is absoluut waar. Maar zoals ik ook al zei kan dat ook wel op een goedkopere manier. Persoonlijk, ik spreek puur subjectief natuurlijk, vind ik de meerwaarde gewoon minimaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap het , ik ga het gewoon proberen en ik zie wel wat ik er aan heb ... wil gewoon een lekkere 1e ronde proberen te draaien..

 

Gr Mr.Stuc..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer het maar eens uit voor de lol, laat de booster weg bij een paar plantjes en je zult zien dat je geen verschil ziet. Opbrengst komt niet uit een flesje.

De persoon achter het roer is de grootste opbrengst/kwaliteit verbeteraar :lol:

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

@racker...

 

ben ik het volkomen met je eens!!!!!

daarom ga ik het proberen en we zien wel wat er van komt en om het bij een paar wel en paar niet te doen is geen optie want heb 2 verschillende plantjes en het zijn er maar 2 :lol:

 

volgende ronde leuk om uit te teste;)...

 

bedankt voor je reactie

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

maat laat je niet gek make

 

ik gebruik ook de canna lijn

 

per liter water doe je eerst 5 ml van de flores van af de eerste bloei verschijnselen .

 

 

na een verloop van tijd ga je best zoals op de voedings kaart staat 6.5 ml gebruiken op 1 liter

of 65 ml op 10 liter kraan water.

ik gebruik die booster zelf ook van canna deze geeft idd niet egt een groot verschil .

al hoe wel de topjes mooi door komen .

ik kweek zelf nu voor de eerste keer en heb nog niet zo veel ervaring maar hier gaat het nog steeds top .

 

edit die boost mag je vanaf de 3e week al mee geven in bloei zelfs ook bij de eerste verschijning van de bloemen zo is dit mij verteld in de GS

en deze vertrouw ik wel als het op je voedings schema staat gwn doen niet denken .

doe eerst de terra flores er in 5 min later die booster en laat dit een dag of 4 a 5 uur in trekken

zo heb je optimale werking van de voeding .

wel de voedig laten circuleren dus doe je dit in een fles van cola bv schudden is de boodschap en voor je dan gaat voeden trg deftig schudden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey john beton,

 

Bedankt voor je reactie,

 

ben het ook met jou eens hier op het forum worden ook wel eens dingen gezegt waar je bij denkt hoe komt dit de wereld in maargoed,

 

ben nu een week met de cannaboost mee gaan geven , en moet zeggen dat ik wel verschil zie , maarja dit is ook mijn 1e x binnen dus ik lat het gewoon gebeuren tot nu toe gaat het lekker,

 

 

Alleen mijn lv is snachts zwaar te hoog en dat snap ik echt niet.. want mijn temp is 22.0 graden snachts...

 

iemand tips??

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

je ventilator van je koolstof filter laten draaien

 

dat neemt een deel van de vochtig heid op

en buiten de kast mss een vocht vreter plaatsen greetz

 

die booster geeft iets maar niet om te zeggen wow

 

wordt afwachten in elk geval zou het opbrengst verhogend zijn

en smaak verbeterend .

 

2 tot 4 ml op 1 liter water

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey maat,

 

bedankt wederom en idd ik doe tot nu toe opbouwen met die canna boost zit nu op 1.5 ml / liter...

 

en even over de ventilator en filter , die staan 24/24 te draaien en is niet dimbaar ofzo...

 

dus hier ligt het niet aan denk ik ,

 

heb een apparte ventilator in mijn tentje staan , staat ook heel de dag aan op stand 1...

 

heb een 400 watt lamp hangen sontpia met vsa...

 

heb zon homebox bij de alien gehaald , en dat was zon complete set...

 

alleen ik denk zelf en meerdere mensen zeggen het dat die afzuiger misschien te klein is??

 

de tent is 80/80/160 ,

 

ventilator/afzuiger : Ventilator Rvk 225 m3

 

Koolstof Filter 160 kub

 

en anders kun je ff kijken bij mijn bijlage ( mijn huidige kweekje )...

 

als je hier niets mee kunt...

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...