Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabizznis

medeplichttige opgepakt

Recommended Posts

BARRANQUILLA - In de Colombiaanse havenstad Barranquilla is een papegaai opgepakt die zijn eigenaar waarschuwde als de politie eraan kwam.

 

 

Volgens de krant El Tiempo had de eigenaar van papegaai Lorenzo een winkel waar hij illegaal dieren verkocht. Hij had de papegaai geleerd om „rennen, rennen“ te roepen als de politie eraan kwam.

 

Dat had effect, want de politie kon alleen de papegaai en zijn lotgenoten in de winkel meenemen. De eigenaar was gevlogen

 

bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha dan vraag je je af hoe die man die papagaai dat geleerd heeft he ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

elke dag met z'n kop in de stront duwen, als ie dan een vergelijkbare geur ruikt slaat ie alarm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha wat een liefde voor onze blauwe vrienden heb jij amnees ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die dingen gebeuren.. Ik had een collega die aanslagen voor hondenbelasting kreeg terwijl ze alleen een papagaai had. Was de inspecteur aan de deur geweest en die had de hond horen blaffen.. Bleek achteraf dat de papagaai de hond van de buren nadeed wanneer de bel ging ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hondenbelasting?!?!?

Je mag me nu een domme belg noemen, maar daar heb ik nog nooit van gehoord! Waar slaat dat op? Een soort milieutax voor hun stinkende uitlaat ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep in Nederland moet je hondenbelasting betalen? waarom? omdat we er toch wel intrappen

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjonge! Erg is dat...

Hier hadden ze van die posters: "Hondenpoep, daar trapt u toch niet in?" om de boetes aan te kondigen voor wanneer je de poep van je hond niet opraapte onderweg.

Misschien moeten alle nederlandse hondeneigenaars maar eens posters gaan hangen met zo'n aanslagbiljet en een schoen erboven op "Hondenbelasting, daar trapt u toch niet in?"

Of gewoon allemaal zo'n blaffende papegaai in huis zetten, ze zouden hun speurtocht en vergissingen snel moe worden denk ik ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou het ligt dus zo;

 

Honden zijn de enige dieren waar je belasting op moet betalen, ook al scheiten katten net zo goed de straat vol, zijn ze vaak aan het begeven op privee terrein etc. etc.

 

Er is zelfs een controleeur die aan belt om te kijken of er honden blaffen... Zelfs als je een groot stuk land hebt en je hond nooit op de openbare weg zou komen moet je belasting betalen.

 

Zie het als een stukje belastingracisme...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

broodje aapverhaal.... ;) ...............soort urban legend :D leuk verhaal wat nergens over gaat :P

 

 

iedereen die papegaaien houd of heeft gehouden weet dit :P

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet helemaal met je eens Carpie...

 

Of de papegaai er voor getraind is kan ik niet perse ondervangen, maar het is best mogelijk dat je een papegaai hebt die de hele dag politie politie roept... ;) Al ben ik er nog nooit 1 tegen gekomen... Ben wel eens rotzak genoemd en liefje... :D ohja en een heleboel onherkenbaar gekrijs :P .

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hola :D

 

hier eens rondgevraagd aan Colombiaanse buren en die bevestigden het verhaal :P

Hier beeld

 

 

salu2

Pierre Paf

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach ja :P ...das altijd zo met urban legends :P ....ze blijven dr in geloven ;)

 

 

de bewuste papegaai zit dus nu bij animal welfare B) ...volgens filmpje ;) ..

dus je kan hem ophalen daar :D

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

beestje hield niet op met schreeuwen daar op het politiebureau haha :D

 

 

salu2

Pierre Paf

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou het ligt dus zo;

 

Honden zijn de enige dieren waar je belasting op moet betalen, ook al scheiten katten net zo goed de straat vol, zijn ze vaak aan het begeven op privee terrein etc. etc.

 

Er is zelfs een controleeur die aan belt om te kijken of er honden blaffen... Zelfs als je een groot stuk land hebt en je hond nooit op de openbare weg zou komen moet je belasting betalen.

 

Zie het als een stukje belastingracisme...

 

Kees.

 

verschilt wel per gemeente, volgens mij heft mijn gemeente geen hondenbelasting

idd een belachelijke belasting, maar daar hebben we er zoveel van hier in nl...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vernam net van m'n grootouders dat die belasting hier in België vroeger ook bestond (50jaar geleden ofzo) en dat vinden ze ook maar normaal :S :S

ter info: de belastingsbijdrage per honf bedroeg: 75 belgische frank (net geen 2€)

 

On Topic: Die papegaai is geweldig! Had ik geld ging ik er meteen een kopen ;)

Maar hoe train je in godsnaam zo'n beest om dat enkel te schreeuwen als er politie staat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik betaal dubbele honden belasting :D

Maar ik ruim daar in tegen ook niet de strond van ze op want daar betaal ik voor ;)

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb 3 honden in huis en betaal geen stuiver honden belasting. waarom niet ? omdat ik soms graag asosiaal ben ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vernam net van m'n grootouders dat die belasting hier in België vroeger ook bestond (50jaar geleden ofzo) en dat vinden ze ook maar normaal :S :S

ter info: de belastingsbijdrage per honf bedroeg: 75 belgische frank (net geen 2€)

 

On Topic: Die papegaai is geweldig! Had ik geld ging ik er meteen een kopen <_<

Maar hoe train je in godsnaam zo'n beest om dat enkel te schreeuwen als er politie staat?

 

hoe je alle beesten traint.. beloning(voer) bij gewenst gedrag, straf bij ongewenst gedrag

waarschijnlijk moet je eerst vaak dat zinnetje zeggen zodat de papegaai comstant dat zinnetje zegt, en vervolgens kun je met behulp van politiekostuums het moment gaan aanleren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe kan je nouw betalen voor het opwaarderen van de aarde ?

Ik bedoel de gemeente mag blij zijn met nog een klein beetje mest in de stad.. Het systeem is toch al verneukt.

 

Binnekort komen er ook ''katten taxe''.

 

En dan vraag je je af, Hoe dan ? Mijn kat maakt geen geluid dus dat horen ze toch niet als ze aanbellen!

 

Nee maar vorig jaar julie is er ingegaan dat je kat ''Verplicht'' gechipt moet worden als deze na Julie vorig jaar een operatie heeft moeten ondergaan.

 

Kortom kenne ze binnekort de buurt scannen.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het best mogelijk is dat ze die papegaai zo hebben getraint, sommige kunnen echt veel, zoals deze:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...