Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Skafz

Hoe, wat & waarom..

Recommended Posts

Een goede avond mede forummers!

 

Ik heb laatste dingen gelezen en gezien over de hoe wat wanneer en waarom ?

Zoals jullie weten is er een verhaal, over Those who came from Heaven, Elohim, El, Allah, God en wat nog meer..

En er is een zonnegod.

 

De gene die geloven in Elohim zijn vaak puur en harmonisch.

De gene die geloven in de zonnegod zijn vaak sluw en willen de macht.

 

Naar mijn idee is daarom Elohim, God.

En de zonnegod, Satan.

 

De Egyptenare geloofde in de zonnegod, maar ook de Joden die toen der tijd in egypte waren.

Ook hadden de Egyptenare volgends de wetenschap ( of die betrouwbaar is zal ik nooit weten.. maar mijn eigen visie duid ook op dit en komt later terug in deze text ) vele slaven die hielpen bij de bouw van de pyramides.

Er werd nadrukkelijk gezegt dat deze slaven goed te eten kregen.

 

Echt details van wat zich daar heeft afgespeelt hebben we niet.. Maar ik kan mischien een balletje opgooien.

 

http://www.goeievraag.nl/vraag/egyptische-...-slavernij.9538

 

Stel je voor het was toen zoals nu.

We hebben vrijwel alles aan materiele dingen waardoor we er eigenlijk ziek van worden, dus ook dingen willen doen voor deze materiele ''waardes''.

Er komt een galactisch moment aan, dus de wereld orde ( de gene die geloven in de zonnegod ) willen iets aantonen of doen met hun pyramide bouw ????

 

Bekijk nu eens hoe alles er aan toe gaat sinds het begin van de wereld orde.

Mensen zijn ziek gemaakt door materie en zijn berijdt om dingen op te offeren, mensen te verraden etc..

Dus heeft de wereld orde, letterlijk de wereld orde. En kunnen ze gemakkelijk mensen manipuleren aangezien de massa het zelfde doel heeft > Geld verdienen.

 

En kijk nu eens.. Naar het o zo mooie olie landje

 

Saudi_Arabia.jpg

 

Het bevat de goude ratio punt van de aarde ( net iets boven Mecca ). En vrijwel het nieuwe beloofde land.

Het bevat zoveel olie dat wie het beheert de wereld orde is of kan beinvloeden.

Is hele grote vriendjes met Amerika en Europa.

En het mooie is nog.. WAFI is klaar.

WAFI kan je vergelijke met een nieuwere versie van de Temple of Luxor.

Alles bevat de precies zelfde bouwstijl/architextuur, dezelfde mix voor de stenen en zelfs hyroglieven en ''dementionele ruimtes''

 

Er gingen ook nog wat geruchten over de bouw, maar daar heb ik zelf niks meer over terug kunnen vinden.

 

Ik denk daarom, dat de geschiedenis zich herhaalt.

En in een redelijk snel tempo.

 

What's goin onnnnn....?!?!?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Skafz: Dat de geschiedenis zich herhaalt is goed mogelijk, meer dan waarschijnlijk zelf.

 

Maar wat is dan de geschiedenis?

 

De "geschiedenis" is altijd geschreven door de "macht hebber" of heerser en zij schrijven niet altijd eerlijk op wat er precies gebeurt is.

 

De tijd zal het wel uitwijzen, ik maak mij daar echt geen zorgen over. Waar ik me wel zorgen over maak is onze overconsumptie en verontreiniging van de planeet.

 

De meeste dingen die je schrijft zijn veronderstellingen en geen feiten, als je daar op verder bouwt heb je een kaartenhuis dat bij de minste wind neervalt.

 

Er over nadenken kan wel een goede zaak zijn, maar verlies jezelf niet in die zoektocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites
What's goin onnnnn....?!?!?!

Helemaal niks. Je bent gewoon je pilletjes vergeten te nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Helemaal niks. Je bent gewoon je pilletjes vergeten te nemen.

 

ik dacht al.. ik ben ze vergeten in te nemen, maar het ligt dus niet aan mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blink: ...

 

 

 

Maar nee.. ( ik heb serieus ff gelachen Blowmonkey ).

Ik had wel verwacht dat mensen serieus er op in konde gaan.

Het is namelijk een Filosofie/Psychologie subforum, en helaas dat jullie ( Blow.. En Amnees ) dat niet begrijpen.

 

Grappig :smoke

 

@ Sex n Combi,

 

Daar heb je zeker gelijk in. Maar zoals jij weet zijn de pyramides een feit.

Dus uit hand van feiten, kan je een beeld creeren.

Ik verlies mezelf er zeker niet in, alleen het is een leuke filosofie... Wat mischien een discussie kan aanwakkeren over weetjes over dit.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het gewoon een slecht verhaal, sorry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeg dat dan...

 

Ik dacht dat het mischien intressant was om hier over te filosoferen..

 

Maja.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof dat er een sadistische hogere macht is geweest, die de Aarde heeft gekneed en bespuugd met het besef dat er nu vandaag, een aantal primitiefe wezens zich afvraagt wat de zin van het leven is, en hoe alles is ontstaan.

 

Daar dacht ik ooit een keer aan toen ik een paar rupsen in een potje stopte, die rups wist niets af van die jampot. en genoot van elk blaadje en vruchtje die ik er in stopte. Als die rups kon nadenken met 1550% meer hersenkracht, dan zou die denken. "Die grote hand voed mij, en plaagt mij, waarom doet ie dat?" moet ik lief zijn om eten te krijgen?

 

En als ie in een pop verander, is hij gepijndigd, en kan niets anders denken, dan "wat heb ik nu fout gedaan dat ik deze straf krijg" En een week later als ie vleugeltjes krijgt(vlinder dus) Denkt de rups ""Het was een test, ik heb de test doorstaan, en mijn beloning is een hogere vorm van het leven""

 

Terwijl het voor mij niets meer dan een rups was, waarvan ik wist dat het een vlinder zou worden, als ik er maar een blaadje sla en een vruchtje bij gooide.

 

 

Zo is het ook met de mens. we voelen ons getergd en geplaagd, en wachten op een beter leven (een aantal dan) En dan is daar die beloning.

 

Maar weer teug naar die rups.... Ik had er nooit een deksel op die jampot gedaan, hij had er elk moment uit kunnen kruipen. Het enige wat de rups maar hoefde te doen, was even een fractie van een seconde niet aan eten denken, en zijn kop omhoog steken. waar dan ooki de hele fruitschaal te zien is. ipv dat beurse aardbeitje, en het blaadje muffe sla in die jampot.

 

maar helaas, een rups heeft een IQ van 1, genoeg om te eten en vijanden te herkennen.

 

Nu moeten wij de mensen een keer op het idee zien te krijgen, eventjes weg van het dagelijkse leven na te denken, of niet eens na te denken.

Gewoon even omhoog laten kijken en de kans geven uit die jampot kruipen...

 

 

Maar wat doe jij Wacht je tot je weer wat krijgt aangereikt van een ander. Of ga je zelf nadenken...

 

 

plz doe dat, denk zelf, voor jezelf, en vergeet eventjes even wat anderen je vertellen.

 

Hoe?: kijk omhoog

Wat? er zit geen deksel op die jampot

Waarom? Omdat je niet vast zit aan ideeën van andere mensen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gezegd loadrunner, sprakeloos...

 

Misschien een kleine toevoeging aan het verhaal van skafz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...