Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
flipkip

ze controleren je, weten alles en controleren alles

Recommended Posts

Is wat je op school ziet, of op het nieuws wel waardevol?

Hoeveel klopt daar eigenlijk uberhaupt van?

De leerstof zie je in gesubsidieerde scholen, dus volgens mij zie je enkel wat de overheid wil dat je ziet?

Hoeveel is er waar van datgene wat je eigenlijk leert?

Bij mij op school waren eigen ideeën en gedachten tijdens aardrijkskunde en geschiedenis allesinds uit den boze.

Best wel jammer want ik wou altijd meewerken, maar kritisch denken mocht niet.

 

Onze medicijnen en onze voeding, alles wordt gecontroleerd.

Het nieuws wordt betaald door de regering dus het is makkelijk dingen te schrappen, of er wat onzinnigheid onder te mengen wat zoveel gebeurd.

Ze controleren ons eten, medicijnen, opleiding, en dus ook onze manier van denken.7

 

Volgens mij wordt hier de dag van vandaag zoveel misbruik van gemaakt dat mensen niet meer zelf denken.

De mensen nemen zomaar alles over van de media en van wat hen verteld wordt door een dokter of op school.

Waarom denken de mensen niet kritisch? Waarom zou alles wat men jou verteld waar zijn, spreek je zelf soms altijd de waarheid? :wOOt

 

 

De enige privacy die je nog hebt zit in je hoofd.

Een vrije wereld is de dag van vandaag zo belangrijk!!!

Maar de grenzen zitten in je hoofd!

 

Ik weet niet of ik iemand mee krijg met m'n manier van denken, bij mensen die niets van drugs gebruiken/ niet blowen kan ik zoiets niet vertellen.

Deze mensen zijn zoo blind in mijn ogen, en zij vinden vast dat ik niet helemaal spoor ofzo :verrygood

 

Een vrije wereld stelt niks voor als je niet vrij bent in je hoofd!

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg je redenering wel. Mensen die wakker zijn beseffen dit, spijtig genoeg slapen nog velen.

 

Je hoeft geen drugs te nemen om dit te zien, gewoon ruimdenkend :verrygood , waar drugs soms bij kunnen helpen.

 

Het is inderdaad hoogtijd om die denkbeeldige dictatuur met de grond gelijk te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je helemaal gelijk in :wOOt

 

we leven in een democratie waarvan weinig is terug te zien en mensen worden dom gehouden doormiddel van de huidige Media. Doordat ikzelf 5 jaar terug al achter deze conclusie was gekomen heb ik ook toendertijd mijn Televisie weggeven en bezit er tot op de dag van vandaag nog steeds geen. Er zijn trouwens wel genoeg nuchtere mensen die over zulk soort onderwerpen nadenken mocht je meer van dit soort gedachten hebben en er wat dieper op wilt ingaan moet je hier eens kijkje nemen :verrygood

 

http://www.timetravelisyourdecision.com/

 

Houdoe!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hou jij ze dom, dan houd ik ze arm’, sprak de koning tot de paus. Het is van alle tijden: de gevestigde orde heeft geen belang bij kritische onderdanen

En dat is nog steeds zo.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het ziek.

Ik zelf ben altijd al wel ruimdenkend geweest, volgens mij zijn het vooral ruimdedenkende mensen die weleens experimenteren sex 'n combi. (Ligt er ook nog net aan met wat hé).

Het werkt volgens mij allemaal samen.

 

Hetgeen me meest tegenvalt is dat 90% van de bevolking niets in de gaten heeft.

Je mag zelfs praten tegen deze mensen, ze snappen het niet.

 

Zit hier nu net een blowtje te roken en laat even m'n wormenbak tussen m'n oren draaien, heerlijk :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is democratie de illusie van vrijheid waardoor een kritische houding bij veel mensen verdwijnt.

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@flipkip: inderdaad , wat was het eerst , de kip of het ei? :verrygood

 

@Chaz&Kramer997: mooi verwoord!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is wat je op school ziet, of op het nieuws wel waardevol?

Hoeveel klopt daar eigenlijk uberhaupt van?

De leerstof zie je in gesubsidieerde scholen, dus volgens mij zie je enkel wat de overheid wil dat je ziet?

Hoeveel is er waar van datgene wat je eigenlijk leert?neem maar van mij aan dat wat je op school leert klopt

Bij mij op school waren eigen ideeën en gedachten tijdens aardrijkskunde en geschiedenis allesinds uit den boze.Gek he want bij aardrijkskune en geschiedenis bestaat voor 95% uit wetenschap waar ze jaren over hebben gedaan om het uit te zoeken, en daar wil JIJ over gaan discussiëren... of is de noordzee volgens jou niet de noordzee..?

Best wel jammer want ik wou altijd meewerken, maar kritisch denken mocht niet.

 

Onze medicijnen en onze voeding, alles wordt gecontroleerd.Gelukkig wel. zou niet weten wat er gebeurt als dat niet zo was

Het nieuws wordt betaald door de regeringFout wij met z'n allen betalen het nieuws dus het is makkelijk dingen te schrappen, of er wat onzinnigheid onder te mengen wat zoveel gebeurd.

Ze controleren ons eten, medicijnen, opleiding, en dus ook onze manier van denken.Dus omdat ze medicijnen,opleiding en ons eten controleren, controleren ze ook ons denken? Die mag je me uitleggen

 

Volgens mij wordt hier de dag van vandaag zoveel misbruik van gemaakt dat mensen niet meer zelf denken.

De mensen nemen zomaar alles over van de media en van wat hen verteld wordt door een dokter of op school.

Waarom denken de mensen niet kritisch? Waarom zou alles wat men jou verteld waar zijn, spreek je zelf soms altijd de waarheid? ;) Denk dat dit meer over jezelf verteld als over onze samenleving...!!!!

 

 

De enige privacy die je nog hebt zit in je hoofd.

Een vrije wereld is de dag van vandaag zo belangrijk!!!

Maar de grenzen zitten in je hoofd!

 

Ik weet niet of ik iemand mee krijg met m'n manier van denken, bij mensen die niets van drugs gebruiken/ niet blowen kan ik zoiets niet vertellen.Dus volgens jou denken alleen drugsgebruikers zo ???

Deze mensen zijn zoo blind in mijn ogen, en zij vinden vast dat ik niet helemaal spoor ofzo :verrygood Eigen kennis ???

 

Een vrije wereld stelt niks voor als je niet vrij bent in je hoofd!

 

greets

 

sorry hoor maar denk dat je beter minder kunt roken :wOOt :wacko: B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wie graag het klootjesvolk wil blijven, moet mak de media achterna............

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maddwarf, ze vertellen je alleen wat ze willen dat je weet.

 

Dan nog, hoe weet je of ze gelijk hebben?

Ze kunnen je dan nog wijsmaken wat ze willen, ze hoeven alleen maar een verhaaltje te verzinnen en allemaal hetzelfde te zeggen.

En dan denk jij: het is wetenschap, het is gewoon waar hoor!

 

Mij hoor je niet zeggen dat niets waar is, maar ze zullen je enkel zeggen wat je mag weten.

 

Dat bedoel ik dus.

 

Nog iets: Iedereen liegt wel eens hoor maddwarf, dit heeft mss m'n met eigen kennis te maken, maar als jij zegt dat het niet zo is ben jij de ergste :verrygood

Het meest van de tijd heb je het zelf niet eens door dus het ligt in de natuur van de mens.

 

Weet niet eens waarom ik hierop reageer eigenlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@flipkip: inderdaad , wat was het eerst , de kip of het ei? :verrygood

 

 

 

Volgens de evolutie theorie het ei omdat de genen van de twee voorouders van de kip worden samengebracht door evolutie en voortplanting.

wat resulteerd in een ei waar het nieuwe soort kip uit voort komt.

 

maar dat effe terzijde

 

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens de evolutie theorie het ei omdat de genen van de twee voorouders van de kip worden samengebracht door evolutie en voortplanting.

wat resulteerd in een ei waar het nieuwe soort kip uit voort komt.

 

maar dat effe terzijde

 

 

groet rodney

 

Was wel een in koppertje.....

 

 

@ flipkip je zult toch echt wel wat moeten gaan aan nemen anders blijf je in het stenen tijdperk vast zitten....

Of wil je zelf alles gaan uitvinden.

Ze vertellen je alleen wat je wilt weten? Wiw bedoel je nu eigenlijk met "ZE"

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cpmplotdenkers... je wordt er zo moe van.

Ik kan nog niet eens voor mijn vriendin verborgen houden dat ik vreemd ga.

Maar er schijnen wel hele organisaties te bestaan die mega-zaken geheim houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Was wel een in koppertje.....

 

 

@ flipkip je zult toch echt wel wat moeten gaan aan nemen anders blijf je in het stenen tijdperk vast zitten....

Of wil je zelf alles gaan uitvinden.

Ze vertellen je alleen wat je wilt weten? Wiw bedoel je nu eigenlijk met "ZE"

 

greetz

 

de aliens die boven ons staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat hem met rust! Hij heeft duidelijk net George Orwell gelezen, hij zit vast in the 80's.

 

Fight the power!

Share this post


Link to post
Share on other sites

MindControl ....!!?

 

 

 

 

Tekst;

 

Yeah, Yeah Yeah

Now Tell You What, Its Mind Control

Mind Control,

Corruption Of Your Thoughts (Yeah), Destruction Of Your Soul

Mind Control, Its Mind Control, Corruption Of Your Thoughts

Destruction Of Your Soul

 

Don't Let Them Mold Your Mind, They Want To Control Mankind

Seems Like Their Only Intention Is To Exploit The Earth,

And You Trust In Their Deceit, Your Mind Causes Your Defeat,

And So You Become An Invention To Distort This Earth

 

Propoganda And Lies, Is A Plague In Our Lives

How Much More Victimized, Before We Realize (Hey)

 

Its Mind Control, Mind Control

Corruption Of Your Thoughts (Yeah), Destruction Of Your Soul

Mind Control, Its Mind Control, Corruption Of Your Thoughts

Destruction Of Your Soul

 

Ooh Grand Master, Let The People Go,

You Put Them In Total Confusion, To Downs-Troy* Their Soul

For They Practise What You Preach, So They're Always In Your Reach Hi-Tech Slavery In These Days, Its Mind Control

 

They'll Make It Attractive, To Get Man Destracted,

Corrupting Your (Soul)

Polluting Your (Soul)

Destroying (Your Soul, Mind Control)

 

Mind Control,

Corruption Of Your Thoughts, Destruction Of Your Soul

Mind Control, Its Mind Control, Corruption Of Your Thoughts

Destruction Of Your Soul

 

Yeah, Yeah Yeah

Come On And, Get It Together Brother Man

What You Say?

 

Its Mind Control, Mind Control

Corruption Of Your Thoughts, Destruction Of Your Soul

Mind Control, Its Mind Control, Corruption Of Your Thoughts

Destruction Of Your Soul

 

(The Truth Is There For Us To See)

Its Mind Control,

Corruption Of Your Thoughts, Destruction Of Your Soul

(The Truth Is There For Us To See)

Its Mind Control, Corruption Of Your Thoughts

Destruction Of Your Soul

 

(The Truth Is There For Us To See)

(The Truth Is There For Us To See)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wist je dat er al complotten bestaan sinds er koningen/keizers/presidenten.... bestaan.

 

Als je even naar de geschiedenis kijkt, grondig en uitgebreid... zal je zien dat elke eeuw sinds 2500 jaar geleden volgezaaid was met complotten en geheime organistaies....

 

Waarom denk je dat er ooit verkiezingen gekomen zijn.... om de bevolking niet in opstand te krijgen, zelfs dictators houden van verkiezingen (zij weten natuurlijk wel wie gaat winnen :verrygood )

 

Maar die geheime organisaties hebben geen directe macht.... ze kunnen alleen invloed uitoefen en daardoor de richting van het schip (economie&politiek)bepalen.

 

Dus wat doet jou denken dat ze inneens gestopt zijn en met liefde de wereld regeren. Ik zie er anders bitter weinig van ! (olie lek, amerika's leger die werled terrosisseert)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet wat de intentie en het hoofd-onderwerp van dit forum is.

Maar toch zou ik sommigen met klem willen adviseren om minder te blowen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep je HOEFT je joint niet puur te roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Democratie=pure Grijze Eminentie

 

 

we smoken niet teveel ....

misschien te bewust van dingen?

 

Doe je Research :verrygood

 

maar goed ieder zn eigen interesses ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wonderlijk ook altijd dat de complotdenkers zichzelf als 'verlichten' beschouwen of als de enigen die wakker zijn.

De rest is allemaal kuddevolk en meelopers.

 

Van de week kwam ik op een site van holocaust-ontkenners terecht.

Dezelfde retoriek, halve waarheden en semi-bewijzen als bij alle complotdenkers over 9-11, gelande marsmannetjes en de eeuwig brandende gloeilamp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wist je dat er al complotten bestaan sinds er koningen/keizers/presidenten.... bestaan.

 

Als je even naar de geschiedenis kijkt, grondig en uitgebreid... zal je zien dat elke eeuw sinds 2500 jaar geleden volgezaaid was met complotten en geheime organistaies....

 

Waarom denk je dat er ooit verkiezingen gekomen zijn.... om de bevolking niet in opstand te krijgen, zelfs dictators houden van verkiezingen (zij weten natuurlijk wel wie gaat winnen :verrygood )

 

Maar die geheime organisaties hebben geen directe macht.... ze kunnen alleen invloed uitoefen en daardoor de richting van het schip (economie&politiek)bepalen.

 

Dus wat doet jou denken dat ze inneens gestopt zijn en met liefde de wereld regeren. Ik zie er anders bitter weinig van ! (olie lek, amerika's leger die werled terrosisseert)

 

Ik kan er toch van uit gaan dat je boven genoemde gelezen hebt ? En niet zelf tot de bodem hebt uit gezocht ?

En dat geloof je wel ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een bekende filosoof zei eens dat er teveel geloof in de wereld is om het uit te kunnen roeien.

 

Probeer een Jehova of de Paus maar eens te bewijzen dat hun geloof niet meer is dan een eigen bedenksel van mensen om meer macht te krijgen.

 

De Paus heeft overigens wel recent met een officieel mea culpa toegegeven dat de aarde rond is, dus er is nog hoop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

binnenkort komt naar boven dat je niet op water kunt lopen, let maar op!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een bekende filosoof zei eens dat er teveel geloof in de wereld is om het uit te kunnen roeien.

 

Probeer een Jehova of de Paus maar eens te bewijzen dat hun geloof niet meer is dan een eigen bedenksel van mensen om meer macht te krijgen.

 

De Paus heeft overigens wel recent met een officieel mea culpa toegegeven dat de aarde rond is, dus er is nog hoop.

 

Geloof bestaat niet om meer macht te krijgen.

Geloof ontstaat vanuit mensen zelf.

Alle, en echt alle volken hebben een geloof. Ook hen die totaal geisoleerd geleefd hebben.

Marx zei ook niet Religie is opium VOOR het volk, maar VAN het volk.

Hij doelde daarmee op het feit dat mensen voor zichzelf een geloof creeren om het leven en de dood draaglijker te maken.

Dat er mensen zijn die van het geloof misbruik maken, zoals in de Katholieke wereld of in welke godsdienst dan ook, dat staat als een paal boven water.

En daarom moet je machthebbers (van welk pluimage dan ook) altijd goed in de gaten houden.

Maar er zit bij geloof niet een gedachte achter van "He, weet je wat? We gaan een geloof beginnen en dan houden we de boel onder de knoet"

Dat is zo'n simplistische borrelpraat van LOI-atheisten (en ik heb zelf geen geloof dus ik loop niks te verdedigen)

Over een dogma gesproken, maar dit terzijde.

 

En de Paus heeft helemaal niet alsnog erkend dat de aarde rond is.

De kerk aanvaardde deze theorie al sinds eeuwen.

Wel heeft de Paus aangegeven dat Galileo onrecht is aangedaan door de inquisitie.

Galileo verklaarde dat de aarde om de zon draaide en niet omgekeerd.

Maar ook dat aanvaarde de kerk eigenlijk al snel als wetenschappelijk feit.

Maar veel kerkelijke instanties wilden de inquisitie niet afvallen, vandaar dat Galileo nooit vrijgepleit werd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...