Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Chatbox regels

Recommended Posts

De chatbox is een soort verlengstuk van Wietforum. Hij wordt beheerd door Wietforum mods en leden. Op de chat zijn ook regels van toepassing:

  • Alle toepasbare regels die op wietforum gelden (wat betreft taalgebruik, respect, handel etc.)
  • Idlen is niet toegestaan langer dan 2 uren, waarna je van de chat gekickt kan worden (omwille van het toezicht zijn channel mods van deze regel uitgezonderd)
  • Bij zware overtredingen kan een chat ban ook gekoppeld worden aan een wietforum ban

Verder stellen we het niet op prijs als gelogde chat (uit haar context) op het forum geplaatst wordt. Dat is dan ook niet toegestaan.

 

Hou het gezellig op de chat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is toch altijd gezellig op de chat :D :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang de vrijheid van meningsuiting maar niet aangetast wordt vindt ik het best. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrijheid van meningsuiting???

 

Moet je wel iemand hebben om mee te lulle ...

 

Wat is het saaaaai op de chat de laatste tijd, vooral in de ochtend terwijl dat altijd Zo lekker wakker wordeb was met koffie en joint :lol:.

 

Dus bij deze, zie ik morgen alle vroegspoken weer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren weer eens ingelogd op de chat , maar nu viel er 1 ding op wt ik de vorige keren iet had gezien.

Nu stond er gisteren achter mijn nicknaam 973, dus yogi973.

Waar kom nu die 973 vandaan???

Daar was ik zomaar eens benieuwd naar

Gr. Yogi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit doet het chat programma op het moment dat er al een ander met de naam die je wil gebruiken is ingelogd op de chatserver.

Deze chat server word gebruikt door bergen met mensen voor bergen van verschillende chats.

Het kan dus gebeuren dat de gewenste nick naam al in gebruik is.

Mocht je dit willen voorkomen kan je een gewenste nick registreren bij nickserv.

/msg nickserv help register

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...