Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest IDULS

Twilight (de witte soort) info gezocht

Recommended Posts

Guest IDULS

Keb een nieuwe strain gevonden ergens in een growshop, was nieuw eerste keer dat ze verkocht werden, verkoper wist alleen dat het een witje was (letterlijk, kruising/afstammeling van PP of WW).

 

Verder wist ie niks.

 

Wat IK wel weet, is dat het niet de 100% indica purple outdoor Twilight is, die op sommige zadensites wordt verkocht. Dus die info plaatst iemand maar onder Twilight (de paarse soort) :twisted: :twisted: :twisted: :idea: :idea:

 

Ook heb ik vorige week de resultaten gezien van geoogste twilight.....! Enorme witte tennistoppen, zwaaar gekenmerkt door de ronde topballetjes (weet geen naam ervoor hehehe) zoals je vaak bij goeie pp terugziet. (echte blower weet wat ik bedoel met toppen waarbij de weed nogal in bolletjes zit opgehoopt, allemaal losse bloesempjes eigenlijk).

 

Nog een kenmerk, plantjes vertonen zeer veel vrouwelijk schaamhaar (zie http://www.wietforum.nl/editie5/modules.ph...634c51fa21ae93d ) waardoor ik dacht dat ze al bloeieden toen ik ze kocht.

 

Achteraf niks aan de hand, hoort bij de soort.

 

Afijn, maak me blij, vertel me meer 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij is twilight ook een paarse soort en word je anders gewoon genaaid

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

erg logisch hoor

 

Even voor jou: ALS ik een PAARSE BUITENsoort heb, DAN ben ik pas genaaid.

 

Dus niet: of het is volgens jou paars en anders ben je genaaid!

 

Nee dan beweer ik: ik heb een prachtig witte (imo dikke sativa) tuin met een onbekend nieuw soortje..... BLIJKBAAR.

 

 

NA m'n oogst zal ik je dan ook nog vertellen hoe reeel de kans is dat Twilight vanaf 2003 een nieuwe bekende populaire witte soort zou kunnen worden :roll: :roll: :roll: :wink:

 

Ik heb mijn vermoedens

 

 

PS IK ZEI NOG ZO: (geen bommetje :evil: :cry ) het is NIET de paarse soort, en als je even de foto sectie bekijkt dan zie jij?? Witte weed! En dan is het vllgens jou? Toch de paarse?? 8O :( :P :) :P :(

 

 

Ik bijt niet, ik blaf :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet het er ondertussen wel beter uit???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Het zag er nooit slecht uit :?: :!: :?: :?:

 

Ik wacht op bezoek met een camera voor een update.... het ziet er uit als 500 gram :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

 

En ruikt heel mellow zoet, lang niet zo sterk als powerplanten meuren 8O 8O 8)

 

Moet nog zeker wel 14 dagen en toppen zijn nu ongeveer even groot als mijn PP oogst bij het knippen 8) 8) Vandaag voor het laatst ook voeding gegeven! Nu alleen nog water!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je had in het begin toch last met je groei of bloei.

 

Je dacht dat ze al bloeiden?

 

Heb verder geen fofo´s gezien dus vandaar.

 

Klinkt iig wel veel belovend :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Yo Oni, mijn hele kweek staat op dit forum, die topics met fotoos! Ook met dat bloei probleem wat helemaal geen probleem bleek te zijn 8) 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt ook, ben weer veel te gaar.

Heb nog gereageerd bij dag 17 :oops:

Was in de war met iets anders denk ik :?:

 

Heb je foto´s wel al allemaal gezien en ga eens hier in de buurt op zoek naar deze soort.

Zie er zeker veelbelovend uit 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...