Ga naar inhoud

Verse Cannalytics testmeesters in opleiding :)

127 replies to this topic

#121 weetje

Everlasting gardener

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 8085 Posts:

Gepost 08 oktober 2013 - 07:08

Najah, die hoop deel ik met je
maar ik heb er een hard hoofd in.

de know how is overgegaan naar alpha cat. test lab amsterdam
august de loor drijft dit bureau
geholpen door de adamse coffeeshops
die het licht hebben gezien?

Er zijn zaadjes in de maak,
dus de winst kan weer stijgen.

power to the people

#122 hemprenaissance

kort van stof. wie ik??? NOOIT :P

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1083 Posts:

Gepost 01 november 2013 - 22:33

heb deze tread jaren terug is gelezen, jammer dat het zo'n flop is momenteel.

eigenlijk zou elke shop moeten werken met op zijn minst met deze kaarten of via een gaschroma......test ( kan t maar niet onthouden ).

zou een hoop troep schelen. ik ben helemaal geen pro alcohol figuur in tegendeel. maar die 'markt' is doorgaan toch wat 'zuiverder' koek.

zijn ze eigenlijk nog wel te koop? vond ze in die tijd wel aan de prijs ;) hoop dat daar ook wat aan is veranderd.

wel relax weetje dat je er nog mee bezig bent. ik neem aan dat je de kaarten bewaard :) ?

#123 Sir Smokesalot

Begin z'n weg te vinden

• Members
  • Pip
  • 29 Posts:

Gepost 23 november 2013 - 16:52

Jammer dat zo'n gaschromatograaf massaspectrometer een tikkie aan de prijs is, en naar t schijnt ook nog n paar duizendjes per jaar kost aan onderhoud en calibratie...

Cannalythics zou een leuk begin zijn. Maar zijn ze zo langzamerhand al eens uit ontwikkeld, en verkrijgbaar voor de particulier? En kwanta kosta dan?

Weetje, verblijd ons eens met je wijsheden :-P
Voorkˇmen is beter dan vˇˇrkomen

#124 weetje

Everlasting gardener

• Full member
  • 8085 Posts:

Gepost 23 november 2013 - 17:30

ik dacht dat kulu trading een groothandel voor cannalytics was,
maar officieel heet het product nu anders, dus geen idee of het te koop is.
hieronder nog een paar plaatjes van een cbd soortje:
grtz Weetje

Posted Yesterday, 08:37 PM

Geposte afbeelding

---1-------------2--------3--------1--------2-----------3

je ziet hier een analyse plaat van 3 planten: sweet and sour widow van de cbd crew.
ze staan nu zo'n 3 weken in de bloei.
Je ziet al een behoorlijke bel CBD boven die violet spot.

Geposte afbeelding
1 2 3

HIer zie je een plaat die niet verhit is, het is opvallend dat er geen vrije cannabinoiden zijn,
alleen maar zuur.

owjah, het zijn 3 mannetjes :whistle:

#125 hemprenaissance

kort van stof. wie ik??? NOOIT :P

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1083 Posts:

Gepost 01 februari 2017 - 00:01

TOPIC BUMP

Lange tijd afwezig geweest maar voor even weer on line omdat ik ( na zoveel jaar ) dit topic nogmaals terug lees en er helaas veels te weinig van dit super (orginele!!) product is terecht gekomen.

Vorig jaar heb ik zelf contact gehad met o.a. Ronald glas. De reden erachter was om inspiratie te winnen om een kit als deze landelijk te promoten / verplicht in te voeren bij coffeeshops op grond van volksgezondheid waardoor verzwaarde wiet en of wiet met pesticide niet meer verkocht kan gaan worden in coffeeshops.

Het tijdperk zit momenteel mee nederlandse politiek heeft oren naar een geregulierde/ gelegaliseerde teelt. Dit gecombineerd met de cannalytics / alpha lab test kit zou een possitieve draai geven aan de kwaliteit van de coffeeshop menu.

Echter heeft dr. Glas vele tegenslagen gekent en is keer op keer belazerd zo is sebas van test lab amsterdam ( oud student van ronald glas op het cannalytics project) er uiteindelijk mee aan de haal gegaan. Als mede zaken partner regelde sebas o.a patentrechten ( want ronald is niet zo van de zaken doen ) en zorgde ervoor dat na zoveel jaar het patent liet verlopen om vervolgens uit de gezamelijke zaak te stappen en u kunt het al raden hij ging met de patent rechten van door.

Het heeft ronald jaren gekost om dit product zover te krijgen het kostte nog is jaren om het uit te breiden en er meer mogelijkheden aan toete passen echter kreeg ronald een hartinfarct waar hij bovenop is gekomen. Herstellende kreeg hij er ook een ziekenhuis bacterie bij.

Ondanks alle tegenslagen hoop ik voor ronald glas dat hij er bovenop komt en dat er ooit een dag komt voor eer herstel voor deze pure eerlijke ontwikkelaar en dat elke coffeeshop mag werken met ZIJN doorontwikkelde kit ( di van test lab is incompleet )

#126 Collie Weed

Bio = Logisch!

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2315 Posts:

Gepost 25 maart 2017 - 09:56

Hier zouden veel mensen baat bij kunnen hebben,jammer dat mensen het vertrouwen hebben geschaad.
Dat is geen nette manier van zaken doen.

Beterschap gewenst richting Ronald Glas,ik hoop dat we ZIJN kit snel beschikbaar hebben voor een mooie prijs.
Het is en blijft leuk spul om bepaalde selecties te kunnen maken binnen de genetica van deze plant.

Jah Bless!
Respect nature,and she will provide....

#127 Hutseflutsel

Volwaardig lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 302 Posts:

Gepost 11 april 2017 - 22:06

Yep, als medical gebruiker is dit de tool die je wilt zien of gebruiken. Hierop kun je gericht planten selecteren (moederplant kiezen), de juiste wiet kopen en ervaringen met elkaar delen met feiten/metingen als uitgangspunt. Foto van het kaartje, beleving er onder en klaar.

Misschien dat er een advocaat naar moet kijken, schijnt dat eerste uurtje gratis is.

#128 weetje

Everlasting gardener

• Full member
  • 8085 Posts:

Gepost 12 april 2017 - 07:27

Hoe naar dit ook is vor Ronald,
het is voor mij wel weer het levenede bewijs dat karma bestaat.
Want je zal ook weten hoe hij aan zijn kapitaal kwam om die test te ontwikkelen
en dat hij daarbij ook een aantal investeerders in de kou heeft laten staan.

Mij ook.in 2008
De contracten lagen klaar voor cannalyticslab noord,
en opeens trok hij de stekker eruit.

majah, that's cannabis life
what goes around comes around,