Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kenny

De sekte der Raelians.

Recommended Posts

Het komt er op neer dat de ziel niet bestaat en dat God en Allah en Jehova allemaal buitenaardse wezens zijn, wij zijn geschapen in een laboratorium. Al onze acties worden bijgehouden door een gigantische computer en die beslist of we mogen doorleven op de planeet van de elohim, de naam van de aliens en ook de naam van God in de hebreeuwse bijbel.

 

zie deze link:

http://raelian.com/en/message.html

 

 

 

Gevaarlijke Gekken?

Of denk je dat het gewoon een religie is net zoals islam enzo, maar dan met minder aanhangers?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerste reactie na het snel gelezen te hebben: het zijn trekkies die een andere hobby moeten zoeken..

 

Wat een onzin zeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergeet die onzin maar..............

 

Deze orde kan zich stoelen op verschillende oeroude geschriften, waaronder originele teksten uit de bijbel(hebreeuws), oude teksten in het sanskriet, maja-cultuur enz. enz. enz.

 

Ik heb een tijd geleden een site doorgelezen war dit helemaal stond uitgelegd(maar kan het kreng niet meer terugvinden).

 

Waar het in een notedop op neerkwam.....

 

De mens was eerst een slavenras van buitenaardse wezens, we werden gekloont en waren onvruchtbaar.

We werden gebruikt om de aarde te ontginnen(denk aan olie enz...).

 

1 van die buitenaardse wezens was boos op een ander en heeft een rotgeintje uitgehaalt, hij maakte de mens(LULU) vruchtbaar...

 

Zo hadden de buitenaardse maar verdomde weinig aan ons(ze zaten niet te wachten op mensen die fokte als konijnen) en we werden verbannen(uit het "paradijs" geschopt).

 

Zo is de mens ontstaan volgens het alien idee.......

 

Het grappige is, waar zijn die aliens?

 

Ze zouden leven op een planeet die eens in de zoveel jaren(vele vele jaren) langs de aarde komt, die de rest van de tijd niet in deze demensie is.

 

Wat wil nu het toeval, ook de wetenschappers zijn het er over eens dat er nog een planeet in ons stelsel moet zijn, deze planeet bestaat dus echt.......................

 

Als het goed is volgens de oeroude geschriften zal het niet lang meer duren voordat deze planeet weer bij de aarde in de buurt komt.

 

Wat schets mijn verbazing, hier valt het jaar 2013 weer.................

 

Het jaar 2013 word in vele overleveringen genoemd, in vele voorspellingen word gesproken over 2013(of eind 2012).

 

Wat vind ik hiervan?

 

Ach mijn leven is al ingewikkeld genoeg zonder aliens, wat komt dat komt, ik zie het wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z'n naam was Nostradamus, hij kon heel goed voorspellen, daar kon je hem bij wijze van spreken, middag in de nacht voor bellen.

 

Maar, ik weet, dat dat niet waar is, bespaar mij dus uw hoon, nwat in de tijd van Nostradamus was er nog geen telefoon.

 

Sorry, ik zal me maar buiten deze topic houden. Ook al zijn er wel eens dingen die niet verklaarbaar lijken zonder rekening te houden met aliens of parallele universums, ik geloof er niet in. En ook niet in God.

 

Sterker nog, ik geloof niet eens in JPB.

 

Ik vind zelf de evolutietheorie en de big bong-theorie altijd wel geloofwaardig.

 

Hoe worden die door dit soort types gezien? Gezwam van een stel betweterige wetenschappers? Opgezet door de oppermachtige aliens om onszelf om de tuin te leiden?

Bedoel ik niet eens lullig hoor, ik vraag me dat serieus af... Vroeger werden mensen o.a. door de kerk (ook zo'n instituut voor het geloven in het ongelooflijke) verworpen als ze geloofden dat de aarde rond was. Snap je mijn punt?

 

In 2013 wordt ik 33, net zo oud als Jezus toen hij stierf. Zou ik dan de nieuwe Messias zijn, die in dit magische jaar de dag des oordeels zal leiden?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ach mijn leven is al ingewikkeld genoeg zonder aliens, wat komt dat komt, ik zie het wel.

ben ik t helemaal mee eens! :evil: :wink:

k vind t een leuk verhaaltje, maar k geloof t niet. zij beweerden ook mensen te hebben gekloond, laatst, maar bewijzen hadden ze niet :? t hoop dat t niet waar is want dat vind ik toch niet echt een prettig idee.

 

Z'n naam was Nostradamus, hij kon heel goed voorspellen, daar kon je hem bij wijze van spreken, middag in de nacht voor bellen.

Maar, ik weet, dat dat niet waar is, bespaar mij dus uw hoon, nwat in de tijd van Nostradamus was er nog geen telefoon.

:wink: :cry lang leve hans teeuwen! 'de bijbel' is wel de vetste! :wink: die zouden jullie allemaal ff moeten horen!

 

Hoe worden die door dit soort types gezien? Gezwam van een stel betweterige wetenschappers? Opgezet door de oppermachtige aliens om onszelf om de tuin te leiden?

Bedoel ik niet eens lullig hoor, ik vraag me dat serieus af... Vroeger werden mensen o.a. door de kerk (ook zo'n instituut voor het geloven in het ongelooflijke) verworpen als ze geloofden dat de aarde rond was. Snap je mijn punt?

dat vraag ik me nou ook af, wat denkt een gelovig iemand van mij? waarschijnlijk echt zoiets van: zie je het niet ofzo? :wink: net zoiets als je iemand zou vertellen dat daar een auto staat en dat ie t pas gelooft als ie m heeft aangeraakt :)

 

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar of niet waar, ik denk dat we ons hiet niet mee bezig moet houden,

en zeker gevaarlijke gekke, maar ik denk dat ieder (in ons oogpunt) extreem geloof gevaarlijk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Z'n naam was Nostradamus, hij kon heel goed voorspellen, daar kon je hem bij wijze van spreken, middag in de nacht voor bellen.

 

Maar, ik weet, dat dat niet waar is, bespaar mij dus uw hoon, nwat in de tijd van Nostradamus was er nog geen telefoon.

 

Sorry, ik zal me maar buiten deze topic houden. Ook al zijn er wel eens dingen die niet verklaarbaar lijken zonder rekening te houden met aliens of parallele universums, ik geloof er niet in. En ook niet in God.

 

Sterker nog, ik geloof niet eens in JPB.

 

Ik vind zelf de evolutietheorie en de big bong-theorie altijd wel geloofwaardig.

 

Hoe worden die door dit soort types gezien? Gezwam van een stel betweterige wetenschappers? Opgezet door de oppermachtige aliens om onszelf om de tuin te leiden?

Bedoel ik niet eens lullig hoor, ik vraag me dat serieus af... Vroeger werden mensen o.a. door de kerk (ook zo'n instituut voor het geloven in het ongelooflijke) verworpen als ze geloofden dat de aarde rond was. Snap je mijn punt?

 

In 2013 wordt ik 33, net zo oud als Jezus toen hij stierf. Zou ik dan de nieuwe Messias zijn, die in dit magische jaar de dag des oordeels zal leiden?

 

Er zijn meer voorspellingen gedaan dan alleen die van nostradamus hoor.

 

De maya kalender bv eindigd met december 2012.....

 

Wat grappige site's over dit soort dingen....

 

http://members.lycos.nl/Avenergain/id122.htm

 

http://www.aaaa.demon.nl/ufo.html

 

Wat site's over de planeet....

 

http://www.huttoncommentaries.com/PSResear...e_precursor.htm

 

http://xfacts.com/x2.htm

 

Over de maya-kalender

http://www.levity.com/eschaton/Why2012.html[/url]

Share this post


Link to post
Share on other sites

't is nu 4 uur 's nachts, maar ik ga morgen wel even wat van die links af. Als ik er over zeur, moet ik op zijn minst wel weten waar ik over heb, niet waar? Al geloof ik ook niet echt in andere voorspellingen dan die van Nostradamus.

 

Als Erwin Kroll niet eens kan voorspellen wat voor weer het volgende week is, hoe kan iemand dan voorspellen wat er millenia later gaat gebeuren? Vaak zijn dat soort voorspellingen prima uit te leggen zoals je zelf wilt, net als horoscopen. Niet dat dat erg is, op die manier halen veel mensen steun en troost uit de Tora, bijbel, koran en andere geschriften. Prima, maar voor mij is het niks. En iedereen die wel wat heeft aan voorspellingen, tekens uit oude culturen, heilige schriften e.d., die wens ik daar heel veel succes bij. Hoe ironisch het op dit moment ook klinkt, daar ben ik te nuchter voor...

 

Maar, misschien wordt ik morgen wel overtuigd door onomstotelijke bewijzen dat er 2013 iets heel bijzonders gaat gebeuren (de eerste wereldkampioenschappen dwergwerpen? sorry, geintje) en dan neem ik alles weer terug. Slaap lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm... net geprobeerd, maar eht lukt me echt neit om door pagina's heen te gaan waarin alles berust op aannames en verklaringen. Die stenen in China...het zal best. Jammer dat ze vernietigd zijn.. Zou die Luca uit de Burger King ook zo'n ventje zijn? Die is ook klein, leijk en nagenoeg onbehaard.

 

Als wij hier neer gezet zijn door de Elohim (er is trouwens een Suske & Wiske waar een Elogrim in voorkomt... En die kan toveren!), en zij hebben vervolgens de heilige geschriften achter gelaten zodat wij ooit daaruit zouden begrijpen waar we vandaan komen, komen bij mij de volgende vragen naar boven:

 

- Waarom hebben ze ons dan niet zo geschapen/gecreeërd dat we dat gelijk al zouden begrijpen

- Waarom hebben ze dan weer verschillende versies gemaakt?

- Waarom is er dan enrgens onomstotelijk bewijs voor te vinden

- Waarom hebben ze de mens dan zo gemaakt dat hij dit soort dingen niet zo snel voor waar aan neemt.

 

Bij die chinezen, er is één man geweest die zegt de code gekraakt te hebben, en dat hij al die informatie over die Dropa's daar uit heeft gehaald. Wie zegt dat dat waar is? Wie controleert zoiets? Het is opgesteld in een taal en schrift dat niet te vergelijken is met wat dan ook, en deze man lost dat in zijn eentje op?

 

En zijn meer van dat soort stenen, met duidelijke geschreven boodschappen, waar teams van wetenschappers jaren aan werken om ook maar een klein stukje te ontcijferen.

 

Wanneer Dr.Tsum Um Nui ontdekt had dat de stenen er neer gelegd waren door Gargamel en zijn kater Asraël, hadden we dan nu geloofd dat de smurfen eigenlijk uit China kwamen, en dat ze die mutsen op hadden omdat ze zo'n gek groot hoofd hadden?

 

Ik geef toe, het is eigenaardig als er vondsten gedaan worden die niet in ons beeld van de geschiedenis van de aarde of van de mens. maar dat is nou het leuke aan geschiedenis, denk je alles te weten, is het toch anders.

 

Ik doe er wel cynisch over, maar dat bedoel ik neit lullig naar personen toe. Erodome, jij gelooft volgens mij wel in dit soort dingen. Of staat er in ieder geval meer open voor dan ik. En dat is je goed recht.

 

Waar komt het idee vandaan dat er meer zou moeten zijn buiten deze aarde? Waarom is het niet te accepteren dat wij op een planeet leven die toevallig de juiste condities heeft om leven mogelijk te maken? En dat dat op andere planeten niet zo is, omdat het daar te koud is, geen zuurstof e.d.

 

Ok, omgekeerd vraag je je dan af, waarom ik niet open wil staan voor het eventuele bestaan van andere beschavingen. En misschien is het wel zo, is er nog een planeet ergens in het heelal (of daarbuiten) waar intelligente levensvormen zijn. En komt die planeet precies in 2013 voorbij.

 

Met die Maya's, fraai staaltje astrologie. Blijkbaar waren ze erg bedreven in eht beschrijven van banen van planeten en sterren en het ontdekken van vaste patronen in hun bewegingen. Er is ook een warme golfstroom die volgens een vast patroon door de wereldzeeën trekt.

 

Mensen willen dingen die om zich heen gebeuren altijd verklaren, en vaak gebruiken ze daarvoor de meest fantasievolle verklaringen. Een verklaring waarin een buitenaards of bovennatuurlijk iets voorkomt, is aantrekkelijk. Het valt moelijk te weerleggen of te bewijzen. Maar als eht niet zo is dat bijv. een buitenaardse mogendheid iets heeft geschapen, hoe komt het dan hier op aarde? Leg dat maar eens uit. Tot er een wetenschappelijke verklaring voor komt die op basis van natuurkundige wetten neit onderuit gehaald kan worden. Vroeger dachten de mensen dat bliksem een straf van God was. Totdat er wetenschappers kwamen die het hele verschijnsel konden verklaren aande hand van de eletrische lading van wolken.

 

Ik weet dat er veel mensen zijn die gefascineerd zijn door dit soort dingen, verklaringen en theorieen. Ik denk alleen dat ik toch meer gefascineerd ben door het waarom mensen in dit soort dingen geloven, dan door die verklaringen.

 

Is het niet net zo onverklaarbaar dat er op 3000 meter onder de zeespiegel transparante vissen leven die zelf licht voortbrengen? OF zouden dat....? Nee toch?

 

ze troes is oet der somwer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof wel in aliens, het zou om zijn om te veronderstellen dat dit de enige planeet is in het universum waar leven is.

 

Aliens hier op aarde, tja ik weet het niet, het is niet onwaarschijnlijk...

 

Kijk naar de graancircels, kijk naar de formatie's ergens bovin een gebergte(weet niet meer waar uit m'n hoofd).

 

Maar of wij hier gezet zijn door aliens, ik weet het echt niet, er is "bewijs" in oeroude geschriften, maarja ze zeiden toen wel meer rare dingen(bv de aarde is plat).

 

Ik ben er echt niet over uit........

Maak me er eerlijk gezegd ook niet druk om, er is genoeg in dit leven om me druk over te maken zonder aliens.

 

1 ding weet ik wel, als er aliens komen dan ga ik er vandoor en bekijk van een afstandje wel of ze aardig zijn :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een aanvullinkje..........

 

Mensen hebben heel erg de neiging alles te willen verklaren in termen in dingen die ze kunnen begrijpen en die tastbaar zijn.

 

Mensen hebben ook de neiging om aan dingen voorbij te kijken omdat ze het niet kunnen verklaren, ze gaan dan zo op zoek naar een logische verklaring dat ze niet zien wat er recht voor hun neus gebeurt.

 

Ontkenning noemen we dat.

 

We hebben hier op aarde gewoon vele verschijnselen die we niet kunnen verklaren, neem de graancircels....

Ok er zijn er ook een deel nep, daarom word maar gelijk aangenomen dat de rest ook nep is.

Ware het niet dat er verschijnselen zijn bij de graancircels die niet gdaan kunnen worden door een stel grappenmakers met een boel touw en stokken.

Zoals magneetvelden, veranderd dna , stelen van planten gebogen, niet gebroken enz. enz. enz.

 

Ik zeg niet dat het aliens zijn, want ik heb nog nooit een alien gezien, maar feit blijft dat het onverklaarbaar is, hoe erg mensen ook hun best doen het tegendeel te bewijzen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, maar aan de andere kant. Mensen willen gewoon alles verklaren...ook onbegrijpbare dingen. En wanneer er geen 'normale' (natuurkundige) verklaring voor is, dan zou er mogelijk iets bovennatuurlijks zijn? Mensen weigeren te accepteren dat er nu eenmaal processen plaats kunnen vinden, die wij nog niet kunnen begrijpen op basis van onze inzichten in natuurkunde, scheikunde, biologie e.d.

 

Neem een verschijnsel als wiegedood. Geen enkele verklaring voor te vinden. Wel een boel theorieën over wat de oorzaak zou kunnen zijn, maar geen één is er waterdicht.

 

Ziektes kunnen we genezen, maar niemand weet precies hoe en om wat voor reden dat soort dingen ontstaan.

 

Waarom kunnen mensen niet gewoon accepteren dat wij sommige dingen niet kunnen begrijpen, waarom worden er dan verklaringen voor gezocht in dubieuze oude geschriften en stenen, die vervolgens vernietigd worden, of niet terug te vinden zijn?

 

Ik ben inderdaad zo iemand die voor dingen een logische en tastbare verklaring wil. Waarom, omdat tot nog toe bijna al het onverklaarbare op een later moment in de geschiedenis prima te verklaren bleek. En om dat verklaringen die uitgingen van buitenaardse mogendheden of godheden altijd weerlegt konden worden door meer geloofwaardige verklaringen.

 

Neem het splijten van de Rode Zee uit de Bijbel. Valt prima te verklaren door eb- en vloed bewegingen in combinatie met een bepaalde stand van de zon en/of maan. En daar geloof ik nu eenmaal meer in, dan dat God die zee even in tweeën had gesplitst...

 

Er is (tot nu toe) geen bewijs voor buitenaardse krachten e.d. terwijl er voor natuurkundige wetmatigheden genoeg bewijs te vinden is. Neem bijv. de beschrijving van de banen van sterren en planeten. Het idee dat oude culturen deze banen ook al konden beschrijven, en op basis van hun wetmatigheden vrij exacte berekingen konden maken staat mij meer aan, dan dat zij een superieure intelligentie bezeten zouden hebben omdat zij klonen waren van de Klingons.

 

Andere culturen leefden in een totaal andere harmonie met de natuur dan wij. Boeren konden vroeger naar buiten kijken en je vertellen wat voor weer het die week zou worden. Aan het gedrag van hun dieren konden ze perfect aflezen of er onheil op komst was. Nu doen we dat met computermodellen, en klopt er geen zak van.

 

Wist je dat goudvissen zo gevoelig zijn voor trillingen, dat zij al in een heel vroeg stadium als een gek gaan rond zwemmen als er een aardbevig dreigt. Die zijn dan daarom toch niet buitenaards of weet ikw at, omdat wij dat als mensen niet kunnen, en wellicht nog niet kunnen verklaren waarom die vissen dat wel al voelen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

k ben t met jullie alle twee eens (buikmans en erodome) :evil:

 

we zijn weer lekker offtopic bezig, maar dat maakt niet uit :)

 

het valt mij op dat mensen altijd zeggen, er is daar geen leven mogelijk omdat er geen zuurstof en water ed is. maar wie zegt dat leven dat nodig heeft. ons leven heeft dat nodig, maar wie weet die aliens van een paar miljard lichtjaar verderop niet. :P

 

idd worden overal verklaringen voor gezocht, waarvan er een heleboel later niet blijken te kloppen. maar waarom zouden het geen buitenaardse wezens, goden ed kunnen zijn?

Mensen weigeren te accepteren dat er nu eenmaal processen plaats kunnen vinden, die wij nog niet kunnen begrijpen op basis van onze inzichten in natuurkunde, scheikunde, biologie e.d.
misschien zullen we ze ook wel nooit snappen, of ligt t toch aan die gekke groene mannetje :cry

 

en over toekomstvoorspellen: d'r zijn er toch een aantal vrij goed uitgekomen! waar ze t vandaan halen weet ik ook niet. :wink:

 

GG 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
het valt mij op dat mensen altijd zeggen, er is daar geen leven mogelijk omdat er geen zuurstof en water ed is. maar wie zegt dat leven dat nodig heeft. ons leven heeft dat nodig, maar wie weet die aliens van een paar miljard lichtjaar verderop niet. :evil:

 

GG 8)

 

hmmm... da's effe een waar punt GG.

 

Ik geloof persoonlijk niet zo in verklaringen waarin het buitenaardse wordt betrokken. Veel van wat namelijk eerst verklaard werd aan de hand van buitenaardse invloeden werd later veel rationeler verklaard op basis van wetenschap.

 

Omgekeerd is er nog nooit een wetenschappelijke theorie weerlegd met buitenaardse theorieën.

 

Ik sluit ook zeker niet uit dat er ergens meer is tussen hemel en aarde dan Andries Knevel. Maar zolang dat niet onomstotelijk vast staat, hou ik vast aan aardse principes. Want niet alleen zou er dan buitenaards leven moeten zijn, ook zouden ze een intelligente levensvorm moeten zijn. (nou ja, moeten, moeten...)) En dat de mens zich zo ontwikkeld heeft is al vrij moeilijk te bevatten, vind je niet?

 

Het ging inderdaad over de Raelians ja. Wel nu, ik denk dat Mr. Rael zich beter in de vrije sex en de muziek van de sixties had kunnen storten dan ergens in Frankrijk een dubieus geloof te stichten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...