Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GreenGrower

Stoned? High?

Recommended Posts

Ik weet niet of hier al een topic over is, maar wat is nou precies het verschil tussen stoned en high. Ik weet wel dat je van wiet puur roken high wordt, maar wat is er qua gevoel anders aan. Ik denk wel dat ik high wordt na het roken van een pure, maar dat gevoel duurt dan maar een half uurtje ofzo en dan ben ik het kwijt en wordt ik vanzelf weer gewoon stoned.

 

volgens mij:

 

Stoned: Slomer en langzamer dan high, je gaat chillen op een bank, voetbal wedstrijdje kijken, muziek luisteren en vooral chillen.

Als je met een groep goed stonede mensen bent, zal het er moeilijk zijn om de cola-fles deze kant op te laten komen zonder dat je zelf op moet staan, of t duurt ff. :wink:

 

High: Je wordt actief en gaat nadenken over dingen. Je kunt ook een voetbalwedstijd kijken en muziek luisteren, alleen ben je hier dan veel actiever mee bezig, je gaat helemaal op in de muziek of je doorzie juist alle tactische passjes.

Of je hebt van die leipe acties dat jij wel ff naar de supermarkt gaat en dat dan ook nog rennend gaat doen ed :wink: 8O

 

maar er zijn vast mensen die er anders over denken :arrow: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt knetter high wordt ik van deze vaporizer http://www.de-verdamper.demon.nl/vaporeizern.html die ik vandaag heb gekocht, het ding werkt op 12 volt en is super makkelijk in gebruik (is alleen wel een beetje duur, ik had m bij de growshop waar ik 'm kocht voor 190 euro). Ik heb 'm gekocht bij deze growshop in Dordrecht (was voor mij wel uit de richting!) http://home.wanadoo.nl/jangrow/index.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoned gaat idd wat slomer:P als ik stoned ben (van weed) kan ik echt nix meer haha daarom rook ik hasj, waar je high van wordt, je kan nog andere shit doen en hebt dr ook nog zin in:)

maar das bij iedereen verschillend denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar das bij iedereen verschillend denk ik

jep, ik word nl weer veel higher van wiet dan van hasj. :evil:

 

laatz

GG 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar dat van die colafles doorgeven dat t een tijdje duurt klopt wel :evil:

Haha idd, als iets verder staat dan je arm kan gaan isset al tever

Share this post


Link to post
Share on other sites
fff ik wil ook eens high zijn :)

Ik ben altijd moe daarna en wil me altijd neerzetten...

 

Als je t nog niet gedaan hebt: probeer puur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah, dat heb ik al eens geprobeerd en toen voelde ik er lik minder van dan toen ik met tabak rookte en had een mega vette lachkick maar had lik opeens schrik voor alles en mensen die langs me passeerden mega raar. mja maar dan een half uurtje later zat ik weer te slapen in een café

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stoned gaat idd wat slomer:P als ik stoned ben (van weed) kan ik echt nix meer haha daarom rook ik hasj, waar je high van wordt, je kan nog andere shit doen en hebt dr ook nog zin in:)

maar das bij iedereen verschillend denk ik

Same here, als ik goed stoned ben van wiet ben ik voledig uitgeschakeld als ik hasj rook gaat alles wat beter zeg maar enzo,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb tot nu toe altijd met shag gerookt en dan voel ik me gewoon heel zaar en suf in de kop enzo, gevoel kenne jullie vast wel :D Maar als ik nu met een waterpijp doe of een pure draai dan ga ik me anders voelen met dezelfde soort wiet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

goh daar is dus wel degelijk een verschil tussen, niet veel mensen weten dit.

Als ik mijnen toeter opsmoor (toeter = joint) dan mag ik toch wel spreken van stoned zijn volgens deze definitie op dit forum.

Als ik stap lijkt het of ik dronken ben en ik voel me zo ontzettend zwaar (maar das hash afhankelijk). Van Gold bv zweef je echt, geeft heel licht gevoel.

Voor de rest zijn gewone activiteiten gewoon onmogelijk, liggen op het bed doe ik dan altijd en gewoon genieten.

K'moet wel zeggen dat jullie me goesting geven en da heb ik nu is iedere keer als ik dit forum doorneem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee ik denk er net zo over hoor ik heb heel veel mensen gezien die high zijn en die rennend naar de supermarkt gaan ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet eens Super Polm Roken Daar werd ik echt super high van !

 

Zat echt helemaal in me eigen wereld ram iedereen aan het kijken van onder tot boven en dan maar lachen he B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
fff ik wil ook eens high zijn :lol:

Ik ben altijd moe daarna en wil me altijd neerzetten...

Moet je eens een goede waterpijp proberen.. Gewoon lekker veel wiet erin doen, en HELE diepe hijsen nemen, en dan lang inhouden. En dat dan een paar keer herhalen. (Ik doe meestal 6 hits ofzo)

 

Toen ik dat voor het eerst deed, voelde ik aan het begin niks. Opeens merkte een beetje later dat mijn mondhoeken omhoog gingen in een lach, en ze wilden niet meer naar beneden. Dus ik stond daar de hele tijd te grijzen, en om alles wat iedereen zei moest ik ook keihard lachen. Toen wist ik wel zeker dat ik high was B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

shag is een downer en wiet een upper, rook je dit samen word je stoned, rook je puur krijg je aslleen het gevoel van up, Je word vrolijk, krijgt zin in dingen en word gezellig, Ben je stoned daarintegen, Dan word je zwaar, Hangerig, rustig en vooral vrolijk. ;) ..........Maar het gaat er toch om dat je vrolijk word :D :blink: :smoke :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim
shag is een downer en wiet een upper, rook je dit samen word je stoned, rook je puur krijg je aslleen het gevoel van up, Je word vrolijk, krijgt zin in dingen en word gezellig, Ben je stoned daarintegen, Dan word je zwaar, Hangerig, rustig en vooral vrolijk. ;) ..........Maar het gaat er toch om dat je vrolijk word :D :blink: :smoke :D

Als ik even lekker wil werken of met mijn plantjes bezig wilt zijn enzo dan vind ik een lekker up-wietje ook wel lekker. Als ik hem helemaal space dan kan ik niet zoveel doen namelijk :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik niet mee akkoord, alhoewel het erg veel gezegd wordt, "Tabak is een downer en canna een upper, daar wordt je zowiezo stoned van". Ik heb nog nooit puur gerookt, altijd met tabak, en ik heb best al wat " highkes" meegamaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gisteravond voor de 2e keer gerookt (1e keer merkte ik er niks van), en ik rook normaal niet.

 

Ik voelde me zwaar/verslapte spieren, had moeite met opstaan enzo, oog-hand coordinatie werd veel slechter, als ik ging liggen en me ogen dicht deed begon alles te draaien, deed ik ze weer open dan stond alles weer langzaam stil.

Ik voelde me een soort van dronken, maar als ik me er echt op focustte, kon ik me nog wel concentreren met veel moeite. Was ik nou stoned of heb ik gewoon teveel gerookt oid? Het was met NLX, 0,2 gram ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik echt flink stoned ben lukt echt niks meer

probeer maar eens iets technisch te doen computer probleem oplossen

gitaar spelen ofzo of nog beter met je gitaar een nummer leren spelen pfff... heb je net het eene vergeet je het ander weer :verrygood voor jezelf kan het wel leuk zijn natuurlijk

 

als je high bent is gitaar spelen wel geweldig ( of gewoon niet heel erg stoned )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij is het wisselend, als ik stoned ben, ben ik normaal veel slomer als high maar het komt wel eens voor dat ik hyper ben. Ik vind wel dat minder shag een minder sloom effect geeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moet je eens een goede waterpijp proberen.. Gewoon lekker veel wiet erin doen, en HELE diepe hijsen nemen, en dan lang inhouden. En dat dan een paar keer herhalen. (Ik doe meestal 6 hits ofzo)

 

Toen ik dat voor het eerst deed, voelde ik aan het begin niks. Opeens merkte een beetje later dat mijn mondhoeken omhoog gingen in een lach, en ze wilden niet meer naar beneden. Dus ik stond daar de hele tijd te grijzen, en om alles wat iedereen zei moest ik ook keihard lachen. Toen wist ik wel zeker dat ik high was :whistling

Oeoeoeoe dit komt bekend voor :)

 

 

Toen ik voor het eerst met een waterpijpje werkte was het effect echt bizar, veel prettiger dan stoned zijn naar mijn idee.

Ik deed het toen met een vriend van me die het jaren geleden al eens geprobeerd had. Beetje weed erin gedaan en halen maar, maar er totaal niets van voelen en hij ook niet.

Totdat alle weed op was en hij het waterpijpje met een beetje overgebleven water in een flesje probeerde schoon te maken. En ik zie het zo weer gebeuren, hij zo met dat flesje vers water in het waterpijpje proberen te gieten wat niet lukte. En ik dan zo van..."uhmm Willem het dopje zit er nog op...."

 

En even later lagen we zowat van het lachen op de grond te rollen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...