Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dr.LivingStoned

Paddo's Sporenprints Ruilen Zonder Huilen Doe Je Hier !

Recommended Posts

Zoals altijd wel een aantal kleine regels :verrygood Dit om het makkelijk en overzichtelijk te houden voor iedereen.

 

Je hebt minimaal 10 posts nodig om deel te nemen. Je bent +18jaar en alles wat hier geruild word is voor eigen gebruik.

 

Het plaasten van een post

 

Vermeld altijd wat je hebt, hoeveel je ervan hebt en wat je er eventueel voor terug wilt ruilen...

 

Voorbeeld

 

Ik heb : FlyingDutchmanHigh sporenprints

 

Ik zoek : CrashingDutchmanLow sporenprints

 

Contact, overleg enz..

 

Oke, je hebt dus iets leuks gevonden en wilt ruilen...

 

Neem Contact via de p_pm.gif knop van diegene met wie je wilt ruilen.

 

Offtopics en reacties over te ruilen spullen worden verwijderd omdat anders het topic voor niemand meer overzichtelijk is/word.

 

Het vragen om sporenprint zonder iets te ruilen is uitdrukkelijk verboden om evt handel enz te voorkomen. Vermeld dus altijd wat je zelf wilt ruilen...

 

Alles wat je hier ruilt valt onder je eigen verantwoordelijkheid, Wietforum kan in niets tussen komen en ik wil dan ook uitdrukkelijk nog eens naar de huisregels verwijzen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes hij is er! Heel relax :rolleyes:

 

Ik heb: Hawaïaan (1/2 of hele print)

 

Ik zoek: Golden Teacher (hoeft niet veel te zijn, als er maar iets mee op te kweken is)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog steeds Hawaïaan, maar zoek nu ook meer soorten. Dus maakt niet uit wat je hebt, als je wilt ruilen, graag.

 

Ik heb: Hawaïaan

Ik zoek: Alles :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb golden teacher (1print) maar ik weet niet hoe ik die prints naar je toe kan sturen als ze nog goed zijn.

oh neej zie net dat het treasure coast is had zelfs een

gemaakt.

ik zoek wintervaste soortjes voor mijn eigen heksenkringetje

 

 

goed topic sporen bevatten geen psylocibine <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga straks voor iedereen cambodiaanse maken...

 

Ik zou graag willen: Azurescens, Culinaire paddo's: Lion's mane, golden, blue etc. oysters, Shitake etc. etc. Bisporus... Alles wat eetbaar is... Verschillende paneolus soorten...

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nog niet zoveel posts ben nieuw hier maar ben 28 en je gaat me vaker zien;)

 

 

Ik heb in de aanbieding;

 

Mexican B+ Print

Psilocybe semilanceata Print

Psilocybe cyanences Print

 

 

 

In ruil hiervoor zou ik graag een Panaeolus soort voor terug krijgen bv. P Cyanescens of P.Samuiensis

 

Dit zijn soorten die voornamelijk in mest groeien de hawaiaanse kaalkop is er zoeen

 

De sporenprints die ik heb zijn steriel en mycelium is eenvoudig op te kweken m.b.v. bijv. een graan of rijst substraat

 

P.Semilanceata moet na colonisatie in een broedbed van gepasturiseerd stro/gras (moeilijk binnen te kweken)

P.Cyanences moet na kolonisatie in een broed bed van bijv. beukenhoutsnippers (is een buiten soort) niet eenvoudig(tot onmogelijk iv.m. met koelere temp.)binnen te kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb :golden teacher,ecuador,pf classic (alle prints zijn zelfgemaakt van eigen kweek :))

 

ik zoek :cambodian,mexicana,of iets anders dan hier boven

 

broed mag ook :P

 

groetjes santahaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bovenstaande post geld nog steeds, nu het kweekseizoen weer begonnen is zoek ik weer vanalles :lol:

 

Ik heb: nog steeds Hawaï

Ik zoek: nog steeds alles

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 50 zaden New dame blanche voor diegene die me

 

Hawaïaanse of Ecuadoriaanse sporen kan regelen

 

 

 

voor allebei de soorten 150 zaden. :rofl

 

 

gr kevin

Share this post


Link to post
Share on other sites

aangeboden: Cubensis sporen [vers, koelkast bewaard]

 

 

gezocht: Cannabis zaden, Peyote cactussen, Coca planten/zaden

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Sporen van allerlei Cubensis strains beschikbaar.

- Sporen van Psilocybe Cyanescens beschikbaar

(sterker soortje leuk voor in de tuin of plekje in het bos of bakje op balkon).

 

Gevraagd:

- Met name leuke soortjes cannabiszaad.

 

Thanks,

\Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momenteel zoek ik met klem P. Azurescens.

 

Ik heb evt. wel wat glaswerk of andere labware om mee te ruilen.

 

Grtz,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

k zoek. maakt niet uit wat.

 

ik heb helaas niks maar ik heb geen idee waar ik die sporen kan halen of bestellen. zou het erg chill vinden als iemand me op weg zou willen helpen.

 

of zeg anders even waar ik ze kan halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://fsre.nl/?page_id=76

(zo ben ik er zelf ook ingerold zonder ook maar enig ervaring met paddos kweken)

 

hier kan je spore prints bestellen met 2 enveloppen,1 postzegeld en 2 euro munt op een kartonnetje.

1 envolop voor de verzending,en 1 envolop met je eigen adres al retour.

 

Voor 3 euro (dacht ik,moet je even op de site vragen) een spore spuit met 10 ml er in(goed om 6 potten van 720 ml mee te injecteren)

 

Hier het assortiment:

http://fsre.nl/?page_id=165

 

En als de hobby je bevalt kun je altijd een paar zelfgemaakte prints terug sturen om mee te helpen.

Ik help ze zelf ook af en toe met pints(zij hielpen mij ook),die door heel europa verstuurd worden naar andere mensen die ze aanvragen.

 

Een ideale manier om aan leuke strains te komen en een mooie manier om anderen weer te helpen.

Zo kan het blijven bestaan,de mensen van fsre zijn echt super relax en helpen graag de mensen.

 

@ kees,

De azurenscense is jammer genoeg niet te vinden bij de meeste spore suppliers.(ook niet bij fsre)

het was een slecht jaar voor de buiten bedden,ik denk dat dat de reden is dat de azurensces heel schaars is.

de cyanscense sporen zijn ook moeilijk te vinden nu jammer genoeg,

want het zijn 2 bizarre soorten!(azurensces rond de 3 x zo sterk als de normale cubensis,

cyanescens 1.5 keer sterker dan cubenis).

Hoewel ik wel zie staan op fsre dat de cyanescens wel op voorraad is,maar dit zou je moeten vragen daar.

 

Ps ,ik hoop niet dat ik nu spam maar als je member word op het forum kan je bij een bepaalde sporen winkel online op elke bestelling 15% korting krijgen en zonder verzend kosten.

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trouwens als iemand nog wiet zaden heeft,

ik heb hier nog een bergje dikke paddo prints van''PES Hawai''leggen.

gallery_5544_11244_333951.jpg

 

gallery_5544_11244_1751.jpg

 

PM me maar als je wilt ruilen.

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie o wie kan mij hier helpen aan de sporen van:

 

panaeolus cyanescens / copelandia cyanescens

 

of de

 

psilocybe Azurescens

 

ik zoek deze al een tijdje

heb (binnekort) de PES Hawai en psilocybe cubensis Cambodian te ruil

of heb iets anders,wat dan ook, uit huis over voor deze sporen :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

Ik heb nog een verzameling sporen prints en wel deze:

 

Prints:

-Cubensis PES Hawai 50 stuks(Effect=zwaar visueel en spiritueel na meer dan 3 gram,begint al bij 2 gram)

-Cubensis Thai 10 stuks (Effect=euforisch met zeer licht trippen,mdma achtig)

-Cubensis B+ 10 stuks (Effect komt eerst lichtjes en na 2 uur een zware nadenkert)

-Cubensis Albino A+ 20 stuks (effect is visueel en spiritueel)

 

Ook heb ik nog 5 goede spore spuiten van 10 ml van de soort PES Hawai.

(goede spoor zetting ,voor wie geen spore spuiten kan maken van de prints)

 

Allen zijn het nette prints waarvan de meeste redelijk dik zijn.

(lees:goed voor 10 spore spuiten te maken,van de PES Hawai en Albino A+)

 

Ik zoek nog steeds zaden van het liefst lowrider voor de buiten kweek dit jaar.

 

Als iemand interesse heeft dan hoor ik het graag,

Per pb aub.

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben in september begonnen met mijn eigen teeltje en ik krijg het steeds beter onder de knie. Tot nu toe heb ik alleen nog maar Psilocybe cubensis Cambodia (oorspronkelijk sporen van een growbox van Azarius) geoogst en ik wil heel graag ook eens andere soorten proberen.

 

Ik heb onlangs 2 growboxjes gekocht met McKennai en Golden Teacher en hiervan weer sporen bewaard om zelf te gebruiken. Helaas is het me met deze sporen nog niet gelukt. Een paar bakjes zijn ook mislukt door schimmel. Van de andere is het substraat goed doorgroeid maar tot op vandaag nog steeds geen paddo's. Vreemd dat deze het totaal niet goed doen vergeleken met die Cambodjaantjes van Azarius. Zou dat aan de sporen kunnen liggen of maakt dat geen verschil en heb ik gewoon pech gehad hiermee? In ieder geval geef ik het nog niet op.

 

Heb je dus zelf sporen te veel van een soort (andere dan dan deze dus), en wil je graag Cambodjaantjes proberen, dan moet je maar even contacten. Van mijn Cambodjanen heb ik om de paar weken mooie oogstjes en dus sporen zat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ nederwierie, je kan mooi omschrijven wat voor effect er naar boven komt.

Weet jij die toevallig ook te omschrijven van de Cambodja's?

 

Zou erg tof zijn!

 

Mischien dat ik binnekort wat thai sporen van je wil. Dan zorg ik ervoor dat jij cambodja sporen krijgt.

Alleen weet ik totaal niet hoe ik de sporen in een spuit verander :D

 

GeGroet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil ook wel een poging doen..

Mijn ervaring met Cambodja's is al iedere goed. Ze geven een aangename trip, geestelijk niet belastend, dus niet dat door-me-kaar-nadenk-effect dat soms wel eens optreedt bij een trip. (Mits een normaal doseren)

Een leuke locatie is ook bevorderlijk. Ik hou zelf van een plek waar ik snel van setting kan wisselen als het nodig is. Ik woon in de buurt van een vakantiepark, uiterst geschikt dus aangezien we daar makkelijk kunnen afwisselen tussen buiten, binnen, bos, dieren, mensen(drukte) en rust en stilte.

Lachkicks gegarandeerd, in combinatie met middelmatig sterke visuals. Vooral bewegende patronen op bestaande oppervlakten en verandering van reliëf (soort van 3Dgrond, vloer, muur, etc). Over het algemeen telkens een ontspannen, fijn gevoel in lichaam en hoofd, zin in dingen ondernemen en in praten.

Uitwerking komt in vlagen (zoals meestal), en behalve wat vermoeidheid had ik nooit vervelende nawerkingen.

Ook niet tussen de oren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb:

 

*******

 

Paddo spul:

1. kaalkopje print

2. Thai koh samui super strain print

 

ik zoek: P. Azurescens genetica,

Edited by Aad
Alleen ruil sporenprints,ik heb dit bericht iets aangepast en twee anderen op onzichtbaar gezet,svp mensen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb te ruil/dubbel/over :

 

Albino A + (Clone)

Albino A +

Amazonian

Equador

 

Ben je geintresseerd PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is een actie op azarius op de mushroom-grow-kit-golden-teacher ( een nieuwe albino soort)

 

de eerste 50 bestellers kregen een growkit cadeau....

 

je weet hoe dat gaat, ik wou bij de eerste 50 zitten ;)

 

maar ik kan er eigenlijk niets mee doen :) haha

 

 

het is wel zo dat je 1 kitje moet kopen en 2de krijg je er gratis bij.

 

gei!ntreseerd?

pm me ;)

 

dan stuur ik de betaalgegevens en moet je zelf ff je adres sturen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb over een weekje me eerste kweekje klaar equadorians! Ben namelijk op zoek naar mexicaanse wie o wie ruilt zijn of haar sporen tegen die van mij??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...