Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Voor dit jaar de volgende soortjes geselecteerd:

  • Anesthesia F2 v1 (Positronics Skunk/Afghani x Herijuana)
  • Motarebel Knights Templar (C99 x Herijuana)
  • Motarebel Killer Queen F5 (C99 x G13)
  • Sannies KO Kush (Killa Kush x Herijuana)
  • Eskobar NYCD F2

Geen pitpotjes dit keer maar Rootrainers. Had ze vorig jaar in een balorige bui al eens aangeschaft (het micro setje) maar werd er plots weer aan herinnerd door een ander topic hier op het forum :specool

 

Affijn, dat micro setje is wel handig want je hoeft niet alle rootrainers tegelijkertijd te gebruiken. Bij stekjes kun je ook wat afstand houden door een rijtje over te slaan. De grote trays moet je helemaal vullen.

 

Persoonlijk vind ik het materiaal wat te iel, de trays sluiten niet best en een waarschuwing: maak ze niet open na het vullen om effe te kijken want je krijgt ze niet helemaal goed dicht daarna. Dus vullen en niet meer naar kijken :wacko:

 

De deksel kun je tevens gebruiken als waterbakje voor het van onder water geven.

 

Geen zaai- en stekgrond, maar light mix. Je moet namelijk wat structuur in je grond hebben om bij het openen de wortels niet te beschadigen en als geheel er uit kunnen halen. Verder mycorrhiza, beetje bacto en kelp toegevoegd.

 

gallery_5211_7175_28656.jpg

gallery_5211_7175_121884.jpg

gallery_5211_7175_148939.jpg

gallery_5211_7175_48925.jpg

gallery_5211_7175_116224.jpg

gallery_5211_7175_72753.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey WU, ik heb nog Mazar-i-Sharif en Parvati zaden voor je. Drop ik volgende week ff bij je :wacko: Althans, als je er nog ruimte voor hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach ja ik zie wel waar deze uiteindelijk afbloeien. Wellicht dat ik er een paar van deze binnen afbloei in mijn tentje nog net voor de zomer, zou net moeten kunnen. Ze moeten eerst nog opkomen :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ik bedoel van wat ik nu in de potjes heb staan :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom van de week wel ff langs, 4 zaadjes van elk soort moet wel een mooie dame uitkomen :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

temperatuur mooi 25 graden constant. And now we wait :wacko:. Die motarebel zaadjes zijn al best oud. We gaan het meemaken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heyy ziet er mooi uit die line up whazzup!

en wat een grappig gezocht die roottrainers met die mini propagator.

 

ik ben benieuwd en ik zit er weer klaar voor :wacko:

op naar de 100 paginas :specool

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey whazzup

 

leuke soortjes ...

 

succes deze ronde

 

laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja en het leuke is nog wel dat allebei de motarebel soortjes gebaseerd zijn op Bothers Grimm C99. Bedenk eens wat je krijgt als je deze twee met elkaar kruist? C99/heri x C99/G13? Dat zou weer veel C99 moeten kunnen opleveren... hmm...

 

Allemaal overigens geen buitensoortjes maar zoals inmiddels gebruikelijk gaan ze in juni alweer verduisterd worden zodat we in augustus kunnen oogsten. Moet het natuurlijk wél een mooie juli en augustus worden dit jaar anders wordt het niks! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey whazzup :smoke erg mooi topic ...

 

die container potjes ( om het zo maar ff te noemen ) zag ik ook op een link op dit forum erg vindingrijk ...

 

ik wil ze dit jaar gaan gebruiken outdoor om buiten te kunnen stekken maar ook om buiten voor te groeien,

waar heb je ze besteld dat je er zo'n mooi bakkie omheen zit??? dit is namelijk wel erg handig ivm ongedierte

 

ook erg bedankt voor de extra info over deze bakkies :lol: anders had in volgend outdoor seizoen vast wat probleempjes gehad :specool

 

zaai en stekgrond raad je niet aan maar is het wel mogelijk ???? voor me zaadjes is light mix geen probleem maar om er stekken in te laten wortelen lijkt me nogal riskant in light mix ( kunnen ze nog wellis erg geel van worden ) of is wortelbeschadiging bij zaai en stek grond in die potjes een garantie :wacko:???

 

 

ik volg je tread op de voet ;)

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit gaat weer een zomers topic worden :wacko:

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is verstandig om een klein beetje verzelige grond te nemen anders vallen de pluggen uit elkaar. Je zou het eens kunnen proberen amar je waarschuwen er wel voor. Laat ze dan in ieder geval zo lang zitten dat de wortelkluitjes al goed zijn aangeslagen, je ziet de voorbeelden op de site.

 

Het systeem wat ik heb zie je op de site: de compact rootrainers - de andere moet je in een rekje zetten. Met de kap er op lijkt me het géén systeem voor buiten, geen ventilatiemogelijkheid.

 

het moet trouwens ook niet gekker worden maar om dit lijstje:

 

  • Anesthesia F2 v1 (Positronics Skunk/Afghani x Herijuana)
  • Knights Templar (C99 x Herijuana)
  • Killer Queen F5 (C99 x G13)
  • KO Kush (Killa Kush x Herijuana)
  • NYCD F2

 

ben ik momenteel (tijdelijk) gebanned van UK420, nadat ik eerst gewaarschuwd was wegens spam voor deze opsomming

 

  • Anesthesia F2 v1 (Positronics Skunk/Afghani x Herijuana)
  • Motarebel Knights Templar (C99 x Herijuana)
  • Motarebel Killer Queen F5 (C99 x G13)
  • Sannies KO Kush (Killa Kush x Herijuana)
  • Eskobar NYCD F2

 

Wietforum leden: count your blessings... zo slecht is het hier echt niet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bank staat weer klaar en de popcorn staat op het vuur :specool

Ik dacht dat de laatse KQ zaden hier waren beland,maar je had dus nog een achter de handje :wacko: heel slim

 

succes deze ronde dude

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hoor san, dat waren de zaden die je niet wilde hebben weet je nog? De inbred F5 eigenlijk dus. :specool

 

heb trouwens waarschijnlijk een adresje gevonden waar ik ze wellicht nog kan krijgen. Eerst maar eens deze afwachten en vergelijken met die jij nu aan het growen bent. Mijne duren alleen wat langer vrees ik :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een zak vol lol :wacko:

Wat een snoepgoed allemaal he

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko: hij wel!

 

Nah ja, laten we eerst maar eens kijken of ze opkomen, niet? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geinig dat je ook bent begonnen whazzup

Mooie lijst soortjes

Zaden heb ik genoeg hihi, weet gewoon niet meer wat ik moet keizen :wacko:

Succes

 

knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat probleem heb ik ook knutsel, en je kan niet alles he! Zoveel soortjes en zo weinig tijd...

 

Denk overigens dat er wel een paar in de tent zullen verdwijnen, niet alleen voor voorgroei. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ben ik blij dat ik dit jaar niet de eerste ben...

 

Leuke tuin whazzup, veel plezier met verduisteren, ik ga het zelf ook weer doen dit jaar... Ik ga een paar van je planten zeker passief coachen... Van achter de bank...

 

Heftig op UK420, beetje een "openminded" forum zeker ? :wacko: Waar geld is is macht en waar ...

 

Lekker relaxed,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach kees ik ben er helemaal klaar mee inmiddels. Afgeschreven. Hun probleem nou, niet het mijne, maar wel erg veel spijt dat ik er zoveel tijd in heb gestoken. Hoofdstuk afgesloten.

 

Doet me denken aan Saar en Moos die in bed liggen. Moos ligt te woelen en te kreunen en kan niet in slaap komen. Als Saar vraagt wat er aan de hand is zegt ie "Nebbisch Saar, Sam krijgt morgen 1000 gulden van me en Saar, ik heb ze niet". Saar loopt naar het raam en roept naar de overkant, Sam opent zijn raam: "Ja wat is er Saar?". Saar vraagt: "Moet mijn Moos jou morgen 1000 gulden betalen Sam?" "Ja", zagt Sam, "en dat ie ze heeft he." Waarop Saar antwoordt: "Nou Sam hij heb ze niet." en het raam dicht doet. Ze stapt in bed en zegt tegen Moos: "Ga nou maar rustig slapen Moos want nou heb hij zorgen." :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, zal hem ook effe uit mijn handtekening weghalen als dat allemaal weer goed werkt want de komt voorlopig niet meer on-line, dat kost me te veel tijd, privacy en (letterlijk) energie :wacko:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Whazzup, ik kan eigenlijk niks aan dat lijstje van je zien wat een reden is voor een ban op het andere forum? Of is dit een noobvraag :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

no noob-vraag bedoeld ,was er aan gewoon weet-je , die cam was gewoon , spy-cam ,

was er p^geckicked ,

nix verkeerd bedoeld , had hiero snel-login , excuses , vond het de max,

= growcam

was toch de bedoeling

ok ik ga mss wat te scheef , hahahha

Edited by herman37

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...