Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

white tooth

Ik volg CHEMOTHERAPIE en ik rook

Recommended Posts

Ik mankeer niets, behalve een kou op mijn rug deze week, maar ik wil graag weetje helpen met zijn basicseeds actie. Het lijkt mij handig om zijn vraag in categorieen op te splitsen. Mocht je een aandoening missen in de lijst voeg hem dan toe. Ik heb al een MS-topic gezien.

 

Hier kun je aangeven wat jou helpt met je Chemotherapie.

 

Soort:

Effect op je lichaam:

Effect op je geest:

Voor/nadelen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar jaar geleden een zware kuur gehad.

Ik heb toen vooral Jack Herrer en White Widow gebruikt.

 

Effect:Minder misselijk,meer eetlust,stemmingsopwekkend,je komt makklijker door de moeilijke periode door.

 

Nadelen:Soms was ik te ziek om te roken/dampen,had toen nog niet van andere toedieningsvormen gehoord.

De prijs,omgeving accepteerd het vaak moeilijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit momenteel aan m'n 6e kuur en moet er waarschijnlijk nog 2. Ik heb (gelukkig) nooit last gehad van eetlust vermindering of misselijkheid.

 

Echter, sinds kuur 5 heb ik last van Neuropathie wat kort door de bocht inhoud dat vooral m'n voeten voelen alsof ze constant koud zijn en prikken alsof ze slapen (je kent dat gevoel vast wel, als je te lang op je voet heb gezeten). Komt door uitgestorven zenuwuiteinden en het is waarschijnlijk permanent.

 

Nu wilt de medische wereld me richting de zware antidepressiva krijgen (Oxy familie), maar aangezien dat ondertussen de #1 drug in Amerika is leek het me slim om de alternatieven eens te bekijken.

 

Vaporizer gekocht (PAX by Ploom) en naar de coffeeshop gegaan. Daar een Indica (big bud) en een Sativa (Amnesia haze) gekocht om de verschillende effecten te testen.

 

Indica:

Vrijwel direct het gevoel weg maar ook vrijwel direct in slaap. Erg goed voor het slapen gaan dus maar minder voor overdag. Zelfs in kleine dosering meteen slaperig.

 

Sativa:

Gevoel blijft, maar het stoort me niet meer. Daarnaast erg vrolijk (hardop lachen om flauwe grappen op TV) en een beetje vaag / ongeorganiseerd in de gedachtengang.

 

Ben niet van plan om 24/7 te gaan verdampen (de pijn is redelijk te handelen), maar wel fijn om te weten dat een klein beetje indica me zo in slaap helpt en wat sativa m'n gedachten kan verzetten indien gewenst.

 

Mooi plantje

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed om te horen dat je er baat bij hebt!

 

misschien zou je eens een tinctuur kunnen proberen?

word je niet zo slaperig van en wel hetzelfde effect.

 

misschien kan je blowsterke hiervoor even contacteren zij kent veel van tincturen, of hier even kijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn dat je al verschil merkt tussen een indica en sativa. Als je het slaperige niet wil hebben overdag, kan je inderdaad aan een tinctuur of verdunde wietolie denken.

Het zal je eetlust ook bevorderen. Je kan ook een kopje thee proberen of een stukje spacecake of koekje.

 

Op deze site staan een aantal recepten http://pgmcg.nl/category/recepten-en-gebruik/recepten/

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoek even een CBD sterke soort zoals Juanitta, CBD Yummy. de gouden middenweg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietolie heeft zeker mijn interesse ja, eens in verdiepen.

 

Wbt cbd: heeft die indica dit niet al?

 

Waar zou ik de regio haaglanden cbd wiet kunnen halen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt ook naar Hash kijken Bakker. Daar zit over het algemeen vrij veel CBD in. Zelf in de Maroc (van huis uit een sativa) zit behoorlijk wat CBD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is zeker een optie! Zal ik het echter wel in katoen moeten verpakken anders vernaggel ik mn vaporizer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijdens mijn chemo kuren rookte ik altijd Amnesia om eetlust op te wekken. Hielp niet altijd even goed, want soms was ik gewoon te misselijk om te eten. (Blowen lukte wel altijd gek genoeg:P) Volg nu ook weer een kuur (eiwit blokkers, geen chemo) En rook nu voornamelijk een lokaal wietje. Krijg de smaak van mijn amnees maar niet goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vader ondergaat momenteel een chemokuur, maar is zwaar anti drugs.

na wat onderzoek over genezing van kanker door middel van cannabis uitgekomen op cbd olie.

Is al veel onderzoek naar gedaan.

Israelisch bedrijf tikun olam doet al meer dan 10 jaar succesvol onderzoek op kindjes met kanker.

 

 

Mijn vraag:

 

heeft iemand ervaring met CBD olie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf van de ak 47 olie gemaakt. Verdunt met zonnebloem olie.

Een kennis kiest niet voor chemo behandeling. Bestralen is geen optie meer.

Buiten medicijnen voor suiker en bloedverdunners om. Geven wij hem elke dag een druppel ak 47 olie.

De suiker zakte spontaan naar lagere waarden. En van een mopperende en depressieve man. Zien we nu een man met grapjes en totaal niet meer klagend.

Zelf heeft hij geen notie van de dosering.

Maar het effect is buitengewoon wonderlijk.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@weedrunner, een ondertussen herkenbare situatie. Hoeveel wiet heb je nodig om die olie te maken, en hoe lang doe je daarmee?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook sterkte en beterschap Torvald. Ik heb zelf wat knipafval van ongeveer 50 gr. in een buisje gedaan en hier olie vanaf gehaald. Zo had ik een klein flesje 10 ml inclusief de zonnebloem olie vermengt. Tot een redelijk dikke substantie. Goed afgesloten in een bakje met dekseltje of flesje met afgesloten dopje. Kun je dat naar mijn idee lang bewaren. Na een maandje is het ook al wel op, En wordt het tijd voor nieuwe.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou het zelf op minimaal 30 gram, alles behalve takjes en wortels (kan je zalf mee maken).

Hoelang je er mee doe hangt af hoeveel druppels je gebruikt per dag, 10ml zijn ongeveer 200 druppels.

En een extractor maken is ook heel simpel, je kan zelfs de alcohol (grootse gedeelte) terug winnen.

Cbd olie is legaal te koop, mocht je deze willen kopen let dan op het cdba gehalte. Deze (hoog) cdba olie brengt pijn (mijn ervaring) op de achtergrond. Thc is (volgens mij) om te stoppen met de groei, verkleinen of zelfs het verdwijnen van tumoren. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen ben? Er staat genoeg informatie op deze site (forum).

Groetjes,

CJK.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt, weedrunner en cjk. Dat valt nog reuze mee met die hoeveelheden. Ik ga er verder induiken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En je kan hier met extractie natuurlijk goedkoop je medicijn uithalen. Kijk bij de betere coffeeshop voor restjes. Wanneer je dit door co2 of een ander veilig middel trekt, 96% consumptie alcohol etc, ( bij de laatste kan je zelfs met een condenser nog de meeste alcohol reclaimen. (koelbox etc)

 

Beetje crea.

 

Oh en de inlaat van je setup voor lucht zodat de boel niet klem trekt, kan je gewoon zo'n silica wasfilter voor luchtdrogen op zetten.

Dan trekt de pure alcohol ook geen vocht uit de lucht aan en kan je praktisch alle alcohol welke je reclaimed blijven benutten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondertussen is mijn schoonvader overleden. Ik was te laat. Ondertussen ben ik wel verder gegaan met cannacaps, zie het recept van BadKat hier https://forum.grasscity.com/incredible-edible-herb/742831-badkats-cannapharm-medical-grade-oil-cannabis-capsules-uv-glowing-hash-candy-canna-bombs-more.html.

 

Ik heb er veel baat bij, pas wel op met de dosering als je niet gewend bent cannabis te eten/slikken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gecondoleerd Torvald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben vrij dringend (voor iemand met een zeer snel groeiende hersentumor) op zoek naar een soort met hoog cbd gehalte (als ik het goed begrepen heb à la 'Charlottes web')

 

Heeft er iemand concrete aanbevelingen welke soort ik best gebruik om olie van te maken voor dit specieke geval?

 

Ik lees dat een bepaalde combinatie/ratio cbd/thc zelfs de groei van tumoren zou laten afnemen en terugdraaien. Hoe zit het met hersentumoren? Iemand info hierover? Laatst wat ik las dat het in dit geval moeilijk is mbt bloed/hersenbarriere... :/

thx

x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben vrij dringend (voor iemand met een zeer snel groeiende hersentumor) op zoek naar een soort met hoog cbd gehalte (als ik het goed begrepen heb à la 'Charlottes web')

 

Heeft er iemand concrete aanbevelingen welke soort ik best gebruik om olie van te maken voor dit specieke geval?

 

Ik lees dat een bepaalde combinatie/ratio cbd/thc zelfs de groei van tumoren zou laten afnemen en terugdraaien. Hoe zit het met hersentumoren? Iemand info hierover? Laatst wat ik las dat het in dit geval moeilijk is mbt bloed/hersenbarriere... :/

thx

x

 

Wat je nodig hebt is hoogwaardige pasta. Het liefst full spectrum. Persoonlijk geloof ik de soortjes die je gebruikt weinig invloed hebben. Een cannabinoide blijft een cannabinoide. De soortjes zijn mijn inziens interessant wanneer je 1 specifieke cannabinoide op grote schaal wilt extraheren.

 

Ik heb wat studies gevonden destijds (pubmed) over het effect van CBD op hersentumoren.

 

Er is een faceboek groep genaamd: groep vergelijking medicinale olie. Hier wordt hoogwaardige CBD pasta verhandeld (let op, de prijzen zijn altijd hoog en als patient worden we contine bedonderd door hebzucht)

 

Zelf heb ik al 9 jaar een ongeneeslijke vorm van leukemie en zodoende lees ik mij veel in over dit onderwerp.

 

Zelf groeien is een optie. Daarna extraheren (co2/butaan/alcohol/SPD)

Edited by bruinevingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...