Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dezelfkweker

kweken op de nutramist 16 planter met fogger en speciale led lamp

Recommended Posts

bij deze wil ik graag mijn info delen met jullie aangezien ik altijd veel aan jullie tips heb gehad een tijd geleden heb ik ook de kweek onder ledvlerlichting gevolgd je kunt me geloven of niet maar daar ging het vanaf het begin af aan al fout

 

ik zal het uitleggen als eerste

 

waren de nm van de ledlamp die gebruikt werd niet goed

 

hebben de plantjes te lang op de voorgroei gestaan ,onder een ledlamp mogen ze maximaal maar 24 uur op 18 uur uur staan dus na die 18 uur gelijk op 12 uur zetten ,anders worden ze lang en dun van die sprietjes

 

 

 

was de temperatuur te verschillend

 

deze 3 dingen bij elkaar gaven het al een start die (bijna) niet meer goed te maken was zoiezo was de nm van de lamp al niet goed

 

ik heb 10 a 11 weken geleden een systeem gekocht van het merk nutramist

 

en via de website van www.condarmatic.com (adres die ik overrigens op jullie site had gevonden ) een goede ledlamp van 90 watt besteld met veel betere specificaties als die chinese ... zooi met de goede nm scheeld een hoop in opbrengst

 

ik heb mijn zaadjes in de 16 planter gestopt en die waren na 48 uur al open met een steeltje

 

het systeem houd alles verder bij alleen de voeding doe je een keer in de waterbak die onder het systeem staat en de waterbak een keer vullen (is genoeg voor een draai) verder hoef je alleen maar toe te kijken hoe je meissies groeien en bloeien na 9 weken en 6 dagen wachten moest ik ze eruit halen terwijl ze best nog wel een weekje hadden kunnen blijven staan maar ik kreeg vrienden op bezoek die een paar dage zouden blijven en moest ze er dus eerder afhalen jammmmmmeeeerrrr

 

 

na het drogen 7 dagen met twee windwaaiers haalde ik gemiddeld 29,6 gram per plant

 

 

ik hoef de oude lampen niet meer geef mij maar led en een fogger minder risico ook als ik jullie ergens mee kan helpen hoor ik het graag mazzel henk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begrijp ik het nu verkeerd of haalde je echt 16 x 30, een kleine 500 gr met die fogger onder 90W LED?

 

dan willen we wel foto's zien :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

footoos? anders moet ie dicht, want dan heeft het topic geen waarde. .... vind ik

Blijft het forum teminste zuiverder :D

 

Als je foto's met bewijs hebt, dan heb je denk ik menig mens te kijken gezet die ook maar een klein beetje kritisch staat tov LED. Dat zou een goeie zijn!!

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo'n lulverhaal kan ik ook neerzetten :D

 

bla bla bla maar waar zijn de foto's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crossposting, closed

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...