Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BBB

Bio Sama Fertilizer

Recommended Posts

Doc van KJ Products heeft me 2 emmers van 3.5 liter Bio Sama Fertilizer mee gegeven om te proberen.

 

gallery_9381_2898_842249.jpg

 

gallery_9381_2898_86847.jpg

 

gallery_9381_2898_1986412.jpg

 

 

Wie o wie, wil ze proberen ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan ik mooi mijn huidige aarde voor de 4e keer mee opwaarderen. Ik ga nog 1 kweek doen met deze aarde (65 liter speciekuip) in de DR80.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na ff de gebruiksaanwijzing te hebben gelezen moet ik zeggen dat het leuke meertjes zijn ,

 

die gebruiksaanwijzing is overinges te lezen wanneer je op de links klikt van de onderstaande foto daarna kun je inzomen,

 

ik had namelijk ook eerst iets van leuk BBB smeert ons een emmer met ?????????? aan maar geen flauw idee wat het is GHEHGHE :D

 

kan erg leuk werken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat had ik ook,...wat is het? ......vandaar dat ik de gebruiksaanwijzing/omschrijving erbij heb gezet :P

Click to view full image,.....bedoel je toch ??

 

 

Robdh, 1 emmer is voor jou :D

 

 

Nog 1 emmer in de aanbieding !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D , ga ik zeer binnenkort de aarde opwaarderen en laat dat een week of 2 zo staan zodat het bodemleven lekker op gang komt. De plantjes die erin komen zijn iig Jackberry F2 van Sannie en Anesthesia F1 v2 testzaden van Whazzup (en die houden van een kalkrijk grondje). En misschien nog Mad S. Kortom, weer een megamix.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat bedoelde ik BBB ....

 

inressant goedje zal die test van ROB dan ook zeker gaan bekijken :D pm me als het ergesn zover is ROB voor ik weer ana het eidne bij ene test binnen loopt :D :P zoals altijd

 

@BBB is er nog wat info over de kosten van zo'n emmer en mogelijk nog wat andere kleine dingetjes die niet op de verpakking staan ???

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel erg interessant! Ik zou het daarom ook best willen proberen in nieuwe aarde die ik voor de volgende ronde ga aanmaken! Ook een 65 Liter pot, onder 400 watt! Ik zal je ook nog eventjes pmen, lijkt me wel zo handig! Maar als het kan lijkt het me wel wat.

 

Groeten,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima, is de andere emmer voor jou :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DOC/BBB, is er ook bekend hoeveel gram per liter aarde je moet gebruiken om grond op te waarderen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel NPK?????????

 

En ze hebben het over alluminium ionen.................. die zijn zo giftig als gal voor planten.

Mag je de pH wel hoog genoeg houden.

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie moeten het mij niet vragen, ik kreeg het ook maar even gauw in mijn handen gedrukt :P

 

Doc zal wel even op jullie comments reageren :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ik denk dat Doc ook benieuwd is :P

 

Af en toe krijgt hij test producten aangeboden waar hij effe niet precies weet hoe het te plaatsen, dus het beste is om het dan gewoon aan twee kwekers te geven en die er ervaring mee op te laten doen. Zo doen we dit dus ook, je kunt het gewoon in je growverslag verwerken, we linken daar wel naar vanuit hier :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga een groot stuk bovenlaag van mijn aarde vervangen door growmix met BAC schimmels en deze fertilizer. Inwateren met bacto en een week of 2 laten staan. Daarna gaan er geen buffertabs meer in en mogen ze het met alleen BAC organische voeding doen (groei/bloei)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nu weer in de war, met wat ik ga doen! Wilde het eigenlijk samen met Special Mix gaan gebruiken, maar het is de bedoeling om de special mix zo min mogelijk te mixen met andere dingen, dus dat kan ik dan ook maar beter niet doen denk ik zo! Wordt nog een lastig verhaal dan..

 

:D ,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Thomson

Bij gebruikte SpecialMix is het geen probleem om op te waarderen.

Met nieuwe SpecialMix niet gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doc

Thanks voor het antwoord.. Ik heb de SpecialMix nog niet in huis gehaald, maar nu zal ik dan toch iets anders moeten gaan verzinnen! Er moet, neem ik aan, nog wel voor een bodemleven worden gezorgd he? Daar zorgt deze fertilizer niet voor toch? Want dan denk ik dat een zak lightmix met deze fertilizer en wat compostmaker mix! Iemand tips hiervoor?

 

Als dit trouwens niet gepast is in dit topic dan hoor ik het graag,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat dit product meer is voor opwaarderen.

Maar proberen op nieuw substraat is ook interresant.

Ik geloof dat het bodemleven er in zit.

ik denk, ik geloof, bla bla bla

lets test

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey doc,

 

er staat wel op wat er in zit maar

niet de hoeveelheden. en dat vind ik wel een min punt

hoeveel % van elk product dat er is in gemengd?

Kan ni slecht zijn, verder

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achja, als het goed is voor opwaarderen zal het vast geen kwaad kunnen om vanaf het begin door de grond te mengen, of wel :D? Ik denk dat ik wel een leuk mixje kan bedenken! Komt helemaal goed,

 

Thomson

 

PS: Doc, heb je enig idee hoe het met de NPK verhoudingen zit? Is daar informatie over? En ook enig idee of het kwaad kan om extra bodemleven in de vorm van compostmaker toe te voegen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet evenveel als jullie....

Vertel het mij maar.

Ga wel vragen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dikke prima! Alles goed en wel ontvangen. Thanks :rofl

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even in hun topics kijken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

we gaan zoeken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...