Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest

geur van wiet +( drugshonden )

Recommended Posts

Guest

Hallo jongens .

Ik kan een partijtje wiet kopen .

Het probleem is dat ik het over de grens moet krijgen .

Bestaat er iets , of een middel dat de drugshond kan omzeilen ?

Zodus dat hij de wietgeur niet ruikt .

Op welke plaats zou ik het hetbeste in de wagen kunnen verstoppen .

Ik heb in het verleden het al eens in mijn luchtfilterkast geplakt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

k heb ooit van een hondentrainer zelf vernomen dat een drugshond t nog ruikt als t in een hermetisch afgesloten roest-vrij stalen buisje zit :!:

Dr zijn ook honden die in het water tot op 30 meter diep lijken kunnen ruiken.

Die beesten ruiken dus echt goed, het maakt niet uit of je er een ander luchtje overheen doet, daar ruiken ze toch doorheen.

Dus als je gecheckt wordt met een hond, heb je denk ik een probleem :?

maar als je binnen de EU blijft, wordt je volgens mij zelden gecheckt, iig niet met honden

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga in ieder geval niet in december van belgië naar holland met wiet, dan zijn er strenge vuurwerk-controles, van holland naar België zal meestal weinig problemen opleveren deze tijd 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Hoeveel wiet zou je verkopen? Zo moeilijk is dat toch niet om dat luchtdicht te doen

. Doe de weed gewoon in 5 van die zipzakjes en maak dat er geen weed aan de buitenste zakjes komt. Dan in aluminiumfolie of zo of doe het in koffiepakjes met koffie derbij dan ruiken ze het zeker niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het werken in een pot pindakaas? Wiet in afgesloten zakjes, die stop je weg in een familiepot pindakaas, en die leg je gewoon samen emt een brood ofzo ergens in je auto. Het stinkt als de ziekte, en honden houden van pindakaas (schijnt)...en daarbij, zonder aanleiding daartoe mag de politie, geloof ik, niet zomaar alles doorzoeken. Ze mogen je het wel vragen, endat mag je dan weer weigeren. Als er bijv. een vuurwerk-controle is kom je wel weg ,denk ik, als je ergens wiet hebt. Daar zijn ze dan helemaal niet naar op zoek, en iedereen zonder vuurwekr mag door. Toch? Nou ja, ik hoef nooit iets te smokkelen....ben wel benieuwd wat de ' gouden tip' is om wiet makkelijk over de grens te krijgen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andere shit om het in te verstoppen:

 

-In zeep douwen, niet zelf geprobeert weet ook niet of eht werkt.

- Wiet verstoppen tussen (gemalen) koffiebonen. Had ergens gehoort dat dat de honden zou misleiden.

 

Verder zou ik nog wat lagen deo eroverheen spuiten ofzo :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een uitgeholde kaars en daar dan wiet in een zakje in stoppen en die kaars dan weer dichtsmelten door en parafine in te gieten lijkt me ook wel tof plan.

 

Maar probleem wat je dan nog hebt is net zoals bij elke verpakingstechniek dat je de wiet zelf mischien wel niet meer ruikt maar als jij met je handen die wiet vastgehad hebt dan komt de geur alsnog aan de buitenkant.

 

Pure thc schijnt trouwens geurloos te wezen. Geen hond die daarop reageert.

Share this post


Link to post
Share on other sites
k heb ooit van een hondentrainer zelf vernomen dat een drugshond t nog ruikt als t in een hermetisch afgesloten roest-vrij stalen buisje zit :!:  

Dr zijn ook honden die in het water tot op 30 meter diep lijken kunnen ruiken.

Die beesten ruiken dus echt goed, het maakt niet uit of je er een ander luchtje overheen doet, daar ruiken ze toch doorheen.

Dus als je gecheckt wordt met een hond, heb je denk ik een probleem :?  

maar als je binnen de EU blijft, wordt je volgens mij zelden gecheckt, iig niet met honden :wink:  

laters :wink:  

GG

 

Dat van die honden klopt, zelfs luchtdicht is niet voldoende voor een goede hond...

 

De "lijkenhonden" kunnen in stromend water tot op grote diepte lijken bespeuren, waar mensen tekort schieten halen ze er honden bij en die zitten er maar heel zelden naast..

 

Andere geuren helpen niet, een hond ruikt ze allemaal en kan feilloos 1 enkele geur ertussenuit halen.

 

Dat is de oorsprong van het beestje, voor een wolf is het van levensbelang om geuren te kunnen defineren, de drugshonden(en speur en reddingshonden) worden hierop geselecteerd.

Deze honden zijn het neusje van de zalm hierin.

 

Het zijn niet de beste ruikers, dat zijn de bloedhonden, maar die zijn weer te goed, die zullen al alarm slaan als er 2 weken geleden een blowtje in de auto heeft gelegen...

 

Je moet gewoon geluk hebben dat je als je gecontroleerd word je door armzalige mensen gecontroleerd word.

Zijn er honden, succes dan!!!!!!!!!!!!

 

Luchtdicht verpakken met een andere geur eromheen, alle geur die je perongelijk verspreidt kan hebben moet verwijderd worden, werk dus met latex handschoentjes en ruim alles, maar dan ook alles zo goed als je kan op, gewoon schoonmaken is niet afdoende, je zal moeten schoonmaken alsof je de ergste smetvreesfiguur bent van de wereld.

Zware geuren gebruiken bij het schoonmaken, liefst geuren die irriterend zijn voor de reukzin van een hond, niet overdrijven hierin want er lopen ook nog mensen omheen die een hond die heel zwaar reageerd op de neus verdacht vinden....

 

Dan heb je kans dat je erdoor schiet, maar 100% veilig is het niet.

 

Lekkers helpt niet onthou dat, deze honden zijn erop getraind om verleiding te weerstaan, ze reageren niet eens op de geur van een loopse teef als ze aan het werk zijn, zelfs dat leidt ze niet af.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Op de bodem van een ondoorzichtige gelpot moet je het doen, dubbele bodem erover, gel erover, deksel erop, zie dat maar eens te ruiken!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

wat dacht je van potten pindakaas????dan is het 100% luchtdicht en het ruikt ook nog anders...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Wiet over de grens nemen? Ooooowwww, is dat het risico wel waard? Om hoeveel gaat het?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op de bodem van een ondoorzichtige gelpot moet je het doen, dubbele bodem erover, gel erover, deksel erop, zie dat maar eens te ruiken!
wat dacht je van potten pindakaas????dan is het 100% luchtdicht en het ruikt ook nog anders...

 

Jij ruikt het misschien niet, maar die honden onderscheiden elke geur, met wat voor geur je het ook mengt. Het enige wat ik nog kan bedenken is het verwerken, dusTHC extracten (boter oid) en er dan wat van bakken :wink:, maar daar heb jij misschien niet zoveel aan.

 

dus nog 1 keer:

EEN DRUGSHOND RUIKT HET NOG ALS HET IN EEN HERMETISCH :!: AFGESLOTEN ROESTVRIJ-STALEN :!: BUISJE ZIT :!:

EN ZE KUNNEN GEUREN ONDERSCHEIDEN, HOEVEEL DEO JIJ ER OOK OVERHEEN SPUIT :!:

 

laters :wink:

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

je ruikt een geur,omdat de stof oplost in de lucht.als je dan de opgeloste deeltjes opvangt dmv water of een andere 100% luchtdichte vloeistof of substansie KAN het opgeloste gas niet weg.en aangezien gas normaliter niet door water heengaat,blijft de geur of opgeloste stof daar....en hermetisch is niet hetzelfde als wat is zeg.als je een stof hermetisch afsluit,is de stof opgesloten door een heeeel klein beetje lucht.maar omdat je de lucht eruit zuigt,gaat al de opgeloste geur aan de wand van het potje zitten,en wat er dan gebeurd dat kun je zelf wel bedenken.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
je ruikt een geur,omdat de stof oplost in de lucht.als je dan de opgeloste deeltjes opvangt dmv water of een andere 100% luchtdichte vloeistof of substansie KAN het opgeloste gas niet weg
Dr zijn ook honden die in het water tot op 30 meter diep lijken kunnen ruiken.

honden kunnen wel door water heenruiken!

geur lost volgens mij helemaal niet op in lucht oid. geur zijn losse molekulen die als een gas zelf kunnen zweven en hoeven niet op te lossen.

en gas kan door vloeistoffen heen!

laters :wink:

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

mm ok je hebt gelijk gg,maar je kan het dus wel invriezen in pindakaas of water,dan kunnen de moneculen negens heen

Share this post


Link to post
Share on other sites

degenen die weten hoe zoiets moet, verklappen het zeker niet op een publiek forum.

Vast staat, hoe je het ook doet, als de hond voldoende dichtbij komt ban je altijd de pieneurt.

Ik ben op de luchthaven geapsseerd op 5 m van een hond en die had geen belangstelling voor me. Had ie echter m'n bagage doorsnuffeld dan was ik erbij

 

veel geluk ermee, en stalen zenuwen ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben op de luchthaven geapsseerd op 5 m van een hond en die had geen belangstelling voor me. Had ie echter m'n bagage doorsnuffeld dan was ik erb

die hond ruikt t ook op 10 m. afstand! hij hoeft echt niet helemaal d'rop t zitten om t te ruiken.

waarschijnlijk had hij geen opdracht om er naar te zoeken, dan reageren ze nl. niet op die geur.

laters :wink:

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wiet over de grens nemen? Ooooowwww, is dat het risico wel waard? Om hoeveel gaat het?

 

vroeger haalde ik mijn wiet altijd in nederland, elke week 1x, en nog nooit gecontroleerd geweest...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zorg gewoon dat je de binnenbaantjes uit je hoofd kent, dan komt alles wel in orde, maar 'k moet toegeven, de eerste keer dat ik het deed was het toch zweten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerst ff dit : honden kunnen niet door water ruiken .Er komt gas van een lijk (lijk hoeft dan nog niet te drijven)en dat stijgt op in het water. De hond loopt langs het water met z'n turbo neus ...

Wat wel schijnt te helpen: wiet in luchtdichte folie verpakken, watjes met wolvenpis erom heen weer inpakken met vershoudfolie.

Honden schijnen bang te worden als ze wolvenpis ruiken, ook hash-honden

ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, mijn wolf wil niet pissen over een watje :evil:

mzzl mrWeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolvenpis? Daar ga ik niet aan beginnen, als je het echt wil weten, in steriliseerbokalen, hydraulische cylinders en zo kan je ze ook vervoeren

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoel van die jampotten die je afsluit met een enorme elastiek. Als je een beetje vet aan die elastiek doet aan de binnenzijde sluit je hem luchtdicht af, fullproof :wink:

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ik durf er heeel veel onder te verwedden (figuurlijk) dat de hond het nog ruikt

 

ik kan hier in huis wiet verstoppen waar ik wil, en zelfs door de geur van wiet op mijn kleding en handen vind mijn hond het nog altijd, en dat is niet eens een speciaal getrainde hash hond, maar gewoon voor de gein geleerd "zoek wiet" als ik dat in de kroeg doe, komt ie altijd wel met een handtas, of een pakje shag aan dragen, en hij heeft het nog nooit fout gedaan, er zat tot nu toe altijd wiet in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...