Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Zaden Review: Spliff Fem Seeds (testers Gezocht!)

Recommended Posts

Van Spliff kwam het verzoek binnen of we toch ook vooral hun zaden eens wilden testen. Natuurlijk werken we daar graag aan mee en daarom zijn we op zoek naar testers voor de volgende twee soorten:

 

Spliffs Strawberry feminised

80% Sativa

890065.jpg

 

Afghani Gold F1 feminised

100% Indica

890063.jpg

 

Voor deze twee soorten zoeken we maximaal drie serieuze testers. Het mag best meer dan 10 plantjes zijn en let op: het is feminised seed (99,9% fem).

 

Wat zijn de condities:

  • Je bent een ervaren kweker met een eigen kweekruimte
  • Je gebruikt je eigen beproefde kweekmethode (geen andere experimenten tijdens de grow)
  • Je schrijft een uitgebreid verslag (met foto's) in deze sectie
  • Spliff ondersteunt waar nodig
  • Je start binnen nu en pak hem beet 6 weken met een nieuwe grow

Voldoe je aan de criteria en wil je deze soorten graag eens testen? Schrijf dan een PM aan mij met daarin je kweekvoorstel, waarin je vermeldt:

  • Hoeveel je er wilt neerzetten (en heb je voorkeur voor de sativa of de indica)
  • Op welk substraat (ook hydro kwekers van harte uitgenodigd!)
  • Welke voedingslijn je gaat gebruiken
  • Met welke verlichting

Uit de aanmeldingen selecteren we 3 geschikte kwekers voor beide soorten die ook hier in dit topic weer gepubliceerd worden.

 

Vragen? Stel ze in dit topic

 

Kweekvoorstel? Gaarne per PM!

 

Met dank aan Spliff uiteraard voor het ter beschikking stellen van de zaden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

he shit net te laat whazzup..

 

ik heb net mn eerste rondje feminised binnen....

 

achja ik weet zeker dat genoeg andere mensen staan te springen om die zaadjes te testen..

vooral die strawberry.. ziet er "Delicious" uit ;)

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja we hebben een beller! :(

 

Gelijk maar een flinke testkweek voor de Afghani Gold Fem voor Riesje vanaf december. Opgewaardeerde grond volgens het bekende recept (met wat premix en maerl) in de bak met een flinke stoot licht er op.

 

Gezien de resultaten die hij heeft gehaald met de BB zal dat ongetwijfeld een mooie bak vol worden. Mooi om straks een grote bak vol afghaantjes weer te zien want laten we wel wezen... daar hebben we nog steeds een beetje een zwak voor. ;)

 

Nog twee testers Afghaan, 3 testers strawberry gezocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en dan word het weer een uitdaging en een interessant topicje . Is niet de eerste keer dak Afghaan doe , hé!!! ;)

Heb me toevallig een leuk voorgroeitentje aangeschaft via GCN ,compleet met 250 watt groeilampie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen ze die Jack Horror niet beschikbaar stellen die lijken me wel wat ;)

 

In iedergeval wel weer leuk dat er steeds meer lui zijn die hun zaad willen laten testen.

 

Drie keer Hoera voor SPLIFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet eigenlijk mijn zaad ook nog een keer laten testen....

 

Vrijwilligers? ;)

 

...Grapje...

 

Het is inderdaad een goed gebeuren, testzaad beschikbaar stellen.

Die info lijkt mij een stuk betrouwbaarder(en realistischer) dan de info op de verkoop site.

 

Misschien tijd voor een WF Keurmerk? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind dit ook 'n mooi gebaar van spliff

en idd zo kunnen we 'zelf' ontdekken hoe lang de bloeitijd duurt.

jammer dat ik ff geen ruimte heb want had ze ook graag willen testen.

 

alvast veel succes allemaal met de tests ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is het toppunt van impotentie?

 

Rood staan bij de zaadbank!

<- selecteer met muis om antwoord te zien) ;)

 

Ja, een goede zaak dat zaad in de praktijk getest wordt.

 

En we hebben een tweede beller: 30 Spliff Strawberry voor PowerP (ter afwisseling van het indica geweld). De Anesthesia is over een week of 4 klaar, kunnen we gelijk door.

 

2 x 400 watt op 2 vierkante meter en gaan met die banaan. Plagron of bcuzz voeding (neem ik zomaar aan).

 

Nog 4 testers!

 

 

 

herstel... 3 testers!

 

10 keer Spliff Strawberry voor Final_Hazelation in de g-tools 2x600w, op plagron Batmix met Ferro voeding en wat BAC spulletjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hier houden we wel van

Lekker zaden testen en laat de grow verslagen maar komen

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, overzicht van de testers tot nu toe:

  • Riesje (de afghaan freak :( ): 40 stuks Afghani Gold in de vertrouwde opstelling, na zijn NLX, en zonder roest! ;) Voorgegroeid onder 250 watt, met BAC voeding en eigen kokos/grond mengsel met premix en maerl
  • PowerP (in zijn beroemde 2x400 12/12 kast): 30 x Spliff Strawberry (en maar hopen dat ie ze in toom kan houden) in Plagron als ik het wel heb met Bcuzz of plagron voeding
  • Final_Hazelation (in de G-tools 2 x 600 watt): 10 x Spliff Strawberry (ontkiemd en voorgegroeid onder TL) met Plagron Batmix, Ferro en BAC
  • HJM (op zijn onnavolgbare wijze, op basis van professionele ervaring als kweker): 30 x Spliff Strawberry

 

(deze lijst zal ik bijhouden)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorgegroeid onder een 250 watt groeilamp , Whazzie!!!

En wat betreft roest.................dat paardje slaat me geen tweede keer!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd leuk een test boys.

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig weer , helaas geen tijd

ziet er lekker uit die afghaan

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voorgegroeid onder een 250 watt groeilamp , Whazzie!!!

hehe uiteraard! Bij deze verbeterd ;)

 

Dat worden allemaal leuke kweekjes. Met name die aantallen maken het zo leuk, een veldje vol is altijd een mooi gezicht :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgeboekt...

 

Wel leuk initiatief.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog plek voor twee afghani gold fem testers! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Riesje (de afghaan freak :( ): 40 stuks Afghani Gold fem in de vertrouwde opstelling, na zijn NLX, en zonder roest! ;) Voorgegroeid onder 250 watt, met BAC voeding en eigen kokos/grond mengsel met premix en maerl
  • PowerP (in zijn beroemde 2x400 12/12 kast): 30 x Spliff Strawberry fem(en maar hopen dat ie ze in toom kan houden) in Plagron als ik het wel heb met Bcuzz of plagron voeding
  • Final_Hazelation (in de G-tools 2 x 600 watt): 10 x Spliff Strawberry (ontkiemd en voorgegroeid onder TL) met Plagron Batmix, Ferro en BAC
  • HJM (op zijn onnavolgbare wijze, op basis van professionele ervaring als kweker): 30 x Spliff Strawberry fem
  • pjp (jawel, een mapito kweker met hypro, ook altijd interessant!): 20 x Afghani Gold fem onder 2 x 600 watt

 

nog één Aghani Gold Fem kweker gezocht B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook hier contact gehad. Zaadjes onderweg. Ik ga half november ontkiemen en 2 weken voorgroeien denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afghani Gold, 100% indica , hashis odeur en fruity flavour, narcotic effect

 

Heerlijk weedje vooral dat laatste , testing testing 1 2 3

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe bubble is de laatste Afghani Gold tester onder 600 watt, 12 liter potten op aarde.

 

  • Riesje (de afghaan freak :) ): 40 stuks Afghani Gold fem in de vertrouwde opstelling, na zijn NLX, en zonder roest! :o Voorgegroeid onder 250 watt, met BAC voeding en eigen kokos/grond mengsel met premix en maerl
  • PowerP (in zijn beroemde 2x400 12/12 kast): 30 x Spliff Strawberry fem(en maar hopen dat ie ze in toom kan houden) in Plagron als ik het wel heb met Bcuzz of plagron voeding
  • Final_Hazelation (in de G-tools 2 x 600 watt): 10 x Spliff Strawberry (ontkiemd en voorgegroeid onder TL) met Plagron Batmix, Ferro en BAC
  • HJM (op zijn onnavolgbare wijze, op basis van professionele ervaring als kweker): 30 x Spliff Strawberry fem
  • pjp (jawel, een mapito kweker met hypro, ook altijd interessant!): 20 x Afghani Gold fem onder 2 x 600 watt
  • Buble (zie de special mix test natuurlijk!): 16 x Afghani Gold Fem onder 600 watt voor deze ras-tester :o.

 

Succes mannen!

 

Als je een topic hebt aangemaakt (in indoor kweekverslagen) pm me dan effe (met de link), dan zorg ik dat ie op de juiste manier in de testsectie geplaatst wordt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

[*]PowerP (in zijn beroemde 2x400 12/12 kast): 30 x Spliff Strawberry fem(en maar hopen dat ie ze in toom kan houden) in Plagron als ik het wel heb met Bcuzz of plagron voeding

 

 

 

Ik ben nog geen vrouw tegen gekomen die ik in toom kan houden :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...