Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HelaasPindakaas

Hollands Hope In Pc Kast

Recommended Posts

High mede-stoners

 

Vooralleer ik begin wil ik zeggen dat dit mijn eerste kweekje is waarvan ik meer hoop te leren dan dan te roken , maar moest ik een deftige opbrengst hebben is het altijd mooi meegenomen :)

 

Ik heb het probleem dat m'n beide ouders 100% tegen alle drugs zijn .. dus heb ik ook geen mogelijkheid om wat planten in m'n kamer of in de tuin neer te zetten.Dus ging ik kijken waar ik ten eerste genoeg plaats in had , en ten tweede toch subtiel genoeg is om niet teveel op te vallen.

Een oude pc kast leek me daarvoor ideaal.

 

Ik ben begonnen met de binnenkant van de kast te bekleden met wit papier ( licht isolatie ) waarna ik er een 20watt spaarlamp in gemonteerd heb ( het leek me ook te weinig , maar m'n plantje groeit er stevig mee door! )

 

 

Ik ben m'n kweekje begonnen met een zaadje Hollands Hope die ik heb laten ontkiemen in een turfpotje.

Na een paar dagjes geduld uit te oefenen kwam er al iets boven de grond.

 

 

S4300004.jpg

 

 

Nog een paar dagen later had ik al een mooi beginseltje voor wat uiteindelijk m'n plant ging worden.

 

S4300002.jpg

 

 

Nu , bijna een hele maand verder ziet ze er zo uit.

 

IMG_2686.jpg

 

 

IMG_2681.jpg

 

 

IMG_2675.jpg

 

 

IMG_2674.jpg

 

Nu vraag ik me af , kan iemand nu al zien of het een mannetje / vrouwtje is ?

Ik dacht dat haartjes in de oksels van de plant duiden op een vrouwtje of klopt dit niet ?

 

IMG_2689.jpg

 

 

 

Peace , HelaasPindakaas :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

amai ziet er een mooi kweekje uit xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heedaar!

 

Ziet er leuk uit inderdaad. Man of vrouw is (voor mij) nog niet te zien.

 

Wanneer schakel je om naar 12-12? Ik zou nog even wat buigwerk verrichten, vervolgens laten herstellen, en dan de klok op 12-12. Dan kunnen je nieuwste groeischeuten nog even wat licht meepakken, en vervolgens ook over gaan op topbouw.

 

Succes!

 

Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou de plant eerst is uit de groei vandaan halen, deze vervolgens op 12/12 zetten. binnen een week misschien twee is dan duidelijke het geslacht te herkennen.

 

Ik hoop voor jou dat jou pc-kast kweek beter af loopt als die andere 100 die ik gezien heb en zijn geflopt....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed en grappig uit man in zon klein kastje

 

Succes ermee , eene wat betreft het geslacht ga ik met kweek addict mee is nog niet te zien

 

Laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een kleine update .. :D

 

M'n plantje staat sinds eergisteren op 12 - 12

Kdenk dat hij nu ongeveer al groot genoeg is aangezien hij nog zéker 2 weken door blijft groeien terwijl hij in bloei komt ..

 

Ik heb ook een scrognetje gemaakt om te voorkomen dat de blaadjes tegen m'n lamp zouden komen.

Dit was nodig omdat wanneer ik terug kwam van een festival waren er 2 blaadjes verschroeid doordat hij zoveel gegroeid was in die paar dagen :)

 

S4300006.jpg

 

 

Hopelijk komen de blaadjes door m'n buig-prutswerk met het scrognetje nu niet meer tegen m'n lamp ..

 

S4300007.jpg

 

Verbrande toppen er van tussen gehaald ..

 

S4300004-1.jpg

 

 

 

Peace , HelaasPindakaas :D

 

Om te voorkomen dat foto’s in de toekomst niet meer zichtbaar zijn, verzoeken we je om je foto’s in je Wietforum Album te plaatsen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey leuk dat je bent gaan kweken maar je bent je bewust dat dit gaat stinken als hel op een gegeven moment al komt er maar 2 gram aan dat plantje ben je de ....

 

wilde ik je ff mededelen

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haaa ;) lacheuh ! Je hebt em toch al overgezet naar 12/12 hé ?

trouwens, op die fotos lijkt dat ja lamp helemaal aan de zijkant hangt, kan je deze niet meer naar het midden verplaatsen ? dan kan het hele plantje van het licht meegenieten. Guerilla had ook een optie geweest voor jou, maar daar is het nu te laat voor vrees ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou die grotew bladeren onder je houten rekje proberen te krijgen ...

waarschijnlijk krijg je hier door enkele uitschieters ..

die groene haartje waaraan je dacht het gesclacht te herkennen , kan gewoon nieuw blad zijn

kan zeker nog 10 dagen duren mischien zelfs langer voor zij /hij het[/] ;) het geslacht laat zien .

ik hoop dat het in je kast blijft passen .. waarom shaf je geen tl buisje of loop tl balk aan mischien iets minder watt ..

maar ik denk dat het echt een uitkomst zal bieden in de ruimte die je ter beschikking hebt ,,,

 

 

of je gaat voor een buro met een houten pilaar eronder !! en kweekt in die pilaar ,, een idee wat ik nog steeds niet heb uit gevoerd ... toch maar eens een keertje over nadenken !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind em super HelaasPindakaas, een plant in je PC kast!

Ik ga je volgenen en wens je veel sterkte!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind em super HelaasPindakaas, een plant in je PC kast!

Ik ga je volgenen en wens je veel sterkte!

 

Bedankt!

Update coming soon ..

 

 

HelaasPindakaas

Share this post


Link to post
Share on other sites
How soon?

 

Zodra ik fotos krijg van de plant , hij staat namelijk niet meer bij mij thuis.

Ons plantje staat nu al sinds 21 juli in bloei en begint al mooie plukjes te krijgen! :P (wat je zal zien op de foto's )

 

Grtz , HelaasPindakaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

ik zie deze topic nu pas

ik moet tog even vertellen dat ik het echt een geniale plek vind haha

echt mijn complimenten:) :tu

 

grt Vitamine THC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk om te zien dat er wat van afkomt, maar ik denk dat ze ngo wat langer had gekund.. Maargoed verder nice hoor! :o

 

Smokze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel heb je er nu eigenlijk nat van gehaald? :)

 

:o yeeeeeep

 

:o

 

Farmajohn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit man. Netjes gedaan. Hoeveel gram ? En is het een beetje sterk of niet ?

 

Baksteen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoeveel heb je er nu eigenlijk nat van gehaald? B)

 

:o yeeeeeep

 

:o

 

Farmajohn

 

 

Dear Farmerjohn :)

 

Ik heb de plant nog niet volledig geoost, 'k moest 3plukjes die het dichtst bij de lamp zaten ervan halen omdat de haartjes al volledig bruin waren.

De andere topjes die minder licht kregen kunnen nu nog volop verder bloeien :)

 

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...