Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
woeterke

k2

Recommended Posts

hoi,kan er iemand me wat vertellen over k2,en is dit een gemakkelijk wietje om te kweken thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

is een goed wietje voor beginners.eigenlijk voor iedereen wel.ken tegen een kleine tempratuurwisseling.lekker potent,goeie opbrengst.persoonlijk 1 van mijn favorieten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, inderdaad goeie wiet om mee te beginnen. Die had ik de eerste keer ook en nou heb ik eigenlijk ook weer k2 staat.

Ik heb de vorige keer wel geleerd dat je ze beter onderop een beetje snoeit, omdat hier anders veel te veel té kleine topjes aankomen.

Dit kun je het beste doen vóór de bloei. Ik zelf begin al na een week groei van (bijna) iedere plant de onderste een of twee takken eraf te snijden zodat ik ongeveer 2derde takken heb.

En temperatuurwisselingen zijn ook geen enkel probleem, bij mij is het met de lampen aan 30graden en met de lampen uit 20.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

dat lijkt me weer wat overdreven.een verschil van tien graden.mag een verschil van 7 graden zijn.en de temperatuur moet bij lampen aan tussen 21-24 graden liggen.maar dit zegt wel wat over dit uitstekende soortje. 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

bij mij was de temp toch echt tussen de 20 en 30 graden in, en zelfs af en toe boven de dertig. En ik heb van 3x600 watt en 50 plantjes 1.2 kilo vanaf gehaald, dus dat lijkt me toch niet slecht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is niet slecht nee.maar kan toch echt beter.er zijn mensen die gram per watt kweken..zou uitkijken met die temperatuurswisselingen.komt echt niet ten goede van je plantje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klopt, maar hoe beter je ventilatie is, hoe minder het uitmaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leg uit,snap niet precies wat je bedoeld. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tempratuur verschillen willen we zo ie zo toch niet te hoog hebben ook al hebben je plantje genoeg vrisse lucht? :P :lol: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ikke nog niet helemaal begrijp.klopt niet helemaal wat je zegt volgens mij.temperatuurverschil ok,dat willen we niet.maar dat het niet uitmaakt omdat je frisse lucht krijgt.begrijp ik niet.das een theorie van niks.of heb last van een maandagjet-lag[wat wel vaker voor komt hoor :wink: ]..

Share this post


Link to post
Share on other sites

die van mij verschillen niet meer dan 5 graden en ik heb ook nog genoeg frisse lucht

das volgens mij het beste! :P :lol: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou,dan ziijn we daar iedergeval uit..lijkt mij verdomd goed geregeelt dan in jou hokkie.vertel is wat meer over je hokkie..maten,afzuiging,enz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met dat voldoende ventileren bedoel ik mee dat hoe warmer het wordt, hoe meer water een plant(blad) verdampt.

En als het verschil nou 10 graden is kún je eerder last krijgen van condensvorming onder tegen je bladeren/toppen zodra de lampen uitgaan, wat je weer voorkomt door goed te ventileren, snapie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ps. ik heb het niet over frisse lucht, maar over ventilatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het hokkie is 120 bij 120 en 210 hoog met een 400 watt lampie 250 slakie

een badfkamer ven voor de inlaat en twee apparte draai vennetjes

en ik heb ook nog een kachel 500 watt :P :lol: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

o oke waterpijp heb je dan verwarming draden voor je wortels want die houden ook niet zo van tempratuur verschillen :P :lol: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij is de temperatuur overdag ongeveer 25 a 26 graden en s'nachts is de temperatuur tussen de 21 en 23 graden, en de vochtigheid ligt tussen de 50 en 75 % eerst had ik het probleem om mijn vochtigheid omlaag te brengen. daar ik week 3 van men bloei inging en ik 75% procent wat aan de hoge kant vond (toprot) toen heb ik vanalles en nog wat geprobeerd om men vochtigheid om laag te brengen en wat bleek, er was niets wat echt verbetering bracht tot de wiet fel begon te ruiken en ik verplicht was de afzuiging CONTINUE te laten draaien, en wat gebeurt er, de vochtigheid stabiliseert zich rond de 50 a 55% :P . o ja en als je denkt, hoe komt hij s'nachts aan een temperatuur van ongeveer 21 a 23 graden terwijl de afzuiging continue draait? nou men vriendin heeft het graag warm en voor haar kan de verwarming niet snel genoeg aan, dus wat doe ik, ik draai de radiator open op men kweekkamer en men plantjes profiteren mee van de warmte :P groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik stook s'nachts niet echt lig toch onder de dekens dus dan maar gewoon in m'n hokkie stoken

Share this post


Link to post
Share on other sites

m'n wortels blijven tussen de 18 en 23 graden, omdat het nl effe duurt voordat de aarde opgewarmt/afgekoeld is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

ik zou toch wat bij stoken om tussen de iedialen tempratuur te blijven das naar m'n mening tussen 21 en 26 graden daar onder is naar m'n iedee niet echt tropisch meer en daar boven

heb je kans op beesjes ,schimmels :P :lol: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...