Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
scamp

kweekschema jack widow

Recommended Posts

heeft er iemand een kweekschema voor jack widow en misschien nog wat meer info over deze plant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, dus er is hier niemand die hier iets over weet? of die een kweekschema heeft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij deze vraag ik het dus aan choppie, wurm of lyp ofzo, iemand die er heel wat van afweet allezins :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je me wat achtergrondinfo geven over de jack widow. (strains etc.)Met andere woorden wat weet je al.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scamp ik zag bij toeval dat een van de forumleden dit plantje kweekt. Wellicht kun je bij hem te rade gaan. Betreft forumlid: RyDaH

 

Bij mij is het juist hetzelfde paar rode stengelkes Kgeef ze 2 keer per week voeding 4 Dopkes van tochwel sterke voeding in 5 liter water

... hier en daar rode stengelkes ik heb ze gisterenavond wat meer voeding gegeven zodat die stengelkes terug op normale kleur zouden kome , maar ik merk dat als ik mn jJACK WIDOWS 2 of 3 dage geen voeding geef dan gaan ze slap hange , dus die plante kunne wel tege een hoog aantal voeding ... niet als ze jong zijn maar als ze groot worde da is nie normaal gewoon struike van 2 meter breed en 1 m 70 hoog worde da .... in volle grond eh ... in grote pot worde ze 1 meter breed en 1 meter 30 groot ofzo .... ik denk da ze al lichtjes in de Bloei aan gaan izjn want ik zie hier en daar verschillende witte haartjes en bruine ook ... dus Nu ga ik ze overdreve Bloeimiddel geve zodat de toppe lekker Groot gaan groeie .... Ik Schat Dat ik van die 2 plante samen 100 - 300 gram ga afhale ... mjah kzal dan wel het exacte gewicht geven ... als het zo ver is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ervan uitgaande dat we te maken hebben met een gekruiste F1 hybride (Jack Herer en White Widow) lijkt het mij het beste dat je de beide eigenschappen van de oorspronkelijk plant moet gaan combineren in je kweekschema.

Hoewel ik het plantje nooit heb gezien denk ik dat het een gemiddelde bloeitijd kent van tussen de 60 en 70 dagen.

Ervan uitgaand dat je nieuwe grond gebruikt zou ik de voeding vanaf de 3e week (groei + bloei) (ik ga er dan van uit dat de stikstofbuffer in de grond op z'n eind raakt) aansturen op een EC van 1.6. De EC van week 5 bloei zetten op 2.0. Hierna moet je maar even aankijken hoe het gaat. Wellicht kan ie meer hebben maar je weet maar nooit met een Widow variant. Blijf voorzichtig desnoods geef je, als je daartoe de mogelijkheid hebt, een paar planten met een verhoogde EC waarde. Als je overvoedingsverschijnselen ziet stel je de EC 0.2 punten lager en dan zit je goed. Geef elke 2 weken nadat je bent begonnen met voeden een waterbeurt met enzymen zodat de opgehoopte zouten worden opgelost.

Ben benieuwd naar je resultaten, wellicht kan je een fotootje plaatsen van elke week? Kunnen we allemaal zien hoe je kweek verloopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx bambo!! blijkt dat we weer een bijzonder goed lid erbij hebben :-D *cheer*

anyway, ik zal rydah eens aanspreken, en hem wat vragen stellen over zen ervaringen

en men kweek *ahum* zal nog wel tijdje duren, als je me vat, ben minderjarig en woon in belgie, dus dat vermoeilijkt alles nog eens, dusjah, eerst aan geld geraken, :P

thx toch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn dank is gelijk aan mijn zaadlozing. Hevig en ongeremd. Ach je moet maar denken lever ik toch nog een maatschappelijke bijdrage....en vind het tot nu toe nog wel leuk. Ik ga me wel beperken met het beantwoorden van vragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...