Ga naar inhoud

Test: Jardin Du Futur

177 replies to this topic

#161 keesthemad

The only thing to fear is fear itself. - FDR.

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 10130 Posts:

Gepost 21 december 2008 - 20:00

Als ik er één mee mocht nemen had ik geen nee gezegd... Dat zeg ik wel...

Mooi systeem hoor... En als je er niet meer in wilt kweken kun je er heel veel andere vette dingen mee doen :D.

Het heeft wel ongeveer het uiterlijk van een DIY kernfusiereactor...

Kees.
Cheese and burger
Reeds gegeten; 8, 10, 13, 16, 18, 27, 30.

Grilled Cheese Acadamy

"putting on a few pounds the fun way"

#162 masteryero

Unrankable Forum Junkie

• Members
  • 3039 Posts:

Gepost 22 december 2008 - 00:19

idd gewoon een super mooi systeem ... ben er ook zeker van overtuig dat dit ding 1,5 gr per watt moet kunnen geven ...

maar dat zal zowel ana het systeem als aan de genetica en gekweker liggen !!!onder perfecte omstandigheden gaat het zeker wel lukken ...

ach en kleine toppen valt wel mee tog????? tegenwoordig vind je in geen enkele coffeeshop meer van die hele dikke toppen !!!!!

heb je schijt aan de overheid ??? dan is dit zeker de moeite waard !!!!

greetzzz masteryero

ps: voldouwen met lowryder2 feminised of mooie k2 stekken of top44 ...dat worden buds on stick

#163 keesthemad

• Full member
  • 10130 Posts:

Gepost 22 december 2008 - 07:45

20 haasjes, onderin, gewoon 12/12, jeweettoch en dan opbinden naarmate ze omhoog gaan...

Kees.
Cheese and burger

Grilled Cheese Acadamy

#164 masteryero

Unrankable Forum Junkie

• Members
  • 3039 Posts:

Gepost 22 december 2008 - 10:08

zou ook kunnen nu vraag ik me dan wel af of die zij takken ook zulke mooie dikke buds kunnen geven als de hoofdtop... en of je daar dan niet minder om draait ... maar ik snap wat je bedoelt ( das al heel wat :D :P )

greetzzz masteryero

#165 masteryero

Unrankable Forum Junkie

• Members
  • 3039 Posts:

Gepost 22 december 2008 - 10:08

zou ook kunnen nu vraag ik me dan wel af of die zij takken ook zulke mooie dikke buds kunnen geven als de hoofdtop... en of je daar dan niet minder om draait ... maar ik snap wat je bedoelt ( das al heel wat :D :P )

greetzzz masteryero

#166 MRDUNHILL

Volwaardig lid

• Members
  • Pip Pip Pip
  • 391 Posts:

Gepost 22 december 2008 - 21:10

@darkroomkweker

Ze nemen idd weinig ruimte in je kan je ze overal plaatsten ,daarom heeten ze ook zwerfketels.
Tijd besparing,dan ga je ervanuit dat ze het allemaal meteen doen.zonder eerst even aan te laten slaan.
En dat is al lastig ..als er van de 100 20 of 30 niet lekker meekomen .........(?)
En 1,5 kilo met 2 x 600 watt ?..dat is 1.25gr per watt...dat heb ik in al die jaren nog nooit gezien...1 op 1 das de max.
Ik zie de fotos,maar wat je daar ziet is nat en vergelijk dat eens met de bulben die er naast hangen zo groot is dat niet,en dan moet je het nog drogen ook.
Dicht op de lamp etc ,yep ik weet het,ik heb meerdere van die ketels gezien en getest.

@keesthemad

yep als droogtrommel of als moeder-ketel,om steken eruit te trekken is zoiets zeer geschikt,lekker compact etc !!

@masteryero

Wij waren er ook van overtuigd,maar helaas.
"ach en kleine toppen valt wel mee tog????? tegenwoordig vind je in geen enkele coffeeshop meer van die hele dikke toppen !!!!! "
Nee maar tis heel veel werk om te knippen.
"heb je schijt aan de overheid ??? dan is dit zeker de moeite waard !!!! "
yep maar als je gepakt word heeft overheid ook schijt aan jou.

@keesthemad

"20 haasjes, onderin, gewoon 12/12, jeweettoch en dan opbinden naarmate ze omhoog gaan..."
Kijk dat is beter, en gaat net zo goed als 100 kleintjes erin doen ,ook dan zul je 1 op 1 draaien met veel vollere planten. :D alleen ff optrekken dan.

Ik draai nu ook 1 op 1 met 5 stuks,wat ik erboven hang komt er ook vanaf ..althans ..5xMasterkush+1600watt+ een week optrekken=1573gr.
En dan heb ik laatst nog "visite" gehad van de plaatselijke padvinders,maar omdat het er (maar) 5 waren zijn ze zo weer weggegaan en kan ik vrolijk verder ..zie ik je met zo volle ketel niet doen...het aantal telt.
Dus snappen jullie nou met wat ik bedoel als ik zeg ik vind het niks als je alle nadelen die ik noemde bij elkaar optelt ?.

Zoals altijd Suc6

Mr D.

#167 masteryero

Unrankable Forum Junkie

• Members
  • 3039 Posts:

Gepost 22 december 2008 - 21:18

over je reactie die je maakte op schijt aan de overheid heb je wel gelijk in ...

nou gelijk in kijk je kunt aantonen met vaste gegevens dat je met die bijv 100 planten nooit meer dan 2 kilo had kunnen oogsten 9 sterer nog nog wel minder ) dat dit ook een andere kwekerij is dan ene kwekerij met 10x600 en 100 planten en btw als je de eerste keer gepakt word met 100 planten krijg je een taakstraf ...welliswaar een flink maar goed

daarbij is de kans eigenlijk klein hoor met maar 1200 watt exl randappaatuur zolang je dit soort geintje flink in een huurhuis en niet op een gehuurd kamertje kan het wel :D

maar goed als je gepakt word ben je wel meer de klos dan dat je word gepakt met 40 plantjes

greetzzz masteryero

#168 dokkie

Cannabis Libertine

• Banned
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1706 Posts:

Gepost 23 december 2008 - 15:55

:D

UNDERDOK

A SCANNER DARKLY full movie

-----------------------

Dokkie knows the code.. To Grow ya Crops in easy mode..
It's all about cannabis, and it allways will be.!!!.
If your not in,for the love for cannabis, get the fuck out a here!!!!

#169 keesthemad

• Full member
  • 10130 Posts:

Gepost 23 december 2008 - 16:08

Meer dan 1:1 niet mogelijk ?

Vorige ronde op het forum, waar je m'n verslag op na kunt lezen, heb ik 280 gram onder 250W gescoord, dat is 1,13gram de watt... Ik denk dat ik in zo'n ketel best richting de 1,5gram de watt kan gaan.

Wat is de limiet, the sky, toch ?

Persoonlijk zou ik zelf in dit systeem liever 20 haasjes zetten om eens lekker mee te spelen... Maar 80 mooie andere planten is ook prima hoor!

yep als droogtrommel of als moeder-ketel,om steken eruit te trekken is zoiets zeer geschikt,lekker compact etc !!
Ik zat te denken, je kunt er als je de binnenkant bekleed met kussens en de achterdeur dicht maakt een heerlijke loungestoel van maken...

Kees.
Cheese and burger

Grilled Cheese Acadamy

#170 dokkie

Cannabis Libertine

• Banned
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1706 Posts:

Gepost 23 december 2008 - 16:33

800gram droog op 800 Watt, met wat voedings tekorten en stress, vin ik niet nix..
Ik heb in vergelijking met andere kwekers nagenoeg geen hydro ervaring en ik ben heel lui, maar het Eco systeem doet ook al het werk, op wat voedings water aanmaken , filtertje verschonen na..

Verder zal iemand die dit systeem met een zwerfketel vergelijkt, bij nader inzien wel van mening veranderen. Het is immers heel wat anders...
Waarom dit eco system het beter doet dan de ketels weet ik niet. Ik heb nooit een ketel getest, gewoon omdat ik ze eigenlijk het testen niet waard vond, in tegenstelling tot dit eco sytem waar ik wel, vanaf het begin, wat inzag...
Ik ga er nog steeds vanuit dat er 2gram per watt uit kan komen, 1,5gram per watt heb ik al uit gewone tuinen zien komen...

Maar dit is het laatste wat ik ooit nog over dat eco system zeg, want gratis reklame wordt blijkbaar niet gewaardeerd :D .
[Edit by Dokkie]

Ik ga nu weer fijn verder met die Led verlichting goed te testen, btw niet op dit forum.. :P

UNDERDOK

-----------------------

#171 ert

VIP

• Members
  • 5649 Posts:

Gepost 24 december 2008 - 13:25

Nou heb ik het helemaal door gelezen en wat is dat jammer dat dit zo afloopt, en dat meen ik.

Verder laat ook ik het hier bij.

#172 parve

Harde kern lid

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1063 Posts:

Gepost 24 december 2008 - 13:45

heya

soms snap ik niks van jullie gasten hoor maar jah dat terzijde.
effe terug komend op dat gepakt worden, vraag ik me toch
enigszins af wat ze met de ontnemings vordering doen als je met
zo'n ding gepakt word.

groet parve

#173 pirates of the cannabean

Hang hier wat rond lid

• Members
  • Pip
  • 67 Posts:

Gepost 24 december 2008 - 15:38

je kan je beter afvragen wat ze met je PC doen als je gepakt wordt

#174 whazzup

Smoke he does

• Admin
  • 21259 Posts:

Gepost 24 december 2008 - 16:53

Bekijk Post dokkie, op 23 Dec 2008, 16:33, zei:

800gram droog op 800 Watt, met wat voedings tekorten en stress, vin ik niet nix..
Ik heb in vergelijking met andere kwekers nagenoeg geen hydro ervaring en ik ben heel lui, maar het Eco systeem doet ook al het werk, op wat voedings water aanmaken , filtertje verschonen na..

Verder zal iemand die dit systeem met een zwerfketel vergelijkt, bij nader inzien wel van mening veranderen. Het is immers heel wat anders...
Waarom dit eco system het beter doet dan de ketels weet ik niet. Ik heb nooit een ketel getest, gewoon omdat ik ze eigenlijk het testen niet waard vond, in tegenstelling tot dit eco sytem waar ik wel, vanaf het begin, wat inzag...
Ik ga er nog steeds vanuit dat er 2gram per watt uit kan komen, 1,5gram per watt heb ik al uit gewone tuinen zien komen...

Maar dit is het laatste wat ik ooit nog over dat eco system zeg, want gratis reklame wordt blijkbaar niet gewaardeerd :rofl .
Geposte afbeelding

Zet je hier nu ook een slotje op wazzup, of komt dat effe niet zo goed uit in deze comerciele topic... ;)
Als je wilt mag je ook al mijn topics weghalen.

Ik ga nu weer fijn verder met die Led verlichting goed te testen, btw niet op dit forum.. B)
Hartelijk dank voor die mooie vinger Dokkie, ik neem tenminste aan dat je het forum nog wel leest.

Zoals je weet halen we topics niet weg, en posts ook niet. Deze post halen we ook niet weg want we doen niet aan overdadige moderatie. Je laat je wel kennen op deze manier hoor :P .

Ik had het met liefde laten rusten maar voel me nou toch wel persoonlijk aangesproken:

Ik vind het ook heel commercieel van je om een duur systeem wat je gratis hebt gekregen om te testen door te verkopen en de tweede test niet te publiceren. Goeie actie man.

Ik vind het persoonlijk wel heel opportunistisch dat je blijkbaar verbolgen bent over het feit dat je uiteindelijk, zoals je met de leverancier had afgesproken, je tentje tegen inkoopsprijs hebt moeten afrekenen. Je kunt wel de underdokg uithangen maar feit is dat je een zeer kostbaar systeem gratis en voor niks hebt gekregen voor een test. Publiciteit wordt niet op prijs gesteld? Verwachtte je voor dat artikel in highlife ook nog wat terug dan? Ben je te koop dan?

Afspraak is afspraak dokkie.

Ik laat het hierbij.

#175 dokkie

Cannabis Libertine

• Banned
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1706 Posts:

Gepost 24 december 2008 - 17:10

Als jij, buiten de test op dit forum, drie artikelen + de Special van dec in highlife, 1 in softsecrets, kwalitatief videootje op youtube met meer dan 10.000views in drie mnd, geen goede publicitijd voor dit ding vind, njaa wat jij wil denken :rofl ...Ik heb er een zomer over geschreven in de bladen op eigen innitiatief, dat had ik echt niet hoeven doen hoor. Ik had het net zo goed over wat anders kunnen hebben in me artikelen dat was pure love. Wat nouw tekoop, je ben een treurig ventje voor die focking opmerking man......
IK VERWACHTE ER NIETS VOOR TERUG NEE!!!!!, ZEKER NIET GEDIST WORDEN OP ME FOCKING PROFIEL...OF ONDER DRUK GEZET WORDEN VOOR EEN FOCKING TWEEDE TEST. Het enige wat ik ervoor terug verwachte was wat respect en mischien zelfs wat begrip, voor de achterstallige rekening van die focking tent., maarja...Dat snap jij niet he..
En gaan me nu niet uitdagen want ik weet presies waar die eco vandaan komt ik heb me focking huiswerk wel gedaan....
Dat ik die tweede test ergens anders heb gedaan en dat iki aangaf dat het prima ging, wil nog niet zeggen dat ik het moet publiseren. en de afspraak was 1 test, niet twee... En wat ik er daarna mee doe is mijn zaak. Al geef ik hem weg of zet ik 'm op marktplaats. Diegene die m kocht vroeg er zelf om , ik heb m niet tekoop gezet...Ik heb me wel aan me afspraken gehouden ik liep alleen wat achter met de rekening voor die focking tent... :P
Dus wat nouw ik heb me afspraak over deze test niet na gekomen, fock effe lekker op man.....

Maar fuck eigenlijk maar lekker op met dit hele eenkennige schijt forum want ik wordt zo ontzettend ziek van die schoolplein mentaliteit hier....En als je je me ergens tegen komt wazzup, kom dan niet naar me toe ofzow, want ik zeg gewoon weer dat ik je niet ken.....prutzer...

En je kan nu nog wel wat terug zeggen en ervanuit gaan dat ik wel op dit fock je maten forum wil blijven zitten meelezen, ofzow, maareuh ik lees niet meer mee....

Eat shit...

Dokkie is logged out

UNDERDOK

-----------------------

#176 ert

VIP

• Members
  • 5649 Posts:

Gepost 24 december 2008 - 17:49

Jammere dat het zo is gegaan en jammer dat het zo door gaat.

Snap alle kanten wel, maar het is natuurlijk niet zo dat de Commercie hier de dienst gaat uit maken of wel..\\

Heb jaar geleden al een topic hier over getart dat ik dacht dat dit soort dingen gingen gebeuren.
Toch weer jammer

Slotje voor dit gaat escaleren want dan gaan er veel meer mensen zich mee bemoeien en het was net weer eens gezellig met Bram zijn Quizzzzzzzzzzzz

#177 2Rianne3

Volwaardig lid

• Members
  • Pip Pip Pip
  • 597 Posts:

Gepost 24 december 2008 - 18:00

:rofl

#178 whazzup

Smoke he does

• Admin
  • 21259 Posts:

Gepost 24 december 2008 - 18:28

Tja, ben gelukkig niet zo snel beledigd en ben ook niet van plan om ruzie te maken. Ga er zoals gezegd ook niet meer dieper op in maar wil wel even wat recht zetten naar aanleiding van je laatste post:

1. Ik heb niet gezegd dat je hem te koop heb gezet maar ik stel wel vast dat ie verkocht is. Hoe, of hoe de koper aangeeft dat hij hem heeft gekocht, dat doet er niet toe. Maar blijkbaar mocht niet bekend worden dat hij hem van jou had gekocht. Of "via" moet een andere alias van je zijn die ik niet ken.

Bekijk Post darkroomkweker, op 17 Dec 2008, 19:03, zei:

..Dit systeem had al een tijdje mijn interesse alleen de nieuwprijs schrok mij toch wat af. Via via heb ik echter een 2e handse op de kop kunnen tikken voor een schappelijke prijs. Het systeem ziet er verder nog zo goed als nieuw uit, dus daar zal het niet aan liggen. Mijn interesse kwam vooral nadat dokkie in zijn verslag de eerste keer gelijk een gram per watt haalde...
2. Ik ging op je opmerking in dat "gratis reklame blijkbaar niet wordt gewaardeerd", als zou dat op een bepaalde manier beloond moeten worden. Ik stel vast dat het je een hoop views heeft opgeleverd op je underdok channel. Da's fijn voor je.

3. Daarnaast sprak je me persoonlijk aan dus ik heb uitdrukkelijk mijn persoonlijke mening gegeven en ook aangegeven dat dat mijn persoonlijke mening is.

4. Ik ben niet begonnen met middelvingers.

5. Volgens mij heb je zelf aangegeven en dat dat tweede verslag hier zou komen. Laat ik het voorzichtig uitdrukken: je geeft sterk de indruk dat je dat zou doen.

Bekijk Post dokkie, op 2 Aug 2008, 17:26, zei:

Inderdaad, effe bij KJ products kijken daar komt deze ook vandaan..
Uiteindelijke resultaat weet ik ook nog niet.
Ja deze topic blijft gewoon leven, volgende ecosystem verslag zul je dus ook hier vinden... B)

Bekijk Post dokkie, op 21 Aug 2008, 07:05, zei:

De eerste test is ook niet meteen iets waar je van uit moet gaan, over een mnd of 3 hebben we de resultaten van de tweede test. Waar alle probleempjes die ik de fine tune test heb ontdekt in zijn toe of aangepast.

Bekijk Post dokkie, op 30 Oct 2008, 10:20, zei:

Ja er komt nog een compleet verslag van de tweede test in één keer.., maar ik ben nu effe druk met deadlines en Ledjes enzow... ;)

Bekijk Post dokkie, op 9 Nov 2008, 23:49, zei:

ja Doc, veel beter, foto's volgen snel.B) Ik heb super druk met andere vertalingen op´t moment... :rofl Jammer genoeg heb ik nog geen verslag geschreven van de tweede,, die is namelijk wel beter gegaan, dan had ik die kunne opsturen naar HT.. Begin volgend jaar publiseer ik de resultaten van de tweede test in onze eigen Highlife. Ik zal nu effe kijken welke fotoos ik wel vast kan laten zien... :lol:

Misschien ben je al vergeten dat ik ook voor jou ben opgekomen toen er problemen waren met je led topic.

Ik ga nu wel van mijn recht als moderator gebruik maken om het laatste woord in dit topic te hebben. Heb dit ook niet voor Dokkie geschreven, maar voor de forum lezers als reactie op jouw post en om de feiten toch even recht te zetten. Als je hier nog een (normaal beschaafd) wederwoord wilt publiceren kun je dat naar me mailen, dat zal ik dan onverkort plaatsen.

Succes verder dokkie.

(p.s. I don't eat the shit, I smoke it :P )