Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
gwiet

K2 K2 K2

Recommended Posts

Vroeg mezelf af hoelang een K2 naar je 18 uren cyclus in de 12 uren cyclus nog doorgroeit.

Ik heb ze met zo`n 10 a`15 cm in de bloei gezet en vraag me nu af hoe ver ze nog door zullen gaan groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb geen idee.. heb zelf ook K2 en is ook net in bloei.. alleen kweek ik op zonlicht dus ben bang dat er nie veel af zal komen deze tijden :lol::

Share this post


Link to post
Share on other sites

wou net dezelfde vraag posten, maar algemener,

groeit je plant nog veel na de groei periode? hoeveel cm +-??

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vorige keer dat ik k2 had waren ze na een week groei al 18/22cm en na 6 weken waren ze 85 tot90cm !!

De lampen (600watt) hongen toen op 55cm.

Nou heb ik weer k2 staan maar ze groeien niet zo hard als de vorige, maar ze zien er wel heel goed uit.

Ik weet niet zeker waar k2 een kruising van is, maar waarschijnlijk heeft de vorige keer wat meer van de ene (grotere) plant eringezeten, dan van de andere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanaf het moment dat je de plant in bloei zet groeit de plant nog ong.20 cm door.na twee weken kun je de eerste toppen zien.ik zie wel vaker mensen die zeggen dat ze planten van 50cm hebben.zou ze toch echt wat langer doen.zo,n70-100cm.schilt opbrengst!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nope,hoogte heb niks met breedte te maken.tenminste niet veel.geloof me nou maar. :P:

Share this post


Link to post
Share on other sites

plus het schilt je nog geld ook.je kan op een vierkante meter 5 planten zetten of 20 opbrengst blijft het zelfde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad, alleen dat je die 5 langer moet voorgroeien :arrow: meer electriciteitverbruik :idea:

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt,maar dat verbruik is zo minimaal dat het toch rendabel is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maaaaaaaaarrrrrrr :idea: :arrow: 1 jaar = 12 maanden :arrow: 1 maand groei-2 maand bloei = 4 oogstjes per jaar :arrow: :arrow: :arrow: 1 week groei-2maand bloei = bijna 6 oogstjes per jaar :arrow: :arrow: toch wel wat voordeel zou ik zeggen :wink: :arrow: :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

en de winnaar is SMITH

 

een plant blijft drie weken doorgroeien en daarna begint de topvorming volop

de plant kan verdubblen of driedubblen van grootte.

Als je een plant weinig ruimte geeft schiet die de lucht in en wordt heel hoog,geef je een plant de ruimte dan wordt die iets kleiner en breder.

 

Geef je plant de ruimte, als je er teveel zet krijg je lange smalle planten met weinig opbrengst

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

en als er iets scheelt met je 5 planten ben je een groot deel van je opbrengst kwijt, heb je er 20 staan dan ben je maar een klein deeltje kwijt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maaaaaaaaarrrrrrr :idea: :arrow: 1 jaar = 12 maanden :arrow: 1 maand groei-2 maand bloei = 4 oogstjes per jaar :arrow: :arrow: :arrow: 1 week groei-2maand bloei = bijna 6 oogstjes per jaar :arrow: :arrow: toch wel wat voordeel zou ik zeggen :wink: :arrow: :twisted:

 

Alles prima en wel, maarre ga je nooit op vakantie? Je zal toch eens een keer dat zuurverdiende geld moeten uitgeven.... :P

Bovendien vind ik het in de zomer geen kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

je verhaal klopt idd,maar we hadden het over het stroomverbruik en dat maakt heel weinig uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, als je het zo bekijkt wel ja....maar je moet het zien als de relatie stroomverbruik - opbrengst -tijd.

en als je ze groter laat groeien heb je ook meer knipwerk en meer kleine (losse) topjes én meer voeding nodig natuulijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

en met een groot genoeg voedingsvat kan je makkelijk een weekje weg, is altijd een risico, maar doe het dan in't begin van de oogst of de laatste week.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...