Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Aankondigingen Nieuwe Producten Sanniesshop.com

Recommended Posts

Dit topic zal gebruikt worden om nieuwe producten in Sannie's Shop aan te kondigen.

 

Plant Vitality Plus

Eindelijk is er een volledig biologische bestrijding tegen trips en spint welke de beestjes aanpakt in volwassen stadium maar ook in larve en ei-stadium.Het product is volledig veilig te gebruiken zonder speciale veiligheids maatregelen.

Zo sterk als dit product beestjes bestreid zo fijn legt dit product u plant in de watjes,vandaar ook de naam Plant Vitality Plus.

P.V.P.jpg

 

Anesthesia

Ik weet zeker dat er velen zitten te wachtten op de Anesthesia zaden.

Deze heerlijke cross is door meerdere growers hier op het forum en erbuiten met zeer veel genot groot gebracht,de wiet welke ervan afkomt is op zeker een dikke aanrader welke mij verbaasd heeft met de mooie kombinatie van stoned en high ;)

Veel introductie heeft deze dame ook dan niet meer nodig:

thumbnail_Anesthesia-shop-L.jpg

 

Veel plezier met deze nieuwe producten!

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey sannie ik zou dus heel graag die anesthesia willen kopen maar ik woon dus in spanje ;)

is het onmogelijk om naar spanje te verzenden zo ja is er dan ook nog een andere shop die deze soort verkoopt?

alvast badankt

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

Vet, Het Nedelandse Wietforum op weg naar de top!

 

CannaDanny

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle hulde aan Silver overigens voor die grow en foto en bedankt dat we die mochten gebruiken ;)

 

En niet te vergeten Sannie bedankt voor het selecteren van die heerlijke Herijuana man ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey sannie ik zou dus heel graag die anesthesia willen kopen maar ik woon dus in spanje :D

is het onmogelijk om naar spanje te verzenden zo ja is er dan ook nog een andere shop die deze soort verkoopt?

alvast badankt

 

grtz blommer

 

Spanje is geen enkel probleem.

En nee Sannie seeds is alleen verkrijgbaar in Sannie's shop ;) ;)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

En besteld, zowel de Vitality als de Anesthesia. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke bedankt stoned again en sannie goed om te weten... maar ik heb nog een vraagje voor sannie, welke vind jij persoonlijk het beste zaad want ik heb moeite om te kiezen ;)

 

sorry het is een beetje off topic maar ik wou het graag weten...

 

grtz blommer

 

edit..

 

ik heb zojuist 20 ansthesia zaadjes besteld maar ik heb dus geeneens mn bank gegevens in hoeven vullen komen mijn zaadjes nu wel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Rebelshacks beginnen op te raken zodat de volgende verrassing aangekondigd kan worden :dribble:

 

De volgende aantal maanden zullen de volgende freebees uitgedeeld gaan worden:

 

TWISTED SHACK (shackF2 x Twisted fruit)

 

Deze cross is onder mijn eigen begeleiding gemaakt speciaal om als freebees weg te geven,de heerlijke en krachtige shack gekombineerd met wat zachtere fruitige noten.

De shack is de bekende van de twee en zorgt voor de haze achtige inslag en enorm potente groei.

De Twisted fruit komt van Motarebel af (grapefruit x killian) en een absolute smaakmaker met enorme krachtige stoned/high.

 

Een gloednieuwe soort en alleen als freebee te verkrijgen

Let op dit zijn zaden uit top genetica!

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hè *** net een paar dagen te vroeg mijn lowryders besteld. :dribble: Ik had graag ook de Twisted Shack willen proberen, maar ik heb ook nog nooit Rebelshacks gehad dus dat wordt dan ook nog een verassing. :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plant vitality plus werkt super, 3 uur na het spuiten alle spint kapot. Was er niet 1 meer die bewoog.

Fijn dat er nu een product is die en biologisch afbreekbaar is EN je er mee kan werken zelfs achterin de bloei periode.

Super :dribble:

 

Groeten Citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe gaat dat Vitality Plus om met Botrytis ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen idee.

Maar altijd proberen de toppen zoveel mogelijk te ontzien.

 

Citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha, ik heb ook een weekje te vroeg besteld..

Maar ik heb ook nog nooit rebelshack gehad dus maakt ni uit...

Ow wacht ,ik had iets anders, nl. Durban Shack gekregen als freebee's.

 

Is ook leuk natuurlijk, :dribble: ,maar is daar misschien meer info over (heb een topic gevonden van patpot die ze kweekt maar dat is het)?

durban poison x shack veronderstel ik ^^ , wat deze misschien iets meer geschikt maakt voor buiten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Tuur,

 

klopt! Durban shack is zoals vanzelfsprekend durban poison x REBELshack :lol: . Het zelfde rebel mannetje is bij deze kruising gebruikt als die voor de F2 rebelschak's gedient heeft.

Of deze buiten te kweken valt is mij zelf ook een vraag... de gebruikte durban poison gaf me lekkere buiten weed, maar was wel wat schimmel gevoelig. De rebelshack's heb ik ook buiten gehad maar bleven schimmelvrij, dit wel onder een afdak +volle grond maar wel tot 14 november :kill: .

Of deze DS nu buiten goed gaat, t valt een kans te geven denk ik zelf.

 

Meer info is er op het verslag van patpot na niet toch niet van mij... rookt lekker dat wel :P ...(tenzij er al meerdere deze als freebee's hebben gekweekt, vertel...?), De durban kwam van bij nirvana seeds en de rebelshack's van bij sannie.

 

ps; er is ook nog een andere kruising van me, skunk#1(nirvana seeds) x rebelshack = Skank

 

Sannie, leuk dat je nieuwe freebees hebt gevonden, leuke naam in de rij die twisted shack's , weer een lekkertje erbij!!! :verrygood

 

mazzel :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan nu de Klaperrrrrrrrrrrrrrrrrr van de week:

 

Killing Fields F2

 

 

sannie en knutsel hebben samen hun best gedaan om nog betere killing Fields te maken voor de fan club :P :o :)

Voor degen welke toch graag de F1 versie willen hoeven dit alleen maar te vermelden bij de opmerkingen tijdens het bestellen.

Ieder veel kweek plezier met deze Uber plant

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie heeft weer een primeur ;) :D :P

 

De Buffer-tablet

 

Deze tablet bestaat uit voornamelijk verschillende soorten kalk in kombinatie met boden bacterien en mest stoffen en dit allen in een organische vorm.

De tablet zal veel kwekers het gevreesde kalk prbleem uit handen gaan nemen en daarnaast zal deze tablet een uitkomst kunnen weze voor bepaalde technieken van growen.ikzelf maak er al ruim een jaar dankbaar gebruik van op mijn moeders en op mn bloeiende planten.Alle testen tot nu toe waren zeer positief!

 

have fun ermee

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Sannie,

 

Lijkt ondertussen wel een bodemtechniekshopje daar. ;)

Wel mooi om te zien hoe steeds je de vragen van de kwekers beantwoordt. Men is ook al zo positief over je antispintspulleke.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben heel blij dat het probleem van aarde die rond week vijf bloei in elkaar stort eindelijk is opgelost. woohoo.gif Sannie thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat deze tabletten voor velen de oplossing zijn. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Behalve dat ze érg duur zijn wel dé oplossing om je planten mooi te houden de gehele bloei door... Ik heb even gekeken wat er in zit, en nou, daar zit niets verkeerds in, allemaal voeding ook nog (dat vertellen ze je er dan weer niet bij, haha)... Ik zal het in het achterhoofd houden... 66ct per stuk valt wel mee toch ?

 

Als ik 15 6.5L potten neer zet... Valt opzich wel mee toch ? 10E ? Als ik meteen 30 van die dingen koop dan.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De tabletten zijn inderdaad niet goedkoop en dit was ook zeker een reden voor me om ze een hele tijd buiten de shop te houden.

Toch zullen deze tabletten vanzelf hun plekje gaan verdienen vanwege hun uitmuntende werking.

 

De tabletten bevatten inderdaad ook een portie voeding maar deze zal heel geleidelijk vrijkomen en zal ook NOOIT voor verbranding aan de wortels kunnen zorgen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...