Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dylan

Slechte Kwaliteit Tl Armaturen En Buizen...

Recommended Posts

Vorige week 6 TL Armaturen met 36 watt buizen gehaald bij de Gamma, maar wat een slechte kwaliteit!

 

Ik dacht, tegen beter weten in, ze te monteren op twee balkjes, maar alles is van kwetsbaar plastic, bij het monteren braken er twee. Teruggegaan en mocht ze omruilen.

 

Bij het aanzetten gingen er 5 TL buizen direct kapot..ik weer terug, samen met de Gamma medewerker wat andere buizen geprobeerd met hetzelfde resultaat, gelijk kortsluiting in de buis...niet door mij dus.

 

Dus beware, goedkoop kan echt gevaarlijk uitpakken!

 

Iemand een tip waar ik Online goede kwaliteit armaturen kan scoren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn armaturen van gamma, 18watters, voldoen anders prima :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale lol dan ben jij tog de eerste

 

al men lampen komen van de gamma geen enkele heft het al begeven

 

door mijn eigen doen zijn er al wel 2 stuk

 

voorbeeldje draait u tl er niet in probeer het niet te forceren

en dan heeft men kat mijn 840 buis van 90 cm op de grond gesmeten gelukkig zat die nog in de verpakking

 

voor de rest geen enkel probleem gemerkt aan gamma buizen .

 

welke armaturen heb jij wel moet ik zeggen ik heb een 18 watt armatuur uit mijn bloei kast gehaald deze maakt egt een raar geluid

de balast wss als ik hem in de stekker steek bromt die heel hard als mijn pc aan staat en ik trek de stekker uit gaan de speakers van de pc een pof geluidje maken dus deze is buiten dienst komt wel niet uit de gamma maar was idd een goedkoop ding .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd ook mijn lampen die ik inmiddels al niet meer gebruik 2x36 watt kwamen van de gamma en werken 100%.

 

 

MvG,

 

Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een foutje in die tl balken ik heb zelf ook tls van de bouwmarkten en geen enkele problemen mee gehad <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dylan,

soms, heel soms, ligt het gewoon aan de handen, welke met deze armaturen werken. <_<

 

Bij meer dan 25x18 watt armaturen en met ruim 70x18 watt buizen van de Gamma en de Praxis nooit problemen gehad,

behalve dat de Gamma niet snel genoeg kon leveren.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...