Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sky

Tripverslag (truffels) Going Bad

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Hier ff een kort tripverslagje:)

 

Ik en stel vrienden hadden zin om een keer truffels te gaan proberen, ikzelf had het 1x eerder gedaan en dat was me wel goed bevallen eig...(lachkicks, denkbeeldige heuvels in een bos, onzichtbare hekken, noem maar op) En hebben we besloten op een vrijdag avond in het bos een leuke trip tegemoet te gaan. We hadden allemaal 1 portie truffels gehaald en die tege een uur of 7 genuttigt :o Na ongeveer 3 kawrtier begon ik me een beetje vaag te voelen, en d8 dit wordt een mooie trip:D Mijn vrienden waren ook al redelijk aan het spacen. Maar op gegeven moment sloeg de sfeer finaal om... 1 jonge kotste ze weer uit en ik en 2 andere begonnen redelijk bad te gaan.. Had een opgesloten gevoel en vond dit niet relaxed en besloot ook om een poging te doen tot over te geven. Dit lukte op 1 of andere manier niet. Kstond toen buite en khad nog nooit zulke grote bomen gezien echt super raar. Eenmaal trug in de auto waar de rest zat begon de radio uberhard te golven. Er kwam ook raar licht vanaf. Toen ben ik 8erin gaan zitten en had nog steeds dat gevoel dat ik opgesloten zat. Mijn vrienden ervaarden ongeveer hetzelfde. Ik keek naar mijn handen en dat waren stompjes haha dat was echt vaag B) Maat van me wou proberen te slapen.... en ik vond dat een goed id(op dat moment ;) ) we hebbe volgens mij vet lang in die auto gezeten :verrygood

 

Ben er toch behoorlijk van geschrokken en besloten dat ik dit voorlopig niet meer doe.

 

Waar ik toch wel benieuwd naar ben is of er een groot verschil in de trip zit van paddo's. En of je van paddo's eerder bad gaat?

 

Sky :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

 

Chauffeur had ze uitgekotst en werd nuchter ;)

En we stonde op een soort van parkeerplaats in het bos. Van rijden kwam g1 sprake... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik het goed lees in je verslag, zijn jullie naar het bos gereden, truffels gegeen en vanwege bad trips in de auto gaan zitten en toen verder trippen, uren lang?

 

Toch niet gereden he, of was er iemand de BOP (BewusteOnbeschonkenPaddo)?

 

Probeer achter de reden te komen waardoor je bad ging, misschien door de persoon die moest kotsen dat jullie allemaal bad gingen, of iets anders....

 

Als je paddoos eet kan je beter paar uur van te voren niets meer eten, wel een beetje ondergrond maar zeker geen zwaar verteerbaar voedsel.

 

De omgeving is ook zeer belangrijk en het allerbelangrijkste: je "innerlijk" gevoel.... Als die bad is, word t door de paddo's versterkt.

 

Greetz,

 

CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

 

Jupz we vonden het buiten opeens niet relaxed meer dus toen zijn we die auto ingegaan... Nee er is 100% niet gereden want wou zelf eerst ook naar huis maar onze toen al nuchtere bob vond dat g1 goed idee... Twas meer een impulsieve actie... Nix geplanned dus denk daarom wel we bad zijn gegaan... Iig bedankt voor de tippa's :verrygood

 

Grtz, Sky

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja idd altijd goed oppassen. ben 1 x bad gegaan op paddos maar dat was niet werelds leukste ervaring.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paddo`s zijn goed, dus als je bad gaat is dat ook goed! Het zegt iets over jezelf over je vrienden of omdat je gewoon in een klein autotje ging zitten, ja dan voel ik me ook opgesloten.

 

Ik zou het gewoon nog een keer proberen, neem alleen wat minder dan vorige keer, en probeer het eens thuis met een leuke sfeer verlichting, mensen die je door en door vertrouwd en de film van winnie de poe. :verrygood

Veel reis plezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja. dat is altijd vervelend.

Ik vraag me wel af in hoeverrre jullie je hebben ingelezen?

Er zijn wat mij betreft aardig wat basisregels overgeslagen.

Ik denk dat dit niet eens nodig geweest was.

 

1) at home of een veilge situatie

2) geen afspraken of plichtplegingen

3) Iemand met ervaring binnen de groep.

4) verse jus en druivesuikers binnen handbereik.

5) Hoe nuchter zijn we?

 

Was er voorkennis over hetgeen te verwachten was?

Zo nee, dan heb je nog geluk gehad ook....

Ik zal je maar niet vertellen wat mijn badste trip was, dat was bij jullie zeer zeker niet goed gegaan.

Rust en stabiliteit in je lichaam, die zonder verplichtingen mag wachten op de effecten zie zich gaan manifesteren.

 

Realiseer je dat dit middelen zijn waarmee je in de bovenwereld kan komen, zoals sjamenen en medicijn mannen al eeuwen lang doen.

respect voor de krachten der natuur.

respect voor je eigen geest.

 

Ik hoop volgende keer dat het een meer opbouwende werking voor je zal hebben.

 

greetz weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, Set & Setting, nooit vergeten!

 

Laatst ook een keer in de wind geslagen tijdens een trip in het bos aardig ver van huis.

Ikzelf zat aan de acid en wat vrienden aan 2CB, kwam ineens slecht weer aan, en moest naar huis gereden worden.

 

Dat wil je niet meemaken dat gestress op zo'n moment, dus goed in het voren plannen! :verrygood

 

Gr. jcp

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hebben ons niet ver ingelezen hoor...

 

Ikzelf had het 1 keer eerder gedaan op diezelfde plek en dat was machtig mooi :verrygood

 

2e x andere mensen dus misschien dat het daar ook aan zou kunnen liggen...

 

Heb tot op nu nog steeds niet meer gedaan en ook eigenlijk niet meer van plan. De kans dat we bij iemand kunnen zitten 8uur lang is nog niet geweest. Heel misschien in de vakantie maar dat moet ik eerst nog meer ffies zien^^

 

Grtzz Sky

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tja. dat is altijd vervelend.

Ik vraag me wel af in hoeverrre jullie je hebben ingelezen?

Er zijn wat mij betreft aardig wat basisregels overgeslagen.

Ik denk dat dit niet eens nodig geweest was.

 

1) at home of een veilge situatie

2) geen afspraken of plichtplegingen

3) Iemand met ervaring binnen de groep.

4) verse jus en druivesuikers binnen handbereik.

5) Hoe nuchter zijn we?

 

Was er voorkennis over hetgeen te verwachten was?

Zo nee, dan heb je nog geluk gehad ook....

Ik zal je maar niet vertellen wat mijn badste trip was, dat was bij jullie zeer zeker niet goed gegaan.

Rust en stabiliteit in je lichaam, die zonder verplichtingen mag wachten op de effecten zie zich gaan manifesteren.

 

Realiseer je dat dit middelen zijn waarmee je in de bovenwereld kan komen, zoals sjamenen en medicijn mannen al eeuwen lang doen.

respect voor de krachten der natuur.

respect voor je eigen geest.

 

Ik hoop volgende keer dat het een meer opbouwende werking voor je zal hebben.

 

greetz weetje

 

Bedankt voor de tips!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto rijden en truffels (paddo's in ons geval) gaan echt niet samen.

Heb het met vrienden meegemaakt die wilde met ze 3en paddo's proberen, allemaal dus een portie gekocht, en genuttigd in een bos.

Vervolgens ging het regenen en wilde ze naar huis rijden, wat er toen gebeurd is is volgens de politie dat ze met een snelheid van 80 frontaal op een boom zijn geklapt.

de bestuurder moest uit de auto geknipt worden, en had op zich geluk.

Hij had 6 botbreuken en overal zware kneuzingen ect.

de persoon naast hem heeft 3 weken in coma gelegen en heeft nu ietswat een achterstand (was een goede VWO leerling) hij praat laat maar zeggen een beetje langzaam, en moet er ook goed bij nadenken.

en de derde persoon achterin heeft nu een neus die aardig misvormt is, aangezien zijn neus op een of andere manier letterlijk aan gort was.

 

Ik heb nog foto's van de auto, maar kan ik helaas niet tonen op verzoek van hun.

 

Let niet op spelfouten ect, moet nog even herstellen van gister :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Paddestoel beschikt over een grote kracht, gebruik deze voorzichtig en met veel respect. Wordt vriend met de paddestoel!

 

Soms moet je na het eten van paddestoelen door een hel c.q. moeilijke tijd heen. Blijf vertrouwen, in jezelf in de paddestoel, want daarna, als je uit je eigen helletje komt gekropen :D, maak je dingen mee die...

onbeschrijvelijk zijn.... :)

 

Gr

WV

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

iid gebruik dit dit magische stuffie altidj met respect ...

 

ik heb zelf de laatste keer ook een opgesloten raar gevoel gehad ... heir kun je uit komen !!! ik was nadat de truffels redelijk uitgewerkt waren ... in mijn eentje naar butien gegaan .. de rest ging omdat die helemaal uitgespaced warne naar de supermarkt in de auto ( de rijder was BOB !! ) en ik wilde neit met zijn 6 in 1 auto dus besloot maar wat te gaan lopen ...

 

het verschil in paddo's en in truffels is dat paddo's heel erg hallucinerend zijn en veel rare beelden geven ... truffels daarin tegen zetten je ( mij iig ) zwaar aan het denken !!!

 

doe dit dusss NIET met slecht weer , wanneer je van een veilige mooie verlichte plek ineens naar het donker gaat want dat maakt je uber vaag en raar in de kop !!! sowieso is het met dit soort 'drugs' dat je het iid moet plannen...

 

ik en wat maten van me wilde zaterdag in de namiddag truffels eten .... het was er een beetje bij in gevallen maar het weer was er ook neit echt na !!! en hadden er niet eenrelax gevoel bij .... dus hebben het uiteindelijk niet gedaan

 

volgende keee4r gewoon bij een vertrouwde thuis met vertrouwde mensen ... ik ken zat mensen het namelijk doen maar ik doe het zelf altijd alleen als er bepaalde personen bij mee doen anders voel ik me neit op mijn gemak

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

een keer verhuisde ik van kamer (in hetzelfde huis,kamers).

had al mn spullen verhuisd,uurtje werk en had paddos gekocht.

ik had van tevoren ook mn hond ontvlooit met zon pupetje.

 

ok,muziekje opgezet,en de paddos genomen.

ineens begon ik jeuk te krijgen,en begon te denken dat de kamer vol vlooien/ongedierte zat.....

daarnaast begon ik me in te beelden dat er spul van t pupetje in mn huid was gedrongen en daarom

ziek zou worden.

pure waanzin,droge bek,mn hond die me zeer bezorgd aankeek heel de tijd waardoor ik dacht dat

er echt wat met me aan de hand was.

 

ik weet hoe het komt,gewoon de slechte omgeving......

de ochtend erna heb ik mn spullen weer terug verhuisd naar mn oude kamer,

die nieuwe kamer had iets duisters...............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bedankt voor de tips ze gaan zeker van pas komen als ik morgen op de truffels ga :verrygood

Is eerste keer dus ik neem halve portie met nog 5 andere waaronder 2 heel ervaren trippers.

Ook zijn er nog 3 nuchtere mensen aanwezig.

 

We gaan in een bos in de buurt.

Ook heb ik ergens gelezen dat ´als´ ik bad zou gaan (wat bij mij zeer onwaarschijnlijk is lijkt mij want blow al 3 jaar aan een stuk door en heb nooit problemen gehad en ook niet met andere drugs) dat je dan dextro's moet eten?

Zou iemand mij kunnen vertellen wat je het beste kunt eten en drinken onder de trip...?

 

Ook zou ik graag willen weten met wat ik de truffels moet eten want volgens een van de ervaren mensen die er bij is smaakt het nog erger als de kut van een paard ;)

Ik moest in ieder geval geen chocolade eten omdat ik daar alleen maar 10x zo hard van zou gaan.

 

Hoop dat ik gauw wat reacties krijg :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met LSD in je bek rondjes in auto rijden :D bin there :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehhh, het is echt niet leuk om dan te rijden... Poeh de lijntjes op de weg dansen, de auto's transformeren in andere auto's etc. etc. Dan nog niet te spreken over de hoeveelheid begrip die je hebt van het rijden zelf... Leuke pedaaltjes hé... Wat zou die middelste doen ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey bedankt voor de tips ze gaan zeker van pas komen als ik morgen op de truffels ga :D

Is eerste keer dus ik neem halve portie met nog 5 andere waaronder 2 heel ervaren trippers.

Ook zijn er nog 3 nuchtere mensen aanwezig.

 

We gaan in een bos in de buurt.

Ook heb ik ergens gelezen dat ´als´ ik bad zou gaan (wat bij mij zeer onwaarschijnlijk is lijkt mij want blow al 3 jaar aan een stuk door en heb nooit problemen gehad en ook niet met andere drugs) dat je dan dextro's moet eten?

Zou iemand mij kunnen vertellen wat je het beste kunt eten en drinken onder de trip...?

 

Ook zou ik graag willen weten met wat ik de truffels moet eten want volgens een van de ervaren mensen die er bij is smaakt het nog erger als de kut van een paard :)

Ik moest in ieder geval geen chocolade eten omdat ik daar alleen maar 10x zo hard van zou gaan.

 

Hoop dat ik gauw wat reacties krijg :rofl

 

Door dextro is de trip sneller voorbij, omdat het de afbraak van psilocine versnelt (dacht ik). Je kunt denk ik het beste thee van de truffels trekken, dan kun je nog een theezakje dr in hangen voor de smaak, en het voorkomt een pre-trip kater. Het kan namelijk gebeuren dat je heel erg misselijk word en hoofdpijn krijgt voordat de trip begint, als je er thee van maakt heb je daar als het goed is minder kans van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hou het op een blowtje jongens krijg je dit soort ongein niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

de set & setting opmerking is zeer terecht.

 

Als er iemand waarmee je niet gewoon bent om te trippen plots gaat kotsen, kan dat de mood volledig doen omslaan, maar dat wil wschl ook zeggen dat de vibe al niet ideaal was van het begin.

 

het verschil in paddo's en in truffels is dat paddo's heel erg hallucinerend zijn en veel rare beelden geven ... truffels daarin tegen zetten je ( mij iig ) zwaar aan het denken !!!

Van truffels alleen maar zwaar nadenken? vergeet het maar! Trip je ook wel lekker van, hangt van portie af natuurlijk.

 

Thee is idd een goed idee, te meer omdat de smaak van paddo's en truffels echt niet aangenaam is...

De pre-trip kater en het algemeen gevoel van onbehagen, tja da's normaal als je bedenkt dat je jezelf toch wel een klein beetje vergiftigt... maar de beloning achteraf maakt ZOVEEL goed ;)

 

Het is gewoon héél belangrijk dat je deze middelen én jezelf respecteert. Kies een goed moment, kies een goeie setting, kies goeie vrienden om het mee te delen.

Doe je het de eerste keer? Kies dan een 'bob' met ervaring die jou of een kleine groep kan begeleiden en ervoor kan zorgen dat er niks fout loopt (zoals op je eentje vier verdiepingen hoog klimmen onder de paddo's, dan ben je de dag nadien blij dat je nog leeft...). Iemand met eerdere ervaringen kan er ook voor zorgen dat de mood niet omslaat door de gesprekken, wandelingen en daden een beetje te sturen waar nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb laatst nog getript op de film Fear and Loathing in Las Vegas.. moet je echt proberen (niet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had gister ook een flinke bad trip. Ik was alleen thuis en had nog een bakje Psilocybe Atlantis die er maar aan moest geloven. Ik heb ongeveer 10 gram van de truffels naar binnen weten te werken. Goed kauwen en wat naturel chips (wasabi nootjes werken ook goed) en de gore smaak wordt wat gemaskeerd. Na een half uur kwam er een ontzettend stoned gevoel aanzetten, iets wat ik niet gewend ben van truffels. Afijn, het stonede gevoel zette flink door maar de visuele hallucinaties bleven nog uit. Na ongeveer een uur begonnen de eerste visuals op te komen, mooie patronen over het de hele ruimte en een hoger contrast in de kleuren. Voor ongeveer een uur ging het prima, lekker van de voorstelling genoten om het zo maar te zeggen. Sterke visuals maar nog steeds dat stonede gevoel.

 

Na een tijd begon ik me misselijk te voelen en had ik het idee dat ik in elk deel van m'n hersenen zat te denken, er kwam van alles voorbij. Oude herinneringen, dromen, en filosofische gedachten die ik me niet meer voor de geest kan halen. Er kwam een ontzetten moe gevoel aanzetten en ik besloot om even te gaan liggen en sloot mijn ogen. Toen begonnen de CEV's, ik zag mezelf terug toen ik jong was in een onbekende omgeving, dit was ook in een flits weer weg. Een intense ervaring die ik leuk had gevonden was het niet dat het net leek alsof mijn lichaam sliep terwijl ik me er bewust van was. Ik vertrok geen spier en was ook even vergeten hoe dit moest. Op een gegeven moment opende ik mijn ogen weer en toen kwam er een sterke visuele hallicunatie aanzetten, de hele kamer smolt als het ware samen door allemaal patronen. Ik verloor ook even het zijn, ik bestond toen even niet meer. Alles wat er over was was een grote visuele warboel waar ik in verdronk. Na bij te komen verdween het moeie gevoel maar ik was nog steeds niet mezelf, er was geen euforie meer, niets was meer interessant en ik had me er bij neer gelegd dat ik het maar uit moest zitten. Het uitspacen verliep ook niet lekker, ik betrapte mezelf er constant op dat ik spanning op mijn nek en kaken zette. Toen werd ik een beetje misselijk, dit ging weer weg na het roken van een pure joint. Ergens rond de klok van zes verdween de desinteresse en werd alles weer gewoon op een knallende koppijn na.

 

Volgende keer ga ik trippen op m'n growkitje (Cubensis Cambodian) hopelijk niet weer zo'n slechte trip <_< ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heya, ik voeg me ook ff toe ;)

 

Ik ben van plan binnenkort truffels te gaan eten samen met een maat van mij bij weer een andere maat thuis.

Dit word mijn eerste keer dus heb al veel doorgelezen hier op het forum en ook al aardig wat gegoogled maar

zit nogsteeds met 1 vraag.

Lees net dat sommige mensen veel gaan nadenken als ze paddo's of truffels op hebben (zoals hierboven) maar ik heb dit sowieso al,

dus wat zal hiermee gebeuren tijdens de trip?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lees net dat sommige mensen veel gaan nadenken als ze paddo's of truffels op hebben (zoals hierboven) maar ik heb dit sowieso al,

dus wat zal hiermee gebeuren tijdens de trip?

 

Hey moonflower B) het kan zijn dat je tijdens de trip nog meer gaat nadenken, aangezien je gevoel ook al trippen is, en je met een hogere dosis dus ook je gevoel versterkt, en naar mijn gedachte ook je gedachte, maar het lijkt ook weer alsof je anders nadenkt, je bekijkt de wereld anders en denkt over dingen na.. logischer haast.. meeste dingen zijn niet logisch.. en dat merk je dan (niet een enge ervaring ofzo, meer mindblowing zou ik zeggen)

 

De eerste keer is altijd het leukst naar mijn mening, probeer het gevoel over je heen te laten gaan en niet ertegen gaan stribbelen als je naar tript, dan is het een les die je op dit moment het belangrijkst is in je hersenen is (denk ik B) ) en moet je gewoon meegaan, tenzij je een shotje heroïne bij je hebt en hem ff snel onder een trip kan inspuiten dan stopt het wel! haha ;)

 

Als je nog vragen hebt kun je me altijd mailen of vragen op dit forum zitten veel psychonauten op, soms moet je geduld hebben op een reactie, maar geduld is een schone zaak met deze magische middelen, en moet je ZEKER niet overhaasten als jij er niet denkt klaar voor te zijn, want je tript nou eenmaal over jezelf, en als die jezelf dus niet klaar is, zul je dat dus tegenkomen in de trip :o dus ook niet stoer doen tegenover vrienden of ff snel haasten, want het kan fout gaan ;)

 

Greetz Skillz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...