Ga naar inhoud

Tripverslag (truffels) Going Bad

51 replies to this topic

#41 rock fever

420 Friendly

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 677 Posts:

Gepost 17 oktober 2013 - 16:56

Raar dat je emoties kan aflezen via internet...Ik maak me echt niet het minste druk. Ik wil echter niet tot het kliekje behoren van mensen die onbezonnen te werk gaan. Dit is niet m'n eerste trip. Wel m'n eerste met sclerotia.

Psychedelica neem je nu éénmaal niet zonder je goed ingelezen te hebben en zowel voor als nadelen te beseffen. Ik lees en weet graag veel voor ik aan iets begin. Dat noemt niet 'druk maken', dat noemt 'verstandig en volwassen zijn'.

No offense :lol: .

Voor vandaag is het sowieso niet want ik verlangde eerst naar een goeie dosis thai kratom B) .
Full power, 24 hour, no toilet, no shower!

Raise your voice, smoke your joints!

#42 agent orange

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 3124 Posts:

Gepost 17 oktober 2013 - 17:13

yup maar wel een 2 jaar oud topic gebumped..

#43 rock fever

420 Friendly

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 677 Posts:

Gepost 17 oktober 2013 - 19:43

Wat een ramp, hoeveel jaar celstraf staat er op het bumpen van een STICKY topic? Typisch internet...Ooit heeft eentje zich er aan geërgerd en nu lult iedereen het achterna zonder te weten waarom ze het doen...Wat heb jij met jouw post in godsnaam bijgedragen aan het onderwerp?

Een nieuw topic openen over een topic dat al bestaat en nog eens een sticky is ook lijkt mij pas echt absurd...

#44 miami

Ere lid

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1747 Posts:

Gepost 17 oktober 2013 - 20:10

Heb ook is een paar jaar geleden zown doosje van (freshbox) sclerotia gehad. Ik had de Cosmic Connectors :lol: Zit als het goed is 15 gram in, ik had toen de helft genomen wat meer dan genoeg was voor mij. Ik had dan ook 1 van de sterkste. 1 keer gedaan en echt een super ervaring. Zwaar lopen spacen bij een maat thuis met z'n 3e B)
miami

#45 rock fever

420 Friendly

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 677 Posts:

Gepost 17 oktober 2013 - 20:27

Namen als Cosmic Connector enzo zijn puur commercieel en zeggen niets over de soort van sclerotia. Enig idee welke jij juist had?

#46 miami

Ere lid

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1747 Posts:

Gepost 17 oktober 2013 - 20:31

Geen idee, me maten hadden samen een doosje en dat waren andere als dat ik had. Ik had iig de sterkste die je kan kopen.
Ik ben er ook op gewezen door de verkoper dat het niet voor beginners was B)
miami

#47 rock fever

420 Friendly

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 677 Posts:

Gepost 21 oktober 2013 - 16:55

Ik heb m'n truffels laten drogen en ze zien nogal zwart, is dit normaal?

#48 miami

Ere lid

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1747 Posts:

Gepost 21 oktober 2013 - 17:01

bij mij stond de schimmel erop ;)
miami

#49 Grow Weed

Drifter In de Orde van de Groene Nassau

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 3517 Posts:

Gepost 25 oktober 2013 - 07:37

Bekijk Post Sky, op 14 Mar 2008, 20:12, zei:

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Chauffeur had ze uitgekotst en werd nuchter :whistling
En we stonde op een soort van parkeerplaats in het bos. Van rijden kwam g1 sprake... ;)
pas daarmee op man, de gene die achter het stuur zit, kan zelfs als de motor niet gestart is zijn rijbewijs kwijt raken

#50 tabacca2.0

zomaar een lid

• New Members
  • 8 Posts:

Gepost 10 december 2013 - 13:43

als je thee van je truffels trekt heb je lang niet het effect dat je er hoort van te hebben. Hoe langer je kouwt hoe meer zuren en stoffen er vrij komen. 3,4, Uur van te voren niet alte veel hebben gegeten, dat je niet al te veel weerstand hebt want dit werkt in je nadeel, en is de werking niet 100 procent. Visolie en Dextro in combinatie met suikers zorgen voor een snellere trip afbraak. Maar als je truffels of paddos eet doe dit alleen bij een goed gevoel waar er echt niks tegen zit, want het versterkt infeite je emoties dus als je al een lange tijd een beetje in een negatieve spiraal zit, eet ze niet want je gaat met 90 procent bad... Eet ze als je je goed voelt begin er anders niet aan ,,,, De rust eeeeeeej

Deze post is bewerkt door tabacca2.0: 10 december 2013 - 13:44

#51 speedy weedy

Ere lid

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1694 Posts:

Gepost 10 december 2013 - 22:06

Ik heb ze overlaatst makkelijk genomen een zakje binnen gewerkt volgende zakje versneden in flinterdunne plakjes en daar thee van laten trekken
Water in andere kom en dan de versneden stukken ook opeten en spoelen met de thee :P
Call of duty black ops 2 zombie mode gamen op de trip XD
,,I,,

#52 Smaty Amsterdam

zomaar een lid

• New Members
  • 3 Posts:

Gepost 17 juli 2017 - 14:04

Het is goed om buiten in het bos te zijn met ze allen, leuk, soms in een groep kan de sfeer helemaal overslaan als eentje zich even slecht voelt,
voelt iedereen zich opeens slecht! Je kunt dan beter diegene gerustellen denk ik, en zo de sfeer niet laten veranderen. In een dichte ruimte gaan zitten (zoals een auto) is wel raar ja. ik weet nog dat ik in een trein ging zitten, ik wilde eruit, echt eruit. Haha en toen heb ik melkchocolade gegeten, waardoor het effect afnam.
Vitamine c, suiker of redbull is ook een goeie. Pure chocolade schijnt het juist te versterken.