Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
avian

Plagron Grow-mix

Recommended Posts

Na het gebruiken van de zoekfunctie heb ik zojuist opgemerkt dat er eigenlijk nog nooit een topic is verschenen over Plagron Growmix. Aangezien ik er zelf aan dacht om deze aarde te gaan gebruiken bij m'n eerste kweek, wou ik even jullie meningen vragen over dit produkt. Bij de produktinformatie staat dat er in de aarde voldoende voedsel zit voor de eerste 6 weken. Dit wil zeggen dat je eigenlijk enkel bloeivoeding hoeft te kopen.

 

Plagron Growmix

 

Ik zou deze aarde willen gaan gebruiken om mijn zaden vanaf ze uit de pitpots komen tot de oogst in te plaatsen.

 

Wat is jullie ervaring met de growmix?

 

Of kan ik beter de royalty mix nemen? Plagron Royalty mix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou gaan voor de growmix, zo kan je zelf ter zijner tijd bijvoeden wanneer nodig.

6 weken klinkt leuk maar dat zal niet gaan, eerder week of 3, 4 . Vanaf dan toch gedoseerd bijvoeden.

 

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zow, 36 euro om te laten verzenden. Dan toch maar een shop opzoeken in de buurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook de lightmix gebruiken kan je ze zelf voeren vanaf het begin .

Misschien kan jij een verslag maken en dan het verschil laten zien met gebruik van de 3 verschillende aardemixen van plagron :verrygood .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik zelf ook de plagron grow mix met perlite :rofl

doe dan wel stekken erin zetten ipv zaden maar ben zeer tevreden over deze aarde :verrygood

doe al gelijk bijvoeden vanaf het begin (wel in lichte doseringen) en geen problemen gehad met overvoeding ofzo

en hele leuke resultaten behaald op deze aarde :huh:

maar gewoon goed in de gaten houden de planten en kleine doseringen doen

als je gaat bijvoeden :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...