Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Daar er hier nog geen verslagje over cheese staat en ik er toevallig ergens 1-tje mag volgen zal ik hier klein verslagje doen van deze plant die in Engeland een enorme hype is! :D

 

Ruimte: Klein(st!)e (aangepaste!)keterkast,zal de juiste maat nog ff nemen! :D

 

De stekjes waren bij aankomst in principe voor de prullenbak bestemd,maar daar (zal m mister J noemen!) zag mister J geen probleem in en maakte het van couveuse-babys alreeds leuke plantjes in geringe tijd! :lol:

 

Hoop dat evt cheese kwekers zullen inspringen met evt fotomateriaal daar ik heb vernomen dat er aantal phenoos in de omloop zijn! :D (als t goed is zijn dit de originele "engelse" ,de tijd zal ...!) :bier

 

Fotootje 5 maal "cheese" 10 dagen groei:

 

med_gallery_6346_4506_578276.jpg

 

 

Persoonlijk ben ik meer sativa-gericht bezig,maar op 1 of andere manier hebben deze kleine dames me toch gecharmeerd! ;)

 

Zal proberen zo vaak mogelijk langs te gaan voor update! :D (ben nl ook wel nieuwschierig!) :bier

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Fotografe,

Zal wel stinken die Cheese

Wat voor kruising is dit ,want ik zie hier toch veel sativa in zitten ?

Succes

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat het deze keer net zo smakelijk mag zijn als de grows die je hiervoor hebt gedaan.

Heel veel succes , de ''gewone'' Cheese ken ik niet wel de BigBhudaCheese deze is wel erg lekker, heeft een bijzondere smaak. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Buble: Is een(super!) pheno van de skunk1 & das ook sativa! :D Heeft als het goed is meer indica-achtige groei(groeit bijv maar ongeveer 2 weken door in de bloei!) welke we eigenlijk nooit gebruiken omdat we binnen het gedoogbeleid vaak de ruimte niet vol kunnen krijgen met planten met indica(achtige!) groei! :D Wat de geur betreft,wat voor de 1 stinkt ruikt hemels voor de ander! ;)

 

@ Azarias: zou niet weten of het de bhuda cheese is of wat dan ook! :D

 

@ Whazzup: Heb het stammetje ff gerubt,nou das ouderwetse! :lol:

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi fotografe,

Ik heb zelf nu een kweek staan van de big buddah cheese, staan al ruim 3 weken op 12 uur

foto,s genoeg dus.

Hoeveel wil je dat ik er plaats? :lol:

 

 

Greetz citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Citroax,lijkt me leuk om aantal fotootjes van het verloop te zien! :D (komen we aan het eind vanzelf te zien of we(evt!) met dezelfde pheno werken!) :D

 

Verder ben ik natuurlijk ook benieuwd naar bijzonderheden groei/strekking op 12 uur/voedingsbehoefte/bloeiduur etc... :lol:

 

kusjes fotografe

 

p.s. Zal snel paar fotootjes gaan maken want na tel contact met mrJ heb ik begrepen dat ze staan ze te popelen om te gaan bloeien! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom, op met die foto's citroax, dat hou je toch niet allemaal verborgen voor ons? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er al goed uit, lijkt me wel een lekker soortje ben benieuwd

Veel suc6 en laat die foto's maar komen :lol:

 

Greetz barney

 

Ps: Zal ook wel een paar foto's maken kan je ff kijken :D

Edited by barney501

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mijn map van cheese heb ik 40 foto,s ff ge upload, deze beginnen vanaf 10 dagen op 12/12.

Ik heb de klok op 12 uur gezet zodra het eerste blaadje door het scrog net kwam.

10 dgn op 12 uur: De meest 2 linker planten vooraan,tegen de wand aan zijn geen cheese maar crystal

med_gallery_5291_4541_300320.jpg

 

med_gallery_5291_4541_218216.jpg

 

med_gallery_5291_4541_41806.jpg

 

De groei bleef bij mij nogal lang doorgaan, ongeveer 2 en een halve week.

Het is maar goed dat ze in Den Haag geen idee hebben wat deze planten verbruiken aan water en voeding, anders kwam hier zeker weten ook SLURPTAX op :D :D

Aangezien ik geen EC meet kan ik alleen maar zeggen dat ze de volle aanbevolen hoeveelheid plagron alga bloei krijgen en dat is 4 ml per liter. Dat hebben ze hier ook echt nodig ;)

Dan nu een paar fotos van 4 dagen later, 14 dgn 12 uur dus :

Je ziet, ze gaan nog hard, ook de bloei komt goed op gang.

med_gallery_5291_4541_242001.jpg

 

med_gallery_5291_4541_161246.jpg

 

med_gallery_5291_4541_195971.jpg

 

med_gallery_5291_4541_139077.jpg

 

18 dagen 12 uur, de groei er nog niet uit, er word een best dik bladerdek aangemaakt:

med_gallery_5291_4541_199164.jpg

 

med_gallery_5291_4541_292823.jpg

 

med_gallery_5291_4541_119721.jpg

 

med_gallery_5291_4541_109655.jpg

 

 

Dan nu de laatste paar foto,s op 22 dagen 12 uur, zodra ik nieuwe foto,s heb en je vind het goed dan zal ik ze hier ook uploaden.

 

med_gallery_5291_4541_250311.jpg

 

med_gallery_5291_4541_137937.jpg

 

med_gallery_5291_4541_172224.jpg

 

med_gallery_5291_4541_323976.jpg

 

 

Meerdere foto,s staan in mijn gallerij.

Ik vind het een schitterende plant om te doen kweken, mooi sierlijk lange vingers. Schitterend.

En... ze ruiken ook al flink zodra de 1e bloemen er in komen :lol:

Voor zo ver ik weet is de bloeitijd van deze soort ongeveer 9 weken, maar daar trekken wij ons hier niet veel van aan, het is pas klaar als het klaar is :D

 

Groeten Citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fotografe

 

Dit hieronder is Cheese, wederom fotos van slechte kwaliteit, toch maar eens een cursus gaan volgen bij Whazup.

 

Ze ruiken erg heftig, en lusten een behoorlijke slok water.citroax, je hebt gelijk van de slurptax

 

gallery_8441_2474_641721.jpg

 

gallery_8441_2474_369667.jpg

 

Ze staan er verder gezond bij bij me, erg veel thc uitslag, maar das de bedoeling.

 

Ga vanavond maar eens met een echte camera wat fotos proberen te schieten...

 

Ik ga dit toppic zekers volgen, alhoewel ik eerder stukken eerder klaar ben, ik hoef nog maar max 2 week.

 

Succes

 

SA

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Cheese is in veeeeel soorten!(+/- 17 stuks en waarvan er 7 van B.B. zelf) Dus de bloeitijd kan van 8,5 t/m 11 weken zijn!

B.B. Cheese is 9 t/m 10 weken bloeien klaar. (ligt aan het medium)

Voeding op aarde max. 1.8 EC dit ivm de aroma/geur van de plant, de plant zelf kan wel 2.3 EC hebben.

Het is een lekker wietje. als ik jou was (Fotografe) had ik het ff aan Fred gevraagt :lol:

Laterrrron

Share this post


Link to post
Share on other sites

max 1,8 ec? waar haal je die informatie weg? als ik dat zou doen heb ik in no time het blad er geel aanhangen.

Deze verslinden voeding.

Ook het verhaal van de aroma t.o.v voeding begrijp ik niet helemaal.

 

Groeten Citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi... dit wilde ik graag zien... UK Cheese... in scrog met weinig planten... sativa style!

 

Hoeveel lampen en planten zien we op jouw foto's, fotografe?... allemaal Cheese?

 

En dezelfde vraag aan de andere kwekers... hoeveel planten per m2?

 

Ik vraag dit omdat ik hoorde dat UK Cheese niet zoveel op zou brengen... en dat sog beter zou passen... veel kleine planten per m2... stiekum hoop ik dat dit niet waar is... want dit weerhoudt me ook deze soort te zetten...

 

Trouwens UK Cheese is de moeder van BigBudha's Cheese...

 

Succes allemaal... en laat ze smaken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@satieva

 

ik heb 5 plantjes onder een lamp staan in 25 liter potten

 

SA

 

Ga zekers ff goede pics nemen en je op de hoogte houden, ik ben met 2 weken klaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

big buddah is Parents:

Afghani (male) X Cheese (female) x5

mijn ruimte is 99 x 80 cm en 1x 400 watt.

Hierin staan 2x crystal en 4 x bb cheese.

Yield: Indoors:

average of 250- 400g per m2

bloeitijd 7 tot 9 weken.

 

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super de fotoos jongens! :D

 

@Barney: Zal snel ff kijkje gaan nemen! :bier

 

@ Citroax: We kijken met de loep naar de trichs om te oogsten,zo heeft bij ons bijv pp ook nog nooit korter dan week of 10 /11 gestaan! :D

 

In de beschrijving die je geeft staat er achter de Cheese (female) x5 ,waar staat de x5 voor? :D

 

@Stoned again: bedankt voor de input! :D

 

@Thedogsbollox: wist niet dat er zoveel phenoos bestonden van de cheese,of is dit van de bbcheese? ;) (en dat is een kruising met afghaan?) :lol: (dacht eigenlijk dat er maar 1 (originele?)cheese was!) :bier

 

@ Sativabelieva: Om het verslagje wat completer te maken,zijn 5 "cheese" stekken in 90 literbak,de verlichting is gedurende de eerste week 400W,hierna 600W,de kast is nog geen m2,zal de preciese maat nog ff nemen,maar zo een kleine keter! :P

 

De bedoeling is om ook te gaan scroggen en evt naar gelang groei en opbouw dit evt wat groter te proberen,maar dit zal afhangen van de resultaten! :D

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt me nieuwsgierig gemaakt fotografe :D

 

Wat een soortjes heb jij toch altijd. :lol:

 

groetjes Blowsterke :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowsterke wrote: Je hebt me nieuwsgierig gemaakt fotografe :D

 

 

Zal proefstukje voor je bewaren Blowsterke! :lol:

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tussen de buien door nog ff op het fietsje gesprongen,want was toch wel nieuwschierig! :lol:

 

De cheesjes staan nu 15 dagen in de groei en zijn vandaag de 1e bloeidag ingegaan! :D

 

med_gallery_6346_4506_572063.jpg

 

 

 

De bladeren worden ook wat breder! :D

 

med_gallery_6346_4506_46461.jpg

 

 

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

De feno die citroax heeft zit errug dicht bij de ouwe cheese

We hebben hem al gerookt en ok bevonden

Alhoewel de eerste cheese joint vond ik niet zo lekker

maar had een grote zak met bbxc was dus genoodzaakt om meer te roken :lol:

En nu is het toch wel een van mijn favo weedjes :D

heb zelf hasjheaven staan en een mamma van shack#3xsmm na lange selectie

heb ik nog eeen topic van lopen als ik tijd heb zal ik ze ff posten

 

 

 

Succes met de kazen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Fotografe,

 

Dat ziet er inderdaad lekker bossig uit.

 

Misschien moeten we toch ook maar een dagje shoppen in London plannen. :lol:

 

Hebben ze daar wel growshops trouwens?

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

-SativaBelieva het is zo dat de UK cheese niet veel op brengt +/-350/400 gr. op een 600 w en is licht groen van kleur.

-Citroax wat voeding aan gaat: welke voeding? waar zit je in NL ivm het water en welk medium? Ik heb poeder-voeding en als je vloeibare-voeding zal 't anders zijn, vandaar dat ik voorstelde vraag het aan Fred.

-fotografe nu zijn er nog wel meer denk ik?! echt iedereen is er mee aan 't kloten. En ik ken de eigenaar van de UK Cheese en ik ken ook B.B. en ik weet wie wat heeft gekregen zo beetje.

Laterrrrron :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interessante boel... hier kom ik vaker kijken... mooie vulling, fotografe...

 

Dogsbollox, die opbrengst is prima als dit ook met 2 planten per 600W per m2 zou lukken...

 

Ik dacht dat UK Cheese zo wijd verspreid is, dat het niet meer bij te houden is wie deze stek heeft... verwarrend is wel dat er inderdaad veel verschillende versies bestaan... dus moet je wel iets weten van diegene waar je de stek van gekregen hebt... of waar die zijn waren vandaan haalt... om te kunnen vertrouwen dat je de echte hebt... of je moet de smaak al kennen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...