Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

weetje

Anesthesia Mini(lab)kweek.

Recommended Posts

Wat doet een kweker die van plantjes houd, mooi kiempjes heeft, maar geen ruimte?

Die geeft die plantjes weg.

Aan ons.

Omdat we zo'n grote kweekruimte hebben zeker?

 

bijna 10 dagen lang deden we ons best.

er waren goede afspraken gemaakt over het niet water geven, de bodemverwarming te hoog zetten, en dat soort zaken.

Maar ze gingen niet dood.

 

En toen kwam Wistje met geweldig nieuws; Hij had het drugsbeleid is bestudeerd door de bodem van een verdamper en vond een geweldig feit.

Dat 5 plantsbeleid dat is geweldig hehehe, ze bedoelen namelijk maximaal 5 planten per lamp.

In onze kap zitten 4 lampen dus er zouden 20 planten in onze aardebak mogen.

Nou zijn wij welwillende burgers, en willen niemand tegen de haren instrijken, dus 20 vonden we wat teveel.

 

pffffffffff, wat nu?

 

Hey, zegt wistje, we hadden toch nog een kap van spaarlampen?

 

mjah, en die bak heeft de perfecte maat.

 

haje, tsa du ko jingg bonsai? zegt wistje.

 

wat in oud kantonees zoveel betekend als: doen ze in kanton eigenlijk ook aan bonsai kweekjes?

 

 

Eeeeeehhh, juh, wat maakt 't uut?

Gaan met die banaan.

Als dhr. W ons die kiempjes geeft weet die wat er gebeuren kan.

A minilab test grow.

 

 

Soort: Anesthesia.

pot: 12liter

medium:allmix

licht:4 x 18 watt spaarlamp 2700 K.

plaats:keukenkastje hoogte 70 cm.

temp:22-27 graden

lv:50%

voeding: nu nog bovenaf, straks onderlangs

voeding:biobizz en biogreen.

2-wekelijkse preventie:neemolie.

 

Extern hormonale factoren:

Buurkweekje:moonpowermeisje onder 10 watt led.

Een ander deel van dit kastje wordt gebruikt voor de eerste 3 dagen drogen van heerlijke kristal-wietjes

 

<!--ImageUrlBegin--><!--ImageUrlEBegin-->med_gallery_7713_4480_223661.jpg<!--ImageUrlEnd--><!--ImageUrlEEnd-->

 

 

 

 

 

 

 

een leuk veldje toch?

ze zijn ....-..-... ontkiemd in het underground lab.

tussentijds mishandeld in een kasje in het minilab.

en sinds 22-01-08 in deze set up.

 

med_gallery_7713_4480_57158.jpg

 

en wellicht ook nog enigzins nuttig om u mede te delen dat de tijdsindeling van de lamp gerelateerde schakel klok direct op 12/12 is gezet.

 

So far the introduction of:

 

savelamp Annie on 12/12

 

greetz weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo weetje,

 

Wat een toffe peer ben jij toch, waarmee ik in oud bladiwostoks bedoel dat je coole verhaaltjes schrijft!

 

Nou goed, toch tof dat je weer een verslagje maakt, we shall see wat het wordt...

 

Maar goed, nu even over belangrijker zaken... 5 planten per lamp zeg je ? Dat zou écht een uitkomst bieden, wellicht is er een jurist op het forum die ons er verder mee kan helpen (A.. ?).

 

Vriendelijke groetjes aan "het" minilab van een ander minilab.

 

Kees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben blij dat de wezen,na in dodelijk gevaar te zijn geweest om te "verdwijnen",uiteindelijk toch nog een goed huisje hebben gevonden ;) .

 

Grtz. Aad

 

ps dan toch maar wat lampjes erbij halen ;) ,mmh laten we even afwachten wat daar uit komt :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS: Net het gedoogbeleid er even op nagezocht weetje, maar ik kan de maas niet vinden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) een hele vrije interpretatie van het gedoogbeleid in ieder geval! Wat leuk dat ze nog een tweede kans krijgen. Ook op 12/12 he? Wat zijn we toch allemaal ongeduldig :D

 

Ben benieuwd wat hier uit gaat komen, om een en ander nog even aan te vullen: Ik heb me laten vertellen door zeer goed ingelichte bron dat dit een (geslaagde) kiemproef was met huminezuur. De zaailingen bleken allemaal mooi gelijkmatig te zijn opgekomen. Welk zaad is gebruikt is een verrassing (F1a of F1b), het is test zaad (voor de oogst geplukt om te zien of het al rijp was) maar in ieder geval allemaal van dezelfde bud.

 

Vergis je niet, op 12/12 groeien ze echt nog flink, dat is de herijuana invloed.

 

Maar een mooi veldje bij elkaar zo. Toppie! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe verzin je die teksten toch elke keer weer? Ongelooflijk.

 

Ga 'm in ieder geval volgen!

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

tanx people,

 

@kees- dan heb je door de bodem van de verkeerde verdamper gekeken, was het wel een model van evert?

@whazzup- als serieus element leek het me leuk om te zien wat ze onder dit licht doen, en "leid ons wel in bekoring" als ze teveel lonken gaan ze mss onder de echte lampies, voor het zonnetje is het helaas te vroeg.

 

@thomson- Voor het verzinnen van allerlei dingen helpen de andere onderdelen van een verdamper erg goed. In de juiste volgorde weliswaar; anders drijft je wiet in het door een element verwarmt watertje......

 

Wel is het zo dat het minilab geen enkele aansprakelijkheid neemt voor mogelijke schade die de lezer ondervind bij het doornemen van onze verslagen.

Voor schade aan panten kunnen wij ons verzekeren.

De effecten bij mensen zijn echter van dusdanige aard dat zij onder geen enkele polis konden vallen.

Derhalve zijn wij genoodzaakt om de lezer te vragen afstand te doen van de mogelijkheid om enige aanspraak op schadevergoeding of andere vormen van genoegdoening te eisen op basis van de door hem of haar ervaren emoties.

 

 

O-Ja, ik doe.

O-nee,ik doe niet.

 

 

................................................................................

........................................................(afstand van al mijn persoonlijke bezittingen)

 

 

 

 

hartelijke groet, weetje

 

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha Weetje,

 

Nu wordt het tijd om de verdamper aan de kant te zetten. Voordat onze (jonge) leden hierdoor nog in de war raken. ;)

 

Verzekeren voor schade die je berokkent bij personen = Wettelijke aansprakelijkheid, pjecies, je WA polis. Of de verzekering het dekt is natuurlijk het volgende. De strijd tussen het niet willen uitkeren en het verzekert zien van je ingetreden risico, is een voortdurende strijd. Een strijd die hiermee wellicht wederom een nieuw hoofdstuk kan toevoegen.

- man beroept zich op WA ten aanzien van schade berokkent bij lezers, die door overmatig kwijlen hun eigen tapijt hebben vernield. Het kwijlen is tot stand gekomen door de weergegeven uitzonderlijke kweekexperimenten van Weetjes en Wistjes Minilab-

We zien het krantenartikel al voor onze snuffert verschijnen. Een echt woensdag bericht. :D

 

We hebben niet aan de verdamper gezeten, maar aan buitenwiet, raar spul man. ;)

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

he bah, buitenwiet ;)

 

Weetje, de olie is al op zeker he? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er nog olie was, dan na vandaag zeker niet meer.... ;)

 

 

Trusten boys,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Weetje, veel succes.

Ik ben benieuwd hoe deze dames zich zullen ontpoppen tot queens of the afwasbak!!

Gr AH

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaar dat er bij het lezen van onze verslagen beter een bakje onder de lezer kan staan...

een kwispeldoor heette dat.

Gelukkig hebben wij een uitgebreide gezinsaansppakelijkheids verzekering...

 

Tja whazzup, je wilt niet weten hoe leeg ik dat potje gekregen heb.

Gelukkig werd er dit weekend gebubbled...(van buitenwiet) ;)

en mag iceelf weer fladderen....

 

we gaan ons best doen achterhoeker en kijken al uit naar het afdrogen....

 

 

jah de zon in je bolletje

bezorgt je menig lolletje.

 

greatles weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou weet ik het zeker: hersenschade ten gevolge van overmatig bho gebruik is permanent ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey weetjuh leuk topic man :D

 

 

ik zie dat je ook moonpower heb staan :D dit is echt een van de beste wiet die ze bij ons in de buurt ( lees omringende dorpen ) hebben knetter wiet is het en ook niet om sochtends mee wakker te worden ( net als heriuana danmm ben nu nog lauw :lol: ) waar kan je moonpower zaden ahlen weet je dat misschien ook ???

 

ben namelijk zelf geintresseerd om moonpowr te kweken of dynamite weet trouwens ook neit waar ik die kan vinden, beide soorten zijn hier best prijzig 9 tot wel 15 euro licht an de oogst en geloof me dit is dan niet een of andere k2 die je standaard in de shop koopt :D

 

 

moonpower rulezzz

 

ik ga je volgen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Weetje,

 

Nadat we enigszins zijn bekomen van alle proza, hebben we ons nog maar eens gericht op de technische gegevens.

 

Ben je van plan om de dames in deze bak, onder dit licht volledig af te bloeien?

 

Alaaf uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izza ja.

een volmondig ja.

1 met hoofdletters.

 

Helaas komt er dus weinig zinnigs uit, hehe

 

dat heeft waarschijnlijk iets met

dit

te maken.

 

zorry, so zeriuesze vraag en dan krijgje zulks gefladder...

 

groetels iceelf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, had hem gezien :D

 

Lekkere relaxte muziek. Alleen je font een beetje dikker, er gaat veel verloren bij het overzetten naar Youtube. Ben heel benieuwd naar het report :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ernstige twijfel of ik in een andere gemoedstoestand ben,

nou ja het is soms ook gewoon een kwestie van doorzetten.

 

(weetje trekt fomeel gezicht en houd dat in de plooi)

Jawel asgrow, dit blijft de place de la delict.

Zelfde bak, zelfde lamp...........zelfde kastje.

 

med_gallery_7713_4480_249418.jpg

 

 

Een droog keuken bovenkastje.

Of een bovenkastje om te drogen van gemelamineerd spaanplaat.

 

med_gallery_7713_4480_114974.jpg

 

 

Een led sister, better then a sledge sister.(oeps Weetje, formeel)

Temp nog steeds prachtig prima. 20/28 graden-------lv 50 %-------

Rechts onderaan in de kast is een labyrinth blok voor de lucht in.

Linx boven hangt een comp vent. voor de lucht uit.

Beide luchtjes komen uit/gaan naar het lab.

 

med_gallery_7713_4480_62503.jpg

 

 

En de plantjes gaan ook lekker.

De spaarlampen vinden ze tot nu toe prima.

Wel een lichtelijk foutje in het ontwerp, de lampen vormen samen een vierkant, maar de fitting doet hier aan mee. Op de hoeken zie je dus duidelijk een wat meer gestrekter beeld.

Vandaar dat de bak nu soms gedraaid wordt.

 

med_gallery_7713_4480_454637.jpg

 

 

Er is een lichtelijk verschil per rijtje, dit kan te maken hebben met de verschilende ontkiemingsmethoden.

Alhoewel dat niet psies klopt zoals de strips pitpot.

 

Sommige plantjes beginnen al met hun sekse te vertonen,

 

med_gallery_7713_4480_31153.jpg

 

 

Dit lijkt me een mannetje te gaan worden, of is dat verbeelding?

uhm, sinds 22-1 op 12/12...

dat kan toch niet?

Vast verbeelding, of vertel is Whazzup, zijn ze zo lichtgevoelig?

 

 

Verderz vinden we dit project bemoedigend verlopen.

Waarschijnlijk gaaan we de kap wel wat aanpassen om het vierkant egaal te belichten,

de kans dat we er dan nog 2 lampen bij plaatsen is vrij groot.

majah, je moet wel wat te dromen hebben he?

 

groetels uit het minilab, Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Weetje,

 

Voor ons hoef je niet formeel te zijn hoor. :lol: We zijn wel fan geworden van de poetische verslagen. :D

 

Bijna twee weken is na direct op 12/12 al het geslacht is inderdaad erg vroeg. Het zal wel verbeelding zijn.

 

Alaaf uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haaai Weetje :lol:

 

Wat zie ik daar mooie groenten,

veel succes ermee :D

 

ps; leuk die ledjes

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey weetjuh !!!plantjes gaan lekkah hey :D zien er goed uit worden vast goed verzorgd :D nog een end te gaan duzz keep it up like this way :lol:

 

the question for the second time :D

 

:D :D :D en de moonpower ????? ;) :bier :bier waar kan ik van deze soort zaden halen !!!! :D :D :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice weetje,

 

Zou best kunnen hoor dat ze zo snel geslacht tonen... Wellicht is het hiervoor een uitermate goed soortje, who shall say. Maar is ook wel fijn, want als ze nog even groeien heb jij toch een flinke bak vol...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geachte weledelgeboren heer Asgrow,

wat rookt u in godsnaam??????

wij hebben nog nooit een poezenverslag geplaatst op dit forum.

 

Hey Tox-zuiderbuur,

ze zijn nog niet klaar voor een rookverslag, maar dat komt wel goed.

 

 

@..masteryero, ja da's een beetje slordig he.

drie keer is scheepsrecht dus in principe zou je het nog 1 keer moeten vragen alvorens ik zou vertellen dat de moonpower binnenkort op de kaart van basicseeds zal verschijnen. Het is dus nog even wachten.

 

@kees- een bakkie vol daar gaan we voor.

blij verrast wat deze plantjes van een spaarlamp vinden.

 

 

 

greetz uit het minilab, weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...