Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dr.LivingStoned

Wietmelk

Recommended Posts

Hoi, na men laatste knip had ik wat afval voor verdere verwerking. Dit is herijuana knipafval waar behoorlijk wat kristal op zat. Ik maak enkel onderscheid tussen echt takken en stengels de rest gaat er gewoon allemaal in, groot en klein thc is over heel de plant verdeelt dus ik discrimineer ook niet.

 

Het kan ook prima met topjes, hash enz. de werking is vergelijkbaar de smaak niet altijd.

 

Ik gebruik volle melk, vanwege het hoge vet gehalte en doe dit in een pot au bain-marie, daar doe ik mijn knip afval bij tot ik het nog net onderkan drukken.

med_gallery_10252_4392_153581.jpg

med_gallery_10252_4392_299222.jpg

med_gallery_10252_4392_858874.jpg

 

 

 

 

med_gallery_10252_4392_83126.jpg

 

 

 

 

 

Dit laat ik een 30-45 min. koken op deze manier en wring ondertussen het afval een paar keer met 2 lepels uit.

 

gallery_10252_4392_636917.jpg

 

 

 

 

Na het koken giet ik het geheel door een proper keukendoek en zeef, de melk word opgevangen en de keukendoek uitgewrongen tot er geen druppel meer uitkomt.

 

gallery_10252_4392_1634075.jpg

 

 

 

med_gallery_10252_4392_768421.jpg

 

 

 

med_gallery_10252_4392_251138.jpg

med_gallery_10252_4392_409697.jpg

med_gallery_10252_4392_78164.jpg

 

Eens alles afgekoeld is giet ik alles in zakjes om ijsblokjes te maken.

 

med_gallery_10252_4392_794816.jpg

 

 

med_gallery_10252_4392_365342.jpg

 

 

med_gallery_10252_4392_488564.jpg

med_gallery_10252_4392_18735.jpgmed_gallery_10252_4392_161110.jpg

med_gallery_10252_4392_157591.jpg

 

1 a 2 ijsblokjes op een kopje koffie, thee, chocomelk geeft voor mij het gewenste effect. Dat dit voor iedereen heel erg verschilt is duidelijk mag ik hopen, dus als je dit niet vaker gedaan hebt zou ik zeker met een theelepel beginnen want de potentie KAN erg hoog zijn.

 

Dit is een makkelijke en hele snelle manier om THC te consumeren zonder te hoeven roken. Als med user is het voor mezelf wel eens prettig om toch nog een extra dosis binnen te halen en dan is roken niet altijd een alternatief voor me. Ook de werking lijkt langer door tegaan als ik het "eet" ipv rook en dan bedoel ik met name de werking op mijn lichaam niet zozeer de high en/of stoned die erbij hoort.

 

Bij het gemak komt ook het risico, je bent veel sneller over je dosis heen. Dus dit moet altijd met beleid gedronken worden anders is het snel niet leuk meer en als een blok in slaap vallen hoort bij de risico's.

 

zo nu hebben we toch weer dat :verrygood verdient vind ik maar :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjiek dr,

 

Heel origineel bedacht en mooi getoond.

Goeie info.

 

groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet"O"Mel

 

250ml melk met een theelepeltje cacao en wat suiker in de magnetron, nog even goed doorroeren en een top er bij gooien... 10 minuten laten trekken en dan opdrinken!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Doc,

 

Het wordt tijd dat we een witte rus komen scoren daar in die Zeeuwse klei. :verrygood

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

 

 

Noot

You would've made mr. Lebowski proud, after you made him cry like a baby.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan dus ook gewoon ong. 2gram wiet gebruiken in 250ml melk en dat dan opdrinken(na te zeven)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet meteen dat hele glas opdrinken,want dan kan t weleens minder leuk aflopen dan dat je in gedachten had.... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT; Hoe te quoten!!!

 

 

 

Wow dat ziet er zeeeeer goed uit dude,

 

greetz van de Kasthavel, die met eerste homequeeq in de weer is.

 

Ik heb al veel opgestoken van mede users en growers, ik heb ook al eens van buitenknip wiet melk gemaakt, was van Purple, echt tèèèè` gek gewoon zo lekker.

 

Bonbons kan je er ook van maken, met pure chocolade donkere met veel cocovetten haha.

 

Tof met mooie fotoreportage, ben wel jaloers op zulke goede beelden want heb geen digitale camera ter beschikking momenteel.

 

Go on with the good work, laten we de wereld wat groener maken met zn allen :verrygood

 

 

 

Greetz Havel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een verslag met foto's van wietmelk miste nog. :verrygood

 

Zou koffiemelk niet nog beter werken, aangezien het vetter is en lekkerder in de koffie... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed en duidelijk verslag ,makkelijke manier van verpakken en doseren

Juiste merk ijsblokzakjes , Smile

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had net eenvoor 5 euro aan hasj, de helft in de chocolademelk, en de andere helft in een jointje ;) :D kon niet kiezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net Keesjes zijn beroemde ''Wiet O Mel''( :rofl ) gemaakt, dat word dadelijk smullen. 0.6 Gram Orange bud in 300 ml volle melk. Beetje cacao en misschien wat suiker erbij voor de smaak ;)

 

Trouwens een erg leuk topic dit, vooral vanwege de foto's :D

Paaskonijn.

Edited by Paaskonijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey PK,

 

Hoop dat je moeder haar rug er baat bij heeft...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi, keesthemad.

red68.

is het niet zo dat je suiker gebruik met je wiet, dat je een vermindering krijg van je thc.

mensen die wat te stonet zijn, steken ook een klontje suiker in hun mond om weer bij te komen.

had altijdt gehoord dat suiker afbraak van thc had.

weet zeker dat je daar het gepaste antwoord op heb.

ps mijn melk is juist een uurtje gereed, had het trouwens gelezen op het forum. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar anders is je chocomel smerig, en het werkt prima hoor...

 

Suiker werkt activerend, dus wordt je er eerder high van.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suiker breekt in ieder geval geen THC af...

 

Meestal wordt er een suikerrijk product genuttigd bij een 'bad trip' omdat ze in de veronderstelling zijn dat dat je suikerspiegel wat omhoog brengt en je je beter gaat voelen. En als dat niet werkt, is het altijd nog een leuke placebo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LordQuas, ik zou "Badtrip" graag in het kader van wiet fout gegaan noemen, het is net als dronken dat je gewoon keihard moet kotsen... Bad trip is iets anders, dat is niet mogelijk van wiet alleen. (speciale gevallen uitgezonderd.)

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom zette ik het ook tussen aanhalingstekens... Maar het is inderdaad een beetje een te zwaar woord voor je een beetje misselijk en zweterig voelen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

suiker geeft je tijdelijk extra energie(kwartiertje ofzo) maar daarna krijg je een extra downer, als je lichaam de suiker afbreekt.

 

het helpt heel even.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks; ;) weet dat ik nu wat suiker kan toevoegen.

werk wel maar smaak, kon wat beeter.

ben benieuwd? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

een half zakje vanille suiker. p.p erdoor mixen ;), wat halfgeslagen room erop. en een dopje whiskey (doe ik meestal erdoorheen )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo

ik ben van plan om met mn vriende wat wiet melk te maken. Hvl gram denken jullie dat nodig is voor 1liter? 2gr of mss 4gr? en dan nog; het gaat toch ook met gedroogde wiet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
En nu in het Nederlands ?

hoeveel gram heb je nodig per liter ?

(rekening houdend dat dit een van onze eerste keren is en we maar lichtgewichtjes zijn:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, vandaag eens wietmelk gemaakt ipv hasjmelk met 0,6g wiet. Ik wou eerst een gram nemen, maar aangezien ik van een half plakje cake uit de shop al serieus stoned geraak vond ik dat niet nodig( is het ook niet, kickt al lekker in:p).

 

Dus men neme:

-0,25l (half) volle melk. Het kan dus ook met halfvolle melk hoor mensen, dat enkel volle melk geschikt is, is een fabeltje. Trouwens, zoveel meer vet zit er in volle melk niet hoor, toch niet hier in Belgie.

-klein klontje boter

-honing naar smaak

-0,6g wiet, in dit geval lekkere sterke Shiva

 

De melk, boter en honing samen in een tas en 3 minuten de microgolf in zodat het gloeiend heet is. Daarna de wiet fijn verkruimelen en toevoegen. Sommigen verkiezen van het te zeven, ik eet het gewoon mee op...Ik vind een hoop plantenmateriaal inslikken dan ook niet erg...Kratom slik ik ook altijd in bv. Roer goed en laat een tijdje staan( 'tis sowieso toch nog te warm om op te drinken). Daarna drink en geniet;).

 

gallery_5204_7095_6534.jpg

 

Zo ziet het er dus uit, de boter en wiet drijven bovenaan, dit verminderd na een tijd wel, zeker als je genoeg roert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...