Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cj8300

Wiet Voorbij Douane

Recommended Posts

Hey,

 

we gaan in de krokusvakantie met een organisatie naar Frankrijk gaan boarden, we zouden wiet meenemen maar er is altijd een kleine kans dat de douane de bus doet stoppen.. Hoe verstoppen we best de wiet (25gr) en waar? Stel dat ze honden meenemen...

 

Thnx

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 strijkzakken over elkaar heen en tussen het strijken ieder keer je handen en die zak wassen met een lekker sterk zeepsopje... Je kunt dus gewoon één strijkzak kopen en deze in stukken knippen... Gaat helemaal goed komen dan :verrygood.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pot choco, paar scheppe eruit, wiet erin (liefst wel 2 zakjes errond), choco er terug over, ff in de magnetron, en terug dichtdraaie :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Choco hadden we ook al aan gedacht maar iemand zei da honden dit misschien zouden ruiken... terug in de magnetron.. niet erg voor je weed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potje Sambal, en klaar is Cj3800

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoofdvalies en een anoniem kleiner rugzakje in bagageruimte bus zetten ...

met brol er in en ntl 25 g wiet ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beroep je op het Schengenakkoord :verrygood...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 strijkzakken over elkaar heen en tussen het strijken ieder keer je handen en die zak wassen met een lekker sterk zeepsopje... Je kunt dus gewoon één strijkzak kopen en deze in stukken knippen... Gaat helemaal goed komen dan :verrygood.

 

Kees.

 

 

 

hey kees

 

honden ruiken het gewoon nog dan hoor!!!

 

ze zijn echt niet te foppen

 

grtzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel even in de magnetron kan geen kwaad. De politiehonden kunnen 43x beter ruiken dan jij. Dus wat jij vanaf 1cm ruikt, ruiken zij vanaf 10 meter...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey,

 

we gaan in de krokusvakantie met een organisatie naar Frankrijk gaan boarden, we zouden wiet meenemen maar er is altijd een kleine kans dat de douane de bus doet stoppen.. Hoe verstoppen we best de wiet (25gr) en waar? Stel dat ze honden meenemen...

 

Thnx

 

 

ik ken iemand die zo hond hebt

 

en geloof me het is niet te hopen voor je dat ze met een hond controleren dan

 

wat je ook verzint, hondjes ruiken het echt!!!

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

geloof niet dat het fysiek mogelijk is dat ze het in een chocopot ruike, tenzij je met je wietgeurhande aan de pot gaat zitte :D choco is toch luchtdicht??? :verrygood als je onder water een scheet laat, ruik je hem dan ook voor ie bovekomt? nee, toch??

 

dus gewoon wiet dubbel verpakke, handjes wasse, choco eruit, met pincet wiet erin flikkere, schepje choco erbovenop, magnetron in en klaar!

 

en @irezumi: mag je mij eens uitlegge dat als het plastic van de strijkzakke niet geperforeerd is, en elke keer zak en hande wast, ze het kunne ruike. Het is luchtdicht, dus wat erin zit, ruik je niet, en erbuiten is niks, en wat er niet is, kan je niet ruike..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik las altijd in een fles shampoo, na het in een condoom te hebben gedaan, daaromheen 4 boterhamzakjes en daaromheen 4 strijkzakjes, tussen alles door, deo ertussen en handen e.t.c wassen.

 

ik geloof dat ze dat gecontroleerd hadden, en jah de hond rook het niet :verrygood

 

Bruut :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
........

als je onder water een scheet laat, ruik je hem dan ook voor ie bovekomt? nee, toch??

........

 

:verrygood

 

Anyway, is een pot pindakaas ipv choco niet handiger? Moet uit ervaring zeggen dat wij nog nooit honden in de bus hebben gehad richting de alpen. Toch, je weet maar nooit. Ik heb altijd zoiets van: ff niet blowen kan ook wel als je het risico te groot vind.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D als je onder water een scheet laat, ruik je hem dan ook voor ie bovekomt? nee, toch??

 

Nee, niet voordat hij boven is nee, :verrygood...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ikke drna ook nie hoor, ga ik ff met me kop onder water tot ie weggetrokke is.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het risico wil nemen zijn er genoeg tips ,

als je weet waar je naar toe gaat stuur je het op in een strijkzak

 

Ik ga regelmatig vissen in ierland en neem dan ook wat te roken mee maar ik smokkel het niet , of ik stuur het op of ik neem het gewoon vacuum gezogen mee in me broekzak zonder het verder te verstoppen

Nooit problemen gehad, friendly face

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

van Dale:

 

smok·ke·len2 (overgankelijk werkwoord, ook absoluut; smokkelde, heeft gesmokkeld)

1 verboden goederen, of goederen waarvoor rechten betaald moeten worden, heimelijk over de grens brengen

2 iets in het geheim naar de genoemde plaats of in de genoemde richting brengen

 

Wat niet smokkelen Buble? :verrygood

 

Een vriend van mij stopte zijn wiet in zijn snowboard jas. Mocht ie gepakt worden zou hij zeggen dat het er nog in zat van de laatste keer indoor boarden. Of je daar mee weg komt is natuurlijk maar de vraag en bij een zak van 25 gram gaat het natuurlijk ook niet op.

Share this post


Link to post
Share on other sites
geloof niet dat het fysiek mogelijk is dat ze het in een chocopot ruike, tenzij je met je wietgeurhande aan de pot gaat zitte :D choco is toch luchtdicht??? :verrygood als je onder water een scheet laat, ruik je hem dan ook voor ie bovekomt? nee, toch??

 

dus gewoon wiet dubbel verpakke, handjes wasse, choco eruit, met pincet wiet erin flikkere, schepje choco erbovenop, magnetron in en klaar!

 

en @irezumi: mag je mij eens uitlegge dat als het plastic van de strijkzakke niet geperforeerd is, en elke keer zak en hande wast, ze het kunne ruike. Het is luchtdicht, dus wat erin zit, ruik je niet, en erbuiten is niks, en wat er niet is, kan je niet ruike..

 

 

 

hoe die hond dat dus precies doen weet ik ook niet

ik weet wel dat ze het ook ruiken als het luchtdicht is!!!!!

 

maar ja ieder voor zich ,wie houd jullie tegen om te proberen

 

succes dan

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
De politiehonden kunnen 43x beter ruiken dan jij.

 

zet daar gerust nog een paar nullen bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het nooit extra verstopt ,gewoon in me broekzak

Dus niks in het geheim ,dat zij het niet weten is wat anders maar als ze me Fouileren zouden ze het zo kunnen vinden ,hehehe

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan ben je een mazzelaar

 

nooit een hond tegen gekomen dus

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel, maar meteen door de knieën en aanhalen die beesten dan zijn ze niet meer objectief

Reis 9 van de 10 keer meestal met broer en vader

Mazzel moet je afdwingen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede avond mijne heren,

 

Voordat nog meer bezorgde leden zich melden:

 

Na onderzoek in de Nederlandse wetgeving, bestaat volgens Artikel 11 van de Opiumwet, de mogelijkheid om dit onderwerp te bespreken. De export van een hoeveelheid Cannabis onder 30 gram voor eigen gebruik, levert voor de dader immers geen strafbaar feit op.

 

Het kan geplaatst worden in het kader van Algemene Handelingen rond Cannabis, waarbij de dader niet strafbaar is.

 

De handeling opzichzelf is wel strafbaar en geeft Justitie daarom altijd de mogelijkheid om de achterhaalde Cannabis in beslag te nemen. Maar de dader gaat vrijuit.

 

:verrygood Hiervoor hoeven we niet eens beroep te doen op de vage Gedoognorm van Cannabis.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's op zich goed nieuws.. Maar dit geldt natuurlijk niet als je in een ander land wordt gepakt met een dergelijke hoeveelheid.. toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad tomas. Hetgeen ASgrow vertelt geldt waarschijnlijk enkel voor transport over de nerderlandse grens.

In dit geval, waar de franse grens zal overgestoken worden via Belgie, zal deze wet niet meer van toepassing zijn.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...