Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

keesthemad

Je Bent Wel Eens Stoned En Eet Broodjes:

Recommended Posts

:verrygood ...

 

Natuurlijk, als je stoned bent ga je eten, en als je dan niks fatsoenlijks in je huis hebt, eet je toch gewoon een broodje. Vannavond heb ik een combinatie gemaakt, daar zeg je U tegen. Als je stoned bent zijn andere combinaties dan gebruikelijk vaak heel lekker en aantrekkelijk. Daarom wil ik hier een soort kookboekje voor gekke broodjes gaan maken, zodat iedereen zijn gekste broodje (en alleen broodjes) kan posten en dat er dan misschien nog eens een broodjesboek voor stonede mensen mag komen, dat lijkt me wel een vet idee...

 

Dus als menu:

****streek volkoren broodjes met respectievelijk;

 

eiersalade

boter-zout-augurk-basilicum

Dikke laag pindakaas

 

Bovenopelkaar gestapeld, 6 sneetjes dus, en doordemidden gesneden en daarna zo'n nonchelante look gegeven door de stapels uit elkaar te schuiven. Het geheel geserveerd op een houten snijplank.

 

Nu ga ik ze echt eens opeten, ik hoop dat jullie dit een tof idee vinden en het volspammen, het liefste alleen met broodjes beschrijvingen en desnoods foto's, gewoon iets tofs

 

Ik moet u echt met klem op het hart drukken dat het 3 losse broodjes waren (6 sneetjes) en niet alle broodjes op elkaar in één stapel.!

 

Meningen over die broodjes van anderen zijn natuurlijk welkom, maar quote ze dan even en zet er onder wat je er van vond.

 

Vriendelijke groet,

 

Chéfkees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha jongens,

 

Als je de munchies hebt komt je op ideeen.

 

Is dit een eigen recept?

 

Vind het toch een klinken als een gevaaarlijke combo, eiersalade en pindakaas. Hopelijk komen daar geen lichaamsgassen van. :verrygood

 

Misschien heb ik nog niet genoeg gerookt. ;) <hint aan mezelf>

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ASgrow,

 

Moet je zelf niet eens een lekker broodje maken en hier opbiechten wat je er op hebt gedaan ? Doe het anders voor mij :rofl ?

 

:verrygood Nou goed, ik heb ze opgegeten. Het broodje met augurk was lekker maar vreemd. Op het broodje pindakaas zat veel te veel waarschijnlijk ;) . En op het broodje eiersalade te weinig ;) maarja het bakje was bijna leeg :rofl .

 

En ja het was dus eigen recept...

 

Maar goed rook jij er nog maar ééntje en maak een broodje,

 

Groetjes :P en welteruste.

 

Tot broodjez,

 

Kees.

 

BTW: Boeiend die gassen, niet dat ze er komen, maar ik zie er geen milieuinspecteur op af komen dus dat zit wel goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

plakje brood, laagje mayo, plakje kaas, plakje brood, laagje mosterd, plakjes komkommer, plakje brood, tonijnsalade en tabasco, daarop weer een plakje brood :verrygood ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me lekker man, die noemen we de loadrunner ! Ik ga m wel een keer proberen, wel een hele hap, maar dat gaat er natuurlijk makkelijk in...

 

Eetze !

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor Kees dan,

 

I like 'm American style. Any kind of meat. We need the meat. No can do, without the meat.

Secondly, we need the mayo. No can do without the mayo too. Cause it goes great with the meat.

 

The rest doesn't matter.

 

Ooh maybe something for the bite. A bite is nice. Some fresh tomato or other veggie. But that's just nice. And nice is not a must.

 

Maar ja, je weet het Kees. A van AS moet op zijn gewicht letten. Dus we tellen de broodjes die we onszelf toestaan. :verrygood

 

Groeten en trusten.

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sonja bakker broodje voor As

Sneetje wit brood mager plakje boterhammen worst met tuinkers

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe.. Leuk topic, zo eentje waar je echt alleen op komt als je stoned bent :verrygood

 

Een creatie van vroegere stonede periodes:

 

- Plakje brood

- 3 á 4 Plakjes Kaas

- Appelringen

- Beetje kaneelpoeder

- Plakje brood

- 10 minuten tussen et tosti-ijzer

 

en voilá, de AppelKaas-Tosti is geboren ;)

 

- Rev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En bedankt Kees :verrygood Ik werk nu het laatste hapje van een pistoletje

met fricandeau (rauwe ham was op), tonijnmayonaise en rucola weg,

het miste een tomaatje maar ik kan alleen maar zeggen :

 

Ik wil meer...

 

Gewoon de munchies van een topic gekregen, sheesh!

 

gr.

 

Spewey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dit topic is een succes, ik heb het nu al door ! :verrygood

 

Kees.

 

@AS, geen gassige situatie hoor, ging prima ! Op de een of andere manier kom je gewoon op geweldige smaak combo's, vraag me alleen af of ze nuchter ook lekker zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smos of Smoske,

In het Vlaams betekent smossen knoeien,..

Een Smos is volgens mij hetzelfde als een broodje gezond in Nederland, maar toch net iets lekkerder met de Belgische mayo..

50 meter lopen en ik heb een verse en de lekkerste Smos die je maar kan bedenken... :verrygood

 

- Broodje of stokbrood

- Verse salade

- Scharrel tomaten :oeps

- Belgische mayo

- Peper en zout

- Kaas

- Hardgekookte eieren in schijfjes

 

nb29062005smoske.jpg

;) ;) :P :rofl :rofl :rofl :dope:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kees dan heb je mazzel ,bij mij gaan dat soort combo's echt wel gassen

Heb net een eitje gebakken met spek

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
- Scharrel tomaten :verrygood

;) ;)

 

De naam is zwaar ranzig (Smos) maar ziet er wel heel ok uit, idd die mayo eh... :P

 

gr.

 

Spewey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het noemt smos omdat je zo hard smost als je hem opeet ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik los ga smeer ik 3 bammen (liefst streek brood of met pitten) waar van 1 aanbeide kanten.

Hierbij kies ik voor alles wat smeer baar kan zijn ev. in combo met wat er verder tussen komt..

 

bv mayo, ketchup, mosterd, knoflooksaus, dat italiaanse spul, sambal en dergelijke

 

vervolgens bedekken we een boterham met een laag vlees(waren, gehaktbal, shoarma is ook een goeie) en hartig (sla, komkommer, radijs, ei, augurk), eventueel afgewisseld met was saus en kruiden naar keuze.

 

de beide-kanten-besmeerde boterham hier boven op en vervolgens het zelfde repertoir of afgewisseld met kaas oid, en afdekken met de 3e boterham,.

2 prikkers erdoor steken, olijf erbovenop prikken en diagonaal door snijden ;)

 

 

(ok prikkers en olijven zijn overkill, doe ik nooit)

 

 

Of soms droge havermout door de blender tot poeder en met veel eieren en weinig melk wafeltjes bakken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net 2 broodjes met vissticks en mayonaise op.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo op de vroege middag tomas ? Lijkt me niet echt lekker maar goed...

 

Ik heb net een tosti met boursin op, dat is ook echt lekker, maar wel duur, want je doet minstends 1/3 van het pakje er op natuurlijk...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet een broodje smeren met een beetje pindakaas, daar wat plakjes kaas op en daarover weer wat pesto doen. het is een goddelijke combinatie. :verrygood

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een keer acht broodjes met pasta, lekker smakken en het water liep me weer na elk broodje in de mond.

Ik ben geen zoetkauwer maar als ik geblowd heb jee ;)

En een biertje vind ik lekker maar als ik geblowd smaken ze nog beter.

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

tostie geitenkaas met honing of tostie hawai ..... boterhammetje met sandwitch spread met plakje kaas enz enz...

Lache he , al heb je bijna niks in huis kan je toch altijd wel weer iets in elkaar flansen om je vreedkick te stillen

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoet; witbrood met pindakaas, andere plank met boter en hagleslag, op elkaar en klaar.

hartig;oude kaas, salami/ham/chorizo, ei en curry, met zout en peper

pittig;witbrood met kaas, komkommer, sambal en pindakaas.

DeLuxe: stokbroodje met rundvleessallade, dan paar plakken rollade, rauwkost en ei

 

eetze

 

 

CD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...