Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

quiksilver

Lachkick's

Recommended Posts

hi

da's nu eens iets wat ik het ergste mis,

de vreetkick's daarentegen kan ik wel missen, 3 frietkoten heb ik betaald :wacko:

hebben jullie deze soms nog? ook bij dagelyks gebruik?

 

greetz quik

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik met mijn zus blow loopt het haast altijd uit op lachkicks. maar niet zoals in het begin, dat je gewoon niet meer kan stoppen met lachen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

fuck man, dit vind ik nu ook eens zo jammer B)

 

die ECHTE zuivere oude lachkicks, eeuwigdurend en onmogelijk om te stoppen

 

 

ik mis ze :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook al 8 jaar en had eergisteren nog een superlachkick,

 

een maat en ik waren zon simpel racespelletje aan het doen op de ps2..

waar je van bovenaf zicht hebt op de hele baan en je met mini autotjes moet racen...

 

1e race ging echt supergoed bij mij, mijn maat bakte er niets van!

Maar hij zei tegen mij: Jaa jij bakt er ook nix van haha prutser!

 

toen keek ik hem aan en ik zei: jij bent toch rood???

 

dat was genoeg. we keken elkaar aan en hebben echt een dik kwartier tranen met tuiten gelachen...

ik stikte bijna in mijn snicker..

 

heb ze nog vaak zat hoor.. die lachkicks..

alleen die komen niet vanzelf... het ligt een beetje aan de chemie tussen de personen zelf.

je moet je ook niet schamen lekker te lachen.. B) da sbij de meeste mensen het probleem.

bang dat ze zichzelf voorlul zetten

 

maarja goed ik moets eigenlijk gaan

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet in deze bij BeeKaa aansluiten...

het lachen om helemaal niks is alleen in het begin

maar als je met de juiste mensen bent en je begint eenmaal......

B) :no :no :rolleyes2:

 

>CS<

 

Smoke al +/- 15 jaar en heb ze soms nog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gotta love them :rolleyes2:

 

Heb een keertje een volledige franshipanne in m'n mond geduwd en verkruimelt, toe kreeg ik lachkick en kon niet meer ademen. Ik kon niet stoppen dus heb ik franshi maar uitgespuwd en meteen was lachkick voorbij omdat ik verbaast was dat alles op de grond lag.

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaaa

heb ze vaak genoeg, maar dat is meestal wel als ik met mn beste vriend ben

hij is zo ontzettend grappig dan, echt de meest kansloze dingen kunnen we mekaar dan vertellen

 

heerlijk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had vorige wrek een lachkick, zonder wiet... Mijn ouders sliepen al, en ik maakte een enorm droge en onozele opmerking tegen een kameraad.. Weet niet eens meer wat. Lagen we een kwartier in een deuk,

Steeds na 5 minuten, keken we elkaar aan, en begon t weer. ;) :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

toevallig gister bij een maatje echt nog een dikke lachkick gehad met ze alle we zaten family guy te kijken egt een aanrader hahaa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldige lachkick twee weken terug. Ik zat voor de kroeg op het terras, knetterstoned en het was redelijk saai, beetje lullen enzo. Ik zag dat er een gozer aan kwam lopen die ik kende en ik riep hem en vroeg hoe het met em ging. Het is echter iemand waar je niet bijdehand moet gaan doen, want dan is ie meteen pissig.

 

Vriend van mij maakte een droge opmerking waarop die gozer helemaal pissed off was. Er kwam een hele hevige discussie op gang en die vriend van mij maakt een of andere statement waarop die gast heel hard riep "NEE", mijn vriend maakte dit af met "GER" waarop ik werkelijk niet meer bijkwam van het lachen. Die gozer liep meteen weg en ik heb twintig minuten zowat op grond liggen rollen van het lachen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook tamelijk "veel"

en soms breekt er ook een harde lachkick door hoor zeker als mijn kleine hond weer gek doet dan springtie in het rond bjt in zen staart en draait zo rondjes jep alsje dat ziet is een lachkick gegarandeerd :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze wel vaker hoor, als ik wel eens mensen bel, lach gewoon om niks... en dan hun ook lachen om niks omdat ik lach... ja ik heb ze wel eens, maar niet heel vaak... :rofl

 

maargoed, altijd lachkicks is ook niet leuk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet terug naar de roots van je gevoel voor humor, althans dat is waar ik achter ben gekomen. Ik zelf ben zeer sadistisch/satirisch/hard qua humor en van dat soort dingen krijg ik dan ook lachkicks. Zoals bijvoorbeeld het idee om bij een vriend te zeggen dat hij spint had, zeggen dat hij een rookbom nodig had om ze weg te jagen en dan in plaats van die rookbom een staaf dynamiet... Dat was wel een grappig idee, hier hebben we de hele nacht om zitten lachen :D :rofl :) :nerd .

 

In de cathegorie zwarte humor!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kees :) :nerd :)

 

zeker humor...stikte zou wat in mijn super zware joint :D :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb in het jaar dat ik blow nog maar 2 keer echt vette lachkicks gehad.

Eerste keer dat ik er een kreeg was ook de eerste keer dat ik echt blowde, ik begon gewoon te lachen om niks en ik bleef maar lachen van m'n eigen lach :whistling heeft wel een uurtje of langer geduurd.

 

Tweede keer was afgelopen donderdag, kwam door een vriend die iets droog zei, iedereen ging neer. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit om die van kees heb ik wel ff een minuutje of 10 dubbel gelegen....die kop van iemand naahhhh,...

maar ik merk het pas egt alsk ff 2 weekies in het buitenland ben geweest...geen blow in de buurt...en dan in nederland me eerste jointje...kan je me weg vegen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

En daarom ben ik nu net even een tijdje gestopt met blowen :rolleyes:

om die dikke lachkicks terug te krijgen :rolleyes:

 

of iemand moet een killerwietje aanbieden dan maak ik wel uitzondering ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er al lang geen meer gehad, de laatste keer was op een barbeque met vrienden.

We zaten met 3 op een bank en 1 van mijn vrienden was echt lastig over iets maar ik kon mijn lach niet inhouden, heb daar echt een halfuur plat gelegen van het lachen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ruim 15 jaar roken heb ik soms nog een goeie lachkick.

Maar voornamelijk wanneer ik Sativa's rook waarmee je dus meer de energieke high krijgt.

In een relaxde omgeving met goeie vrienden en wat booze!

 

Maar de oude lachkicks van vroeger zijn wel weg.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, regelmatig! soms om helemaal niets als een reclame of iemand die langsfietst of als je zoals ik in de supermarkt stond en ik in de lach schoot enkel door het idee dat ik in de muur van chips kon springen.... gevolg: geen boodschappen en kramp in me maag toen ik thuis kwam :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger had ik veel meer lachkicks, maar dat was dan niet omdat iets grappig was, mijn kaken trokken gewoon helemaal naar boven en ik begon spontaan in een lachbui te vliegen/

 

Verder ervaar ik nu ook dat het inderdaad aan de chemie tussen de stoners ligt. Als je elkaar al lang en goed kent zal je veel sneller beginnen te lachen! Als ik bijvoorbeeld twee weken aan een stuk dezelfde wiet rook, dan zal ik er helemaal niet meer van moeten lachen. Leg daar dan plots andere wiet in mijn joint,.. tja... Lachen geblazen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren nog een lachkick om that 70's show, hyde zat opeens op een wit paard omdat jackie zich dat inbeelde :D en aan het einde van de aflevering was het paard roze, nou ik hield het niet meer xD!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja that 70's show is geniaal, ook die aflevering dat ze betrapt worden op blowen en zoon preek van red krijgen, en dat ze dan hun hoofden zien omwisselen enzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn vriendin en ik hebben zo,n 11jaar geleden de ergste lachkick van ons leven gehad :P

we waren op vakantie in een park,in de bossen bij apeldoorn.mijn zusje bleef ook een paar nachtjes,en had inmiddels een vriendinettje gevonden waar ze mee speelde op het park.

 

wij waren die middag apeldoorn in gegaan,en hadden van "het bunkertje" een super knettere Super Skunk meegenomen.

s`avonds terug op het park,wij met z,n tweeen lekker aan de super skunk.

supertje stoned :rolleyes:

 

komt op een gegeven moment mijn zusje binnen,met dat vriendinettje,om haar voor te stellen.....

mijn vriendin en ik kijken elkaar aan en.......we beginnen daar in een keer uit het niets te proesten en te gieren!

 

niet normaal zeg,tranen over de wangen,en onstopbaar!

eigenlijk was het heel genant,want dat arme kind was zich van geen kwaad bewust.zeker 20 min onstopbaar liggen lachen :P

 

zo erg als toen heb ik hem nooit meer gehad.tegenwoordig heb ik nog maar zelden een lachkick.

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...