Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
NeiN666

nlx oogsten

Recommended Posts

Ik heb nu voor 't eerste jaar 'n nlx'je staan, hij's al redelijk groot. Maar Skiz heeft mij verteld dat northern light-soorten op zich erg moeilijk te oogsten zijn, omdat je het op 'n precies moment (van 'n dag ofzo) moet oogsten, zou iemand mij kunnen vertellen waaraan ik zou kunnen zien dat ik mijn nlx'je kan oogsten

 

bij voorbaad dank,

 

NaiN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

nlx is niet moeilijk te oogsten gewoon goed de plant in de gaten houden waar je op kan letten is het volgende:

 

nlx geeft vaak een extra bloei periode nadat zij een beetje aan het rijpen is gaat ze weer enorm veel haartjes geven en zal ze nog verder uitzetten

bij een goede verzorging uiteraard met de juiste voeding nadat dit is gebuird gaat het snel ze gaat verder bruinen en boven op gaat het niet hard meer en word ook bruin nu zijn je bladeren ook meestal behoorlijk geel.

 

let op of de heldere glans van je thc verziverd grijs word dan is de tijd toch wel aangebroken dat je gaat oogsten kijk maat een paar dagen eerder of later zal alleen voor die hard expers te merken zijn heb ik het idee van.

 

succes dude....

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank u hartelijk. Die periode is gelukkig nog niet aangebroken (dus kantie nog ff lekker groeien). Dit was alles wat ik wou weten

 

Dank u

 

NeiNie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...