Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
whazzup

Handtekeningen

Recommended Posts

Is het jullie al wel eens opgevallen hoe rustig en overzichtelijk het forum eigenlijk is als je door een topic heenscrolt? Dat komt mede omdat we géén plaatjes in handtekeningen toestaan (en zo streng toezien op het juiste gebruik van quotes). Daar hebben we vorig jaar al eens democratisch over gestemd. Toch zie ik ze af en toe nog opduiken. Vriendelijk verzoek dus aan nieuwe en bestaande leden: Niet doen dus :verrygood

 

Wat wél zinvol is in je handtekening overigens is een aantal links naar je eigen topics of meest recente topics.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toppie aanvulling Mike :verrygood ! Mobiele gebruikers: ook avatars kun je zo uitzetten. Sommige gebruikers maken er wel heel erg een potje van met complete filmpjes van 2 MB... Daar zien we overigens ook op toe maar ze slippen er nog wel eens tussendoor. Een normale avatar hoeft echt niet groter te zijn dan zo'n 20 - 40 kB, een geanimeerde van 100 - 150 kB is toch echt wel de limiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken fora waar je niet eens een avatar groter dan 100 kb KAN nemen. Neem aan dat het voor jullie dan ook wel kan om die limiet in de stellen, of is dat te makkelijk gedacht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

soms , als ik stoned ben , kun je knap gestoord worden van die bewegende klote beeldjes !

 

je aandacht wordt er ongewild iedere keer naar toe getrokken ,

 

en sommige zijn ,waren, stuitend .

 

zet gewoon een geinig blow plaatje in dat hokkie ,

 

voor iedereen makkelijk en geinig ,

 

 

niet dan ???

 

 

greetzzz ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ken fora waar je niet eens een avatar groter dan 100 kb KAN nemen. Neem aan dat het voor jullie dan ook wel kan om die limiet in de stellen, of is dat te makkelijk gedacht?

hehe nee hoor dat is het niet. Dat zit er ook al aan te komen, change request was reeds ingediend! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay, is een ouwe topic maar ik was gewoon ff nieuwschierig waarom ik nergens een mooie banner in de signature's tegenkwam.. in deze topic beland dus.

 

Waarom wil je het eigelijk niet? Ik kan wel genieten van een mooie banner, zeker hier op het wietforum zouden er prachtige banners van planten kunnen gemaakt worden.

 

Zoals Paulzzz al zei maar dan positief, genieten van de mooie creaties terwijl he hier met een joint in de hand rondsurft.

 

Anyway, ordelijk en overzichtelijk is het forum zeer zeker, waarvoor mijn respect aan alle admins/moderators ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat het forum overzichtelijk is en ook nog een beetje snel laadt komt ook door het feit dat we geen plaatjes in de handtekeningen toestaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hah, zo ver was ik niet, moet idd wel zeer goed bijdragen tot de snelheid, met zo'n grote membersbase is dat wsl wel handiger

 

Peace ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook tegen banners!

 

maakt het alleen maar onoverzichtelijk!

 

:dribble:

 

tjappie :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

 

Ik heb echt alles al geprobeerd maar als ik een link naar mijn topic wil toevoegen

in mijn handtekening dan,

Krijg ik de hele tijd bericht dat de link doodloopt!!.

 

Kan iemand mij vertellen wat word bedoeld met Topic ID, want ik heb echt al het mogelijke

al ingevuld.

 

Of doe ik iets anders fout

 

Iemand,...... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

kopieer de topiclink zoals die in de index voorkomt, of laat je sessiegegevens weg na showtopic='nummer'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi whazzup ,

 

kun je misschien wat duidelijker zijn

waar staat die index en bedoel je met topiclink de titel van het topic.

 

Ja sorry hoor maar ik ben echt nog aan het leren wat de cp betrefd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon de url uit de sectie-index kopiëren, zeg maar uit de onderwerpen lijst. Rechtermuistoets, koppelingslocatie kopieren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh stom, stom, stom :smoke

 

Natuurlijk ik zat weer veel te moeilijk te denken

 

het is gelukt

 

bedankt voor je hulp, :verrygood

 

Gr ,......Slick

 

 

 

Of toch niet !!!!!!!

Misschien even tijd nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is niet de link naar je topic, daar ontbreken nog een paar nummertjes aan

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt ,

 

nu moet die het wel doen .

 

thanks again!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Hoi !

 

even een vraagje over de "handtekening"

 

hoe komt het dat sommige leden tot 9 links in hun handtekening staan hebben en dat de mijne al vol staat met 2 lijntjes ??

 

ik wil er best ook wel wat meer in zetten..

 

grts

Richie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tiny-url gebruiken, het gaat om het aantal tekens :D.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i know... maar zelfs dan lukt het niet van meer dan 2 lijnen tekst neer te zetten..

 

9 links zelfs met de mini-url lukt nooit bij mij :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ter aanvulling hiervan: We stellen het ook niet zo op prijs als de quotes, leuke opmerkingen, levensmotto's, yells, poetry en andere artistieke of creatieve uitingen van een al dan niet beroemde of stonede geest (zoals we ze ook regelmatig in handtekeningen tegenkomen) dan ook nog in een maatje 6 worden weergegeven. Bijvoorbeeld:

 

Ik ben een héél bijzonder lid, kijk maar!

 

Een link naar je laatste kweekverslag oid is in ieder geval wel nuttig.

 

Laten we het forum rustig om te lezen en overzichtelijk houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had tot voor kort zelfs geen avatar.

tot ik een bijzonder mooie foto (naar mijn mening dan) van mijn buitenplantje had :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ter aanvulling hiervan: We stellen het ook niet zo op prijs als de quotes, leuke opmerkingen, levensmotto's, yells, poetry en andere artistieke of creatieve uitingen van een al dan niet beroemde of stonede geest (zoals we ze ook regelmatig in handtekeningen tegenkomen) dan ook nog in een maatje 6 worden weergegeven. Bijvoorbeeld:

 

Ik ben een héél bijzonder lid, kijk maar!

 

Een link naar je laatste kweekverslag oid is in ieder geval wel nuttig.

 

Laten we het forum rustig om te lezen en overzichtelijk houden.

 

 

Jammer genoeg werkt de link naar mijn laatste kweekverslag niet in mijn onderschrift.

Heb er al meerdere forum mods over ge-PB'ed maar nog geen reactie mogen ontvangen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb er al meerdere forum mods over ge-PB'ed maar nog geen reactie mogen ontvangen

Dan ben je mij vergeten :wacko:

 

Als je mij een bericht stuurt regel ik het....

 

 

//EDIT; Laat dat bericht maar zitten...je handtekeningen werken nu <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...