Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

guest_H

Nieuw Archief: De Mooiste Kweekverslagen(binnentuin)

Recommended Posts

Er staan vele waanzinnig mooie kweekverslagen op Wietforum. Het is alleen jammer dat ze ná de kweek in vergetelheid raken. Zoeken is bijna onbegonnen werk. Vandaar wat we nu in een subforum van indoor alle mooiste indoorkweekverslagen bij elkaar gaan zetten. Je kunt jouw favoriete veslag nomineren.

 

Er zitten natuurlijk wel een paar voorwaarden aan nominatie:

 

1. Het verslag moet goed verzorgd, compleet en voltooid zijn, van begin tot oogst, hele speciale gevallen uitgezonderd

2. De foto's in het verslag moeten in een Wietforum gallerij staan om de "houdbaarheid" te kunnen garanderen

3. Er moet een zekere "educatieve waarde" zijn. Een goed kweekverslag is niet hetzelfde als "veel opbrengst". Ook van fouten leer je veel.

 

Nomineer jouw favotiete kweekverslagen in dit topic (met link) en motiveer waarom jij dit topic een plekje in de "eregallerij" waard vindt. Het mod team zal de mooiste verplaatsen naar het nieuwe forum.

 

De indoormods zullen er zodra het forum gereed is alvast een aantal mooie topics gaan verplaatsen.

 

Happy spotting!

 

Link en motivatie. Voorbeeld:

 

Topic titel van Topic - Naam van lid

< link naar topic >

 

Ik vind dit een heel mooi compleet verslag met heel goede tips, ik heb er veel aan gehad bij het zelf growen

  • Like 24

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik nomineer:

 

- 1ste Kweek (600watt) , 15x Grapefruit zaailingen - tJieLeR

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=16290

Super verslag, zeer leerzaam voor beginners en de maker heeft de kweek mooi gedocumenteerd. Van begin tot eind, zoals het hoort. Jammer dat hij zelf met de noorderzon vertrokken is :verrygood

 

- Nieuwe Ronde, Maar Net Iets Anders. - Spock

http://www.wietforum.nl/Nieuwe-Ronde-Maar-...ers-t21570.html

Ook een tof verslag, mooie opzet en een goed resultaat. Spock geeft ook veel informatie over wat voor voeding hij gebruikt, en maakt elke ronde weer een mooi verslag, :bier

 

- Eerste Maal Binnenkweken - patpot

http://www.wietforum.nl/Eerste-Maal-Binnenkweken-t21465.html

Z'n eerste kweek, maar patpot heeft duidelijk weken zitten lezen voordat hij begon, waardoor overbodige vragen niet nodig zijn geweest, en het gewoon een super kweekje is geworden.. hier kan iedere beginnende binnenkweker een voorbeeld aan nemen..

 

 

Er zijn nog veel meer mooie topics, als ik zin heb zal ik dit lijstje aanvullen

Share this post


Link to post
Share on other sites

If It Aint Bubbling It Ain Worth The Troubling

 

Het 4e Peleton

 

Twee hele mooie verslagen, vol info, en gewoon heel leuk om te lezen ook!! :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puntje 2 "De foto's in het verslag moeten in een Wietforum gallerij staan om de "houdbaarheid" te kunnen garanderen" niet vergeten hé mensen... zijn wel leuke verslagen, maar er zijn er al 3 van die imageshack en photobucket gebruiken...

 

Tweede Ronde Cocos van Stumper :

blijft maar kweken ondanks vele tegenslagen en word alsmaar beter, een mooi les lijkt me

 

Eerste Maal Binnenkweken van patpot - mooi en leuk verslag, hoe goede research tot een geslaagd resultaat kan leiden

 

2 X Killing Fields Onder 250w Hps, Meteen Op 12/12 van So_Solid :mooi klein kweekje, toont hoe het klein ook een mooi resultaat kan geven met basic setup

 

Maar er zijn er zoveel die ik volg & mooie verslagen vind, sommige zijn niet volledig :bier (hé tomas)...volgende selectie als ik es wat meer tijd heb...

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een nieuwe start van Dr.Livingstoned.

Een soort Dr. Spock voor zaailingen.

Stap voor stap opvolgen levert zeker resultaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SCROG experiment van miss Stoned.

 

Miss Stoned leest iets, stelt een hypothese en test deze. Dat vind ik leuk. Alle scrogg experimenten vind ik leuk, en deze nomineer ik als vertegenwoordigster voor al die mensen die zitten te pielen met tie-rips, kippengaas, pletten, buigen, knakken, splitten, ...

 

Het LED topic uit de electrohoek van bambino wil ik nomineren omdat hij een waanzinnig experiment gaat uitvoeren. De echte kweek onder de lamp moet nog beginnen, maar ik ga dit met veel interesse volgen. Niet vanwege de eventuele opbrengst, maar ik wil gewoon zien wat er gebeurt. ik weet dat het in de electrohoek staat, maar hoop dat ie ook genomineerd mag worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draag JUST4FUN voor.

 

Mooi en duidelijk verslag, niet te veel overbodige informatie en het resultaat.............................!!!!

 

Knock Out Ronde , 49 dagen bloei. Toppen special.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow dat is een lastige, "het beste verslag" een goed verslag is van begin tot einde, en wordt zo veel mogelijk info gegeven, verder een hoop foto,s van de voortgang, en een eind gewicht maakt het helemaal compleet!

 

Dat is voor mij een goed verslag, maar ja er zitten echt toppertjes tussen, maar degenen die ik het beste vond, en waar ik het meest aan heb gehad zijn geworden deze twee:

 

Lady Cane gewogen en in drie bokaaltjes, 481 gram.

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=32294

 

en de nr 2 voor mij is:

patpot De Volgende Stap: Durban Shack (durban Poison X Rebelshack) , ready!!

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...;hl=Zaad+tropic

 

Tja deze vind ik echt helemaal top !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik nomineer de topic van No Name

 

Deze topik is niet alleen zeer mooi maar erg leerzaam.

Alles is er in besproken en behandeld zo als het hoort.

Ook is dit de eerste topic waarin ik bekend ben geraakt met het Klieven van planten.

En zo nog meer onderwerpen voor de echte liefhebbers.

 

No Name super Topic :doctor:

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...hl=5xHAZE+scrog

 

groeten KwKr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil hier bij graag één van de verslagen van K.f.K. nomineren

Net begonnen maar zeer uitgebreide duidelijke verslagen met alles er op en eraan ,zeer leerzaam

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik nomineer MRDUNHILL, compleet, anders, veel uitleg, veel foto's, erg behulpzaam kortom:

 

DWC van MRD

 

klik hier om te verhuizen naar dit meester topic :verrygood

 

zijn rondje is nog niet afgelopen, maar staat ook bij:

1. Het verslag moet goed verzorgd, compleet en voltooid zijn, van begin tot oogst, "hele speciale gevallen uitgezonderd"

 

ik vind dit wel een speciaal geval ofwat? :P :) B)

 

zie hier een eerder topic van MRD voor een ruime beschrijving van de opzet van het dwc systeem: klikker de klik hiero

 

tnks......

 

groetjes................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, ik vind het ook heel irritant als er weer eens iemand niet op de datums let en een topic van een paar jaar oud omhoog trapt.

 

Maar, ik heb op de datums gelet, vind het een te mooi topic om dood te laten bloeden, en aangezien het een sticky is dacht ik moeten we m niet eens wat actueler maken en updaten. Er staan enorm veel kweekverslagen op het forum, en daar zitten er ook een aantal tussen die een extra vermelding waard zijn in een topic als deze.

 

Hieronder mijn bijdrage voor de mooiste binnentuin kweekverslagen (het zijn er nogal wat). Dit zijn mijn favorieten omdat ik deze kweekverslagen mooi, leuk en/of leerzaam vond.

 

 

Willekeurige volgorde:

 

Shackzilla test II, op buffertabs en schimmels (El Andy)

 

De Blauwe Droom, Madonna in bloei (Sannie)

 

volle aarde met Humboldt vs sannie's tabs met bac, polletje's 1e test, less is more (Andrea del Sarto) (polletje)

 

30 x S5 onder 4x600w Again.... (Menu Maria)

 

Levende Aarde, bodemleven op zn best (Sannie)

 

Old school haze - Yes we did (AG13)

 

polletje aan de bio, mijn eerste bio kweekje (polletje)

 

2x Amnesia in scrog onder 250w hps, Nutrients battle, Humboldt vs Advanced (SmokeyB)

 

Test organisch met Guanokalong/Humboldt, Twee Shackzilla en drie Cheeseberry Haze organisch (Art)

 

20 Shackzilla 12/12, 600W op 100x80 (Shilizous)

 

Test: Gavita 1000 Watt Double ended 400 Volt, killing fields en shackzilla opbrengst bekend (Sannie)

 

30 x S5 liggen te zonnen onder 4x600W (Menu Maria)

 

26 Hazen gevangen in 2 koplampen - Hydro(densa) (R72)

 

Killing Fields Feminized in SOG, Toppen in de maak (Sannie)

 

Gewoon 12 Amneesjes, Heel gewoon,gewoon (PH Donner)

 

GAVITA Pro 1000 DE, test met 5 x amnesia op 1.50x1.50 (Bl0wer)

 

Shackzilla en Cheeseberry Haze, Organisch kweken in een tentje voor medicinaal gebruik (Art)

 

Vijf female Chocolate Berry, Kweken in een tentje (Art)

 

SweetSeeds, 2xBlack Jack,2xWild Rose,1xCream Caramel (Art)

 

TEST: BLT Elec, 400V, 1 KF in scrog op 300 Ltr aarde. (Kramer997)

 

Test Can Airkit 250, 400w 1 herrijuana en 1 S5 (Kramer997)

 

TEST 5x Cheeseberry Haze (van Sannie), Hopen op bomen (Kramer997)

 

Sannie Meets Mota (s.m.m), strain seeking(The One) (Sannie)

 

Killing Fields Selectie, The One x Sannie's Jack (Sannie)

 

Haze op steenwol, Test nieuwe matjes (AG13)

 

De Ultieme Kruisingen, dagboek van bestuivingen (Sannie)

 

3x Shackzilla onder 250w Gavita EVSA (Donnie)

 

Test fem. Cheeseberryhaze van Sannie en Eskobar, In smokey's nieuwe 250w kastje (SmokeyB)

 

Shackzilla onder 150 Watt LED Spectrabox (Donnie)

 

Old school haze #2, C5 & Afghan Haze (AG13)

 

 

 

Groet,

 

Indicaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super gedaan indicaan! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...