Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BAS22

Zeven Wietkwekerijen In Woonwagenkamp Opgerold

Recommended Posts

Zeven wietkwekerijen in woonwagenkamp opgerold

 

 

(Novum) - Bij een inval in een woonwagenkamp in het Limburgse Haelen heeft de politie dinsdag zeven kwekerijen met in totaal duizend wietplanten gevonden. Ook bleek met elektriciteitsmeters te zijn geknoeid. Dat laat de politie weten.

 

De eigenaren van de plantages zijn in het kamp aan de Bosrand verhoord. De politie besloot de inval te doen na klachten uit de omgeving en tips bij Meld Misdaad Anoniem. Ook de gemeente Leudal en energiebedrijf Essent werkten mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het niet zo op dat soort types..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja....................

Het zoveelste kamp.....................

Ze kunnen het echt niet alleen van oud ijzer hebben en moeten natuurlijk ook inventief zijn.

Een kamp ligt meestal niet direct in een woonwijk en daarom heb ik er niet zoveel problemen mee.

Ze leveren vaak aan coffeeshops en die moeten toch ook bevoorraad blijven.

 

Grtz Blowsterke B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoooo voorspelbaar die gasten :verrygood

 

woonwagenkamp+woonwagenkamp=wietkweken :whistling :bier :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het wel jammer dat ze reizigers allemaal over 1 kam scheren.

Een groot deel van mijn vrienden/kennisen-kring komt van de wagen.

De meeste die kweken niet, en door die paar die het wel doen, krijgen ze een slechte naam.

We houden allemaal van een wietje kweken, meerendeel probeert er ook nog een extra boterhammetje uit te halen, maar om ze nou bij voorbaat allemaal te bevooroordelen vind ik niet juist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

reizigers?? nee dit zijn kampers ook wel kampenjanen genoemd of bossie bouters :verrygood :whistling :bier :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja over 1 kam scheren. Nou ik ken wel meer kampers en of ze nou in rotterdam, denhaag of delft zitten, crimineel zijn ze allemaal...of ze bouwen auto´s om, of harddrugs of weetkweek.

En nou moeten ze dat allemaal zelf weten, maarz e moeten niet dom onschuldig gaan doen als ze gepakt worden. Ze betalen al minder belasting)bullshit', ze wonen mooi afgelegen en daarbij zijn ze lekker crimineel actief....Als ik die mens soms zie wonen, lekker afgelegen, mooie geluidsmuur eromheen, lijkt centerparcs wel.. Om een of andere kutreden betalen ze minder belasting en ze rijden auto´s van 60.000.

Rara hoe kan dat....... En als ze gepakt worden komen ze eraf met een pisboete...omdat de staat bang voor ze is....Dat zijn geen hobbykwekers, dat zijn profiteurs en die mogen ze van mij goed aanpakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het echt onzin wat je zegt richje, sorry.

Tuurlijk gebeuren er dingen die niet geoorloofd zijn op een kamp...

Lekker belangrijk, net of de burger dat niet doet.

Het feit dat jij met plantjes bezig bent komt toch op hetzelde neer.

Of je het nou groot doet, klein doet.... het is en blijft verboden.. klaar.

Ik vind het zelfs een beetje de discriminerende kant op gaan...

Om 1 of andere manier betalen ze minder belasting en rijden ze in een wagen van 60 rooie zeg je.

Is dat hun schuld??? Om weer terug te komen op eerdere opmerking. Net of de burger dat niet doet!!

 

Als de staat wil pakken ze aan wie ze aan willen, buitenlander, autochtoon, woonwagenbewoner.... iedereen....

Denk je echt dat de staat bang voor ze is????? hahahaha..... sure

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood we hebben weer een punt iedereen

moet doen wat hij wil,als je een ander er maar niet

lastig mee valt.

hier heb je ook woonwagens hebben we er last van

NEE.

ze hadden zelfs de boel opgeknapt waar ze staan echt

mooi opgeknapt.

maar zegt de gemeente GEEN VERGUNNING dus komen

we met ME en slopen we weer alles is nu weer grote bende.

had het zo gelaten was beter geweest voor iedereen en ja

ze kweken ook zowat :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben geboren in een wagen en ben er trots op...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken ook wel kampers maar ze zijn niet allemaal crimineel. en wat dan nog als ze geen hobby kweekers zijn waar denk je dat de coffeshops dan van moeten leven :verrygood denk ook na voor dat je wat zegt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pff kampers denken gelijk dat ze kingpin zijn van de straat ofzo haha, als je de hond een keer aanrijd die ze los over straat laten lopen heb je gelijk het "hele" kamp achter je aan van 3 man. ze rijden allemaal mercedes.. waar ze het van doen weet ik niet, lijkt me dat als ze op een kamp zitten al geen normaal huis kenne betale, de meeste zijn van die kut asociale lui vooral die wijve met dat geblehr en gekrijs van ze, bah.

 

Ze zijn niet te vertrouwen.. het zijn de meest bange lui omdat ze het meest gehaat worden en dat weten ze :verrygood

 

en ze kweken allemaal wiet jonguh doe nou niet of er ook onschuldige bijzitten want dat bestaat niet ze hoeven het niet per se in hun eigen wagen te doen maar ze hebben allemaal medeplicht of aandeel...

 

en ik ben ook geen lieverdje, degenen die hier op het forum zijn allemaal criminelen volgens de wet, voel je me :whistling

dus kamper of niet criminelen zijn we allemaal :rofl

 

Greets :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze, ze, ze?Tjonge, tjonge, hoezo generaliseren?! ik vind dit topic behoorlijk discriminerend.

Klinkt meer als jaloezie, als ik Mercedes wil rijden, neem ik wel een taxi.

Als "ze" mede verantwoordelijk zijn voor de constante stroom wiet naar de coffeshops, dan hoor je mij niet klagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze doen we maar op slot

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...