Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Dames en heren, er moet me even wat van het hart. We hebben op dit moment een forum dat met name behoorlijk uitblinkt in de kwaliteit van de topics. In verhouding staan er op dit forum heel erg veel goede threads. Dat willen we graag zo houden. We modereren daarom stevig, om de topics zoveel mogelijk relevant te houden.

 

Om die kwaliteit zo hoog te houden hebben we een aantal regels opgesteld, je kunt ze allemaal HIER lezen.

 

In de welkomstmail vragen we leden eerst te zoeken, de stickies te bekijken en de growguide te lezen voor men vragen stelt, dit om het forum zo schoon mogelijk te houden en de zoekresultaten zo relevant mogelijk te houden. Over het algemeen houdt men zich hier redelijk aan. Helaas zijn er ook een paar hardnekkige gevallen. Die vragen we eerst vriendelijk via PM om zich aan de regels te houden en leggen uit waarom. Daarna volgt een waarschuwing.

 

De laatste tijd ontvang ik echter steeds vaker een grote bek terug. Sterker nog, tot aan fysieke bedreigingen toe. Daar zijn we uiteraard niet van gediend. We stoppen als moderator een heel groot deel van onze vrije tijd in het in stand houden van het forum. Dat doen we voor het forum en de leden. Als je het met de manier waarop we dat doen niet eens bent kun je dat rustig zeggen. Maar bedreigingen zijn echt de limit, hierop volgt direct verwijdering van het forum en een IP-ban. Zo gaan we niet met elkaar om.

 

Ik wilde dat effe kwijt want mijn zaterdag wordt behoorlijk verpest door dat soort PBtjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korte metten, Whazzup !

Indien er werkelijk sprake is van bedreiging zou ik er aangifte van doen bij de blauwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat je eige niet gek maken hoor.

door van die niets begrijpende ,niets te doen hebbende,ontzettende domme ellendelingen

en praatjes hebben op afstand durven ze wel brrrrrrrrrrrr enge mensen

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is idd niet normaal whazzup maar laat je niet kisten he

en anders inderdaad gewoon doen wat al suffie zegt aangifte

we zijn allemaal mensen iedereen moet het leren

en als er fouten gemaakt worden moet daar ook gewone op een normale

manier over gepraat kunnen worden maar mensen bedreigen dat kan echt niet

 

 

 

Mvg GM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook al meerdere malen bedreigd en uitgenodigd om eens te meeten, zij het niet zoals het hoort onder het genot van een vette joint, maar met andere bedoelingen..

 

Helaas zijn er overal wel gefrustreerde mensen, en anoniem op internet is het natuurlijk extra makkelijk om iemand eens een grote bek terug te geven. Het is zielig, laag bij de grond maar je doet er weinig aan denk ik. In ieder geval goed om zulke personen per direct te bannen, die zullen uiteindelijk toch niet bijdragen aan de sfeer op het forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je mag weten ik heb ok wel eens woorden wisseling gehad met whazzup

maar daar later mijn excuus voor aan geboden voor mijn reactie

maar dat is het nadeel he van een forum cq chat soms kunnen goed bedoelde dingen

verkeerd over komen maar dat geeft mensen nog niet het recht om iemand te bedreigen

en ik vind ook gewoon als je iets niet weet helemaal niet erg maar vraag het dan hoe het werkt

allemoderators doen dit echt vrijwillig daar moeten we super respect voor hebben

zonder deze mensen was het forum er waarschijnlijk niet geweest

 

 

Mvg GM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad laten we het vooral gezellig houden :verrygood

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige mensen zien een forum gewoon als een ding waar ze recht op hebben en omdat het publiek toegankelijk is niet gebonden aan regels. Dat is heel jammer. Ook de manier waarop ze af en toe reageren is echt onnodig. Ik ben echt niet snel op mijn teentjes getrapt hoor, en ik begrijp een heftige reactie af en toe best wel, ik druk me ook altijd redelijk direct uit maar niet zonder respect of onderbouwing waarom. Ik doe ook mijn best om het altijd netjes uit te praten maar het valt af en toe niet mee en er zijn grenzen.

 

Ik denk dat we het er met elkaar eens kunnen zijn dat we dat soort figuren kunnen missen als kiespijn.

 

Thanks for the support :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mee eens....

 

BANNEN !!! die figuren.... :verrygood

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had vanochtend ook wat gelezen dat er iemand tegen je tekeer ging, twijfelde nog even of ik erop ging reageren. Te krankzinnig voor woorden om iemand aan te vallen die toevallig wel iets weet, respect voor inzet en verbazing de manier waarop je dingen uit weet te puzzelen. Onderdelen zouden bij mij al veeeel eerder enkeltje komo gekregen hebben.

 

Goed dat je het even aansnijd.

 

respect to all who know what respect is :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen die op afstand bedreigen zijn de grootste rukkers die er zijn. Zoals in het fysieke leven, omdraaien en je niks van dat soort volk aantrekken, ze zijn het nog niet waard om over te pissen. Erg jammer dat juist op zo een relaxt forum dat soort sukkels de energie van een mod opvreten, laat je niet gek maken :)

 

 

Greetz & Thanks mods!

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand is anoniem, nekschotjes geven en doodwensen uiten kan in veel gevallen nog leiden tot vervolging.

Je IP adres is ook geen geheim, wat mij betreft mogen diegene die dreigen aan de digitale paal gehangen worden.

 

Met IP adres uiteraard, zullen we hem ff ziek maken.

 

:verrygood

 

Stijlloos ik weet het maar bijna stijlvol in mijn ogen.

 

Hang the motherfuckers to the highest tree.

 

Esmie liefhebbende huisvrouw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Ik ken Whazzup als 1 van de mods die het meest redelijk is van allemaal. Hij kan altijd alles van alle kanten bekijken en is bijna nog geduldiger dan ik (Ja, jongens en meisjes, zelfs Miss_J vloog wel eens uit haar panty. En Whazzup was dan degene met de wijze woorden en een nieuwe panty :) ).

 

En het modden is soms ook een kwestie van leesbaar houden op een druk forum als de onze. Dus niet om leden te pesten, we hebben echt wat beters te doen.

 

De mods (+ Sannie en Stijlloos als ubermods) bepalen SAMEN de koers van het forum. En dus staan we ook achter W's acties. Heb je wat tegen het beleid, dan kan dat op een redelijke manier uitgepraat worden en staan we best open voor kritiek en willen we ook maar al te graag openheid geven over beslissingen. Maar begrijp ook dat we nu eenmaal een aantal regels moeten stellen om al die verschillende types toch samen op een forum een goede tijd te laten hebben.

 

Maar bedreigingen zijn nogal laf en ik vraag me ook af wat je er nu eigenlijk mee wilt bereiken. Ik kan me niet voorstellen dat je als bedreiger ook maar denkt dat een bedreiging enig effect zal hebben. En als je stoom af wilt blazen dan trim je je tuinhek of binnendeur maar in elkaar. Of je rookt gewoon een lekker :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vervelend dat je met dit soort mafkezen te maken heb, maar tussen 10.000 leden zitten nu altijd

een paar mafkezen die het voor de rest wil verzieken.

 

Whazzup stay cool en rol er eentje :verrygood

 

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach nee .............

 

walgelijk vind ik dit soort dingen ,

een beetje leren van een forum ,

en als je dan een directe reactie krijgt ,

gelijk bedreigen ??

 

STELLETJE LOSERS !!!

 

love & respect to all the modds ( & sannie & stijlloos ) ,

 

and to all !!!

 

 

 

 

 

greetzzz ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
(Ja, jongens en meisjes, zelfs Miss_J vloog wel eens uit haar panty.

 

blij dat ik dat niet heb hoeven meemaken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ik koop altijd panties voor mijn vriendin dus die van miss_j kon er ook nog wel bij hoor :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb na een dikke damp nog 's zitten denken ...

 

dit soort reactie's zegt meer over de verzender als over de ontvanger ,

nl ,

 

verzender :

korte lont ,

eigendunk ,

hoogdraverig ,

egoistisch ,

kleine wereld ,

simpel ,

nauw ,

eenzijdig ,

lichtgelovig ,

narcist ,

enz enz ,

 

 

 

met andere woorden :

 

hulp nodig van een 2 meter lange motor paulezzz , whazzup ???

hou niet van geweld maar heb je er echt last van ,

heb ik nog wat truccies ....

laajje nie gek maoken , in't brabau ...

 

 

enne , zie dit net pas :

 

kan je wel zelf de geilste panties uitzoeken ......

 

greetzzz ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

:) Het panty-topic :wOOt

 

Een 2 meter lange moter Brabo is sowieso een hele geruststelling om aan onze kant te hebben, Paulezz :smoke

 

Maar het moet idd niet gekker worden dat je iemand gaat bedreigen vanwege een forum. Waar gaat het nou over zeg :verrygood Het is maar een forum!!!!!! (oke wel Wietforum, maar toch.........)

 

Ik denk dat Paulezz nog 1 eigenschap in zijn lijstje vergeten was: RELATIVERINGSVERMOGEN ?????

Share this post


Link to post
Share on other sites
De laatste tijd ontvang ik echter steeds vaker een grote bek terug. Sterker nog, tot aan fysieke bedreigingen toe. Daar zijn we uiteraard niet van gediend. We stoppen als moderator een heel groot deel van onze vrije tijd in het in stand houden van het forum. Dat doen we voor het forum en de leden. Als je het met de manier waarop we dat doen niet eens bent kun je dat rustig zeggen. Maar bedreigingen zijn echt de limit, hierop volgt direct verwijdering van het forum en een IP-ban. Zo gaan we niet met elkaar om.

 

Ik wilde dat effe kwijt want mijn zaterdag wordt behoorlijk verpest door dat soort PBtjes.

 

Eum ik vind het forum ier super super de max. ik ben al jaren aan het leren op dit forum zonder grote mond MAAR als er andere ventjes zijn met een grote mond zend ze gerust naar mij Cupstamp2revolution.....geen email adressen op 't forum .....<-vraag mijn mail adrs maar aan de mods

ikke korte mettn mee maken en iedereeen mag mij fysiek komen bedreigen(Kzou graag eens zien hoever ze komen) Waarschijnlijk zijn het van die 16 a 18 jarigen die denken dat ze onsterfelijk zijn op het net.

Heb al meer korte metten gemaakt met zo een gastjes en op het laaste zeggen ze allemaal gemeend dat het hun spijt.Basterds een beetje onze moderaters bedreigen(mijn grote bronnen van kennis) , Als ik uw vind , pfff ja ge zult wel zien(hihihi)

 

Hate Mail ? zend to me ---->Cupstamp2revolution.....geen email adressen op 't forum .....

 

We shall track them down like low-life dogs running in the forest :verrygood :) :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Whazzup: Ik leef helemaal met je mee en vind dit ook helemaal verkeerd maar zou willen voorstellen om dit topic te sluiten voor er zich nog allemaal mensen tegen bedreigingen gaan uiten in termen van stuur ze maar naar mij dan zullen ze wel wat meemaken :verrygood

 

Ik denk dat je het allemaal al heel netjes en strak had gesteld in de start van dit topic en dat iedereen weer op de hoogte is gesteld hoe ze normaal met elkaar moeten omgaan.

 

Misschien zelf een idee om alle reacties te verwijderen en enkel jouw start te laten staan en dit een prominent plaatsje te geven ergens op het forum. Al de antwoorden erna waren immers allemaal uitingen van frustratie's of toch heel veel en ik dacht dat je nu net dit wilde vermijden, ook al zijn ze in dit geval heel begrijplijk en geheel en al op hun plaats, we hebben namelijk dat gevoel allemaal wel een beetje :)

 

 

Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood Heb me hier zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt(naar whazzup toe). Dit omdat ik dan aan de Ert kant dacht en niet voor het forum.

Komt omdat ik zelf een probleem heb met gezag, maar dat neemt niet weg dat we ff verder moeten kjken dan onze neus lang is. Je kan niet iemand aanvallen omdat die anders denkt.

 

Mods zijn er om het hier leefbaar te houden, doen ze dat niet!!! Dan is het forum binnen een maand opslot.

 

Keep it up.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Bedankt voor de bijval Alicium, maar de Docter L heeft wel een beetje gelijk. Laten we het niet gaan uitlokken met nog meer van dit soort taal, he :)

 

En de Ert heeft ook gelijk, het modden zorgt dat dit soort voorvallen wegblijven van het forum waardoor mensen met korte lontjes en problemen met gezag zich niet uitleven in allerlei driftbuien op het forum zelf.

 

Alles lijkt me wel gezegd, ik ga niet over tot sluiten, maar wil andere leden wel even vragen om niet zelf te gaan dreigen hier, want anders moeten we dit wel sluiten.

 

Peace :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...