Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

De Regels Over Stekken

Recommended Posts

Je kweekt met stekken, prima. Maar zoals je weet is de handel in plantmaterialen verboden dus graag jullie aandacht voor het volgende. Er sluipen nog steeds wel eens verwijzingen naar handel tussendoor dus om het nog wat duidelijker te stellen:

 

1. Het is niet toegestaan om te melden waar of van wie je de stekken hebt

2. Het is niet toegestaan om te melden op welke wijze je ze hebt verkregen

 

Dat is om een aantal redenen:

 

Ten eerste is de handel in stekken niet toegestaan op het forum. Geven en ruilen is ook een vorm van handel volgens de wet, dus ook dat mag niet.

 

Ten tweede willen we de identiteit van de verstrekker niet in gevaar brengen. Wat je met stekken doet mag je helemaal zelf weten, als het maar buiten het forum is.

 

Dus je mag best vertellen dat je met stekken kweekt, je mag ze alleen niet aanbieden of vertellen hoe en van wie of waar je ze gekregen / geruild / gekocht hebt en voor hoeveel. Ook geen hints naar rode bestelbussen, die bolle met die kale kop, onze hoofdjunk en die ouwe :verrygood .

 

We hopen met deze regel het wat duidelijker te maken wat we legaal wel en niet mogen toestaan op het forum. We zullen er streng op toezien vanaf nu. Een slip of the tongue kan natuurlijk altijd. Zie je dat meld het dan aan de mods met de <report> button, ga er NIET zelf op reageren of quoten, negeer het en laat het de mods of de opsteller van het bericht wijzigen.

 

Dank voor jullie medewerking!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeie sticky nu is het voor iedereen duidelijk

 

en krijg je niet zo snel meer van die reakties van: wist ik niet :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is alleen jammer dan vrijwel niemand het leest :( : ytd 255 views

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar dat is omdat een hoop mensen toch wel weten dat het niet mag, maar het toch proberen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Whazzup, kan je geen sticky maken die iedereen eerst moet gelezen/weggeklikt hebben voor ie door kan naar de rest van het forum. Ooit een blauwe nacht ook een board gehad en ik weet nog dat die mogelijkheid in het script zaten bij ons want inderdaad een 250 mensen die dit gelezen hebben op deze bezoekersaantallen is schandalig weinig. Vooral omdat dit de leefbaarheid van het forum toch mee moet vrijwaren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan er een mededeling van maken, maar dat is een beetje overdreven. Zal hem in ieder geval wel even sticky zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Af en toe een reactie helpt ook wel.

Dan komt-ie wat omhoog tussen de "nieuwe posts".

Ik lees 'm al voor de 2e keer :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja inderdaad, blijft ie beetje hoog. Maar is ook beetje forum vervuiling en ik weet niet of stijlloos dit zal waarderen. :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

[off topic]Tijd voor een topic bump.

Die report button gebruik ik tegenwoordig ook.

Werkt direkt en heeft geen feedback nodig.[/off topic]

Terechte sticky !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hoor. Ze komen weer volop voor op Wietforum. Dames en heren: Vragen om stekken, ruilen van stekken, weggeven van stekken, het mag allemaal niet. Neem nog eens goed notie hiervan.

 

We delen officiële waarschuwingen uit bij iedere overtreding! Bij vervolgovertredingen volgt een tijdelijke ban

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangezien het zomerseizoen weer volop gestart is en we om de haverklap weer waarschuwingen moeten uitdelen aan nieuwe leden nog maar eens omhoog gehaald.

 

Echt, we tolereren het NIET, OOK NIET VIA PM. Bij constatering en herhaalde pogingen volgt zonder verdere waarschuwing onmiddelijk een life time forum ban, geen tijdelijke meer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee Whazzup, ik zal nog maar es reageren want door zo te doen komt de sticky weer hogerop te staan idd, dus bij deze, het zal toch wel eens een keer doordringen, mogen we hopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is al even geleden, maar ik krijg ook wel eens een PM voor stekken...

Dus bij deze...ik verkoop geen stekken, ook geen wiet, het is verboden op het forum!!!

 

Deze mag met de aankomende zomer ook nog wel eens naar boven komen :)

 

El Fish ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij staat al sticky maar het mag best wel weer eens gezegd worden inderdaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en nu staat dit topic weer in de actieve.

 

 

Lijkt me toch niet moeilijk programmeer werk om ervoor te zorgen dat iedereen eerste bepaalde stickies onder ogen moet zien voordat hij of zij kan gaan posten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het lijkt me helemaal niet moeilijk om voor je lid wordt de regels eens goed door te lezen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...